Dostawy opatrunków, smoczków jednorazowych do butelek i pasków do zamykania ran

Data publikacji 2019-03-01
Data zakończenia 2019-03-11 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 518831-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 336810007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy opatrunków, smoczków jednorazowych do butelek i pasków do zamykania ran. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 25 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-25 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 faf22d27-a424-44dc-9712-c03d2a4eaa32
Biuletyn 518831-N-2019
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Regon 31340800000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 63 10 341
Zamawiajacy fax 146 310 337
Zamawiajacy email zamowienia@ssz.tar.pl
Adres strony url www.ssz.tar.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ssz.tar.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ssz.tar.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do Budynku Dyrekcji (Budynek A), pokój nr 11
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33-100 Tarnów, ul.Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy opatrunków, smoczków jednorazowych do butelek i pasków do zamykania ran
Numer referencyjny AE/ZP-27-12/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy opatrunków, smoczków jednorazowych do butelek i pasków do zamykania ran. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 25 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-25 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego dokonane przed udzieleniem zamówienia następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w zakresie Pakietu Nr 1-25 asortyment do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 poz. 211 z późn.zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że gwarantuje, iż warunki transportu zamawianych w zakresie Pakietów Nr 1-25 wyrobów będą zgodne z zaleceniami producenta (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). 1.3 Materiały, ulotki informacyjne (w języku polskim) dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietów Nr 1-25. 1.4 Próbki asortymentu ujętego w : Pakiecie Nr 1 – poz. 1-14, Pakiecie Nr 2 – poz. 1-3, 7-8, Pakiecie Nr 3 – poz. 1-4, Pakiecie Nr 4 – poz. 1, Pakiecie Nr 5 – poz. 1-2, 4-5, Pakiecie Nr 6 – poz. 1-2, Pakiecie Nr 7 – poz. 1-2, Pakiecie Nr 8 – poz. 1, Pakiecie Nr 9 – poz. 1, Pakiecie Nr 10 – poz. 1, Pakiecie Nr 11 – poz. 1-3, Pakiecie Nr 12 – poz. 1, Pakiecie Nr 13 – poz. 1, Pakiecie Nr 14 – poz. 2, Pakiecie Nr 15 – poz. 1-3, Pakiecie Nr 16 – poz. 1, 3, Pakiecie Nr 17 – poz. 1, 3, Pakiecie Nr 18 – poz. 1-2, Pakiecie Nr 19 – poz. 1, Pakiecie Nr 20 – poz. 1-3, Pakiecie Nr 21 – poz. 1, Pakiecie Nr 22 – poz. 1, Pakiecie Nr 23 – poz. 1, Pakiecie Nr 24 – poz. 1, 2, 4, 10, 12, 13, 15. Złożone przez Wykonawcę próbki z Pakietów Nr 1-24 winny być oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, który będzie dostarczany Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy. Próbki muszą być oznaczone z podaniem pakietu i pozycji której dotyczą, podczas badania ulegną zużyciu i zniszczeniu. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej aktualne na dzień ich złożenia Wykonawca złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
Inne dokumenty niewymienione UWAGA. Zamawiający informuje, iż oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.III.3 ogłoszenia, ze względu na fakt, że Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczy tylko oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenie: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy (według Załącznika Nr 2 do SIWZ) w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następującego oświadczenia: 2.1 Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa wyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Z uwzględnieniem punktu XIV.9 SIWZ oraz art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w następujących okolicznościach: a)zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b)zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, c)wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu przez odpowiednie organy, producenta, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d)zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e)zmiany numerów katalogowych produktu, f)zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, g)obniżenia ceny, h)w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, i)w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz, j)zmiany terminu ważności przedmiotu zamówienia w wyjątkowych sytuacjach, w okolicznościach korzystnych dla Zamawiającego i za jego zgodą. 2.Wskazane w pkt.1 okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy w następującym zakresie: a)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. a) i b) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do ww. przekształceń własnościowych, b)okoliczności wskazane w pkt.1 lit. c) – j) - wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych w załączniku określającym zakres rzeczowy przedmiotu umowy tj.w szczególności w zakresie: numeru katalogowego, nazwy producenta, ceny jednostkowej, ceny jednostkowej opakowania, nazwy handlowej, wielkości opakowania, liczby opakowań. 3.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem przypadków określonych w pkt.1 lit c, g, h oraz j.
IV 4 4 data 2019-03-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Wykonawca załączy do oferty: 1.1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (złożone w pkt.V.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt.V.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców. 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji (złożone w pkt.V.3 i 4 Formularza Ofertowego). 1.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w pkt. IV.1.3 oraz pkt.IV.1.4 SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. IV.1.2 SIWZ, składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, opatrzone własnoręcznym podpisem. 4. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo Podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w pkt.IV.1.2.1 SIWZ w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt.IV.1.3.1 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Specjalistyczny Szpital im.E.Szczeklika w Tarnowie, 33-100 Tarnów, ul. Szpitalna 13, tel. 14 63 10 100; - administrator powołał inspektora ochrony danych osobowych. Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych: 33-100 Tarnów, ul. Szpitalna 13, tel. 14 63 10 130, e-mail iod@ssz.tar.pl, - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy opatrunków, smoczków jednorazowych do butelek i pasków do zamykania ran– sprawa AE/ZP-27-12/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa); - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; - obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: - na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.), - na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.), - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 - Wata, lignina, kompresy gazowe niejałowe, kompresy gazowe niejałowe z nitką RTG, opaski.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy waty, ligniny, kompresów gazowych niejałowych, kompresów gazowych niejałowych z nitką RTG, opasek w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1 -14.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 - Kompresy gazowe jałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy kompresów gazowych jałowych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1 - 8
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3 - Gaza bawełniana
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy gazy bawełnianej w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1 - 4
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4 - Opatrunki do mocowania kaniuli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków do mocowania kaniuli w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 5 - Przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy przylepców w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1 - 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 6 - Przylepce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy przylepców w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1 - 2
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 7 - Plastry
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy plastrów w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-4
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 8 - Opatrunki hydrokoloidowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków hydrokoloidowych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-3
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 9 - Opatrunki ze srebrem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków ze srebrem w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-2
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 10 - Opatrunki hydrożelowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków hydrożelowych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz.1
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 11 - Opatrunki z dzianiny wiskozowej lub bawełnianej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków z dzianiny wiskozowej lub bawełnianej w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu cenowym, poz. 1-3
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 12 - Opatrunki z folii poliuretanowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków z folii poliuretanowej w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 13 - Opatrunki hydrokomórkowe/hydropolimerowe-piankowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków hydrokomórkowych/hydropolimerowych-piankowych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 14 - Opaski gipsowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opasek gipsowych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-2
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 15 - Siatkowe elastyczne rękawy opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy siatkowych elastycznych rękawów opatrunkowych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-4
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 16 - Opatrunki jałowe do zaopatrywania ran chirurgicznych o umiarkowanym wysięku
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków jałowych do zaopatrywania ran chirurgicznych o umiarkowanym wysięku w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-5
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 17 - Serwety operacyjne gazowe jałowe i niejałowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy serwet operacyjnych gazowych jałowych i niejałowych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-3
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 18- Kompresy termiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy kompresów termicznych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-2
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 19 - Opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 20 - Pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy pieluchomajtek i podkładu higienicznego w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-3
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Pakiet nr 21 - Opatrunek alginianowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków alginianowych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 22 - Tupfery gazowe z nitką rtg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy tupferów gazowych z nitką rtg w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz.1-2
  
Zalacznik czesc nr 23
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 23 - Smoczek jednorazowy do butelki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33681000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy smoczków jednorazowych w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-2
  
Zalacznik czesc nr 24
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 24 - Materiały eksploatacyjne do systemu podciśnieniowego leczenia ran GENADYNE A4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków, transparentnych filmów, drenów, cewników, przedłużaczy, łączników oraz zbiorników do systemu podciśnieniowego leczenia ran GENADYNE A4 w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1-15
  
Zalacznik czesc nr 25
Zalacznik nazwa Pakiet nr 25 - Paski do zamykania ran
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawy pasków do zamykania ran w ilościach i o parametrach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ- Formularzu cenowym, poz. 1
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 2,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 98,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)