Zakup i dostawa 18 sztuk punktów dostępowych Wi-Fi (Access point) oraz dostawa 76 sztuk odbiorników GPS dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.

Data publikacji 2019-03-01
Data zakończenia 2019-03-12 00:00:00
Instytucja Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Sieć zintegrowana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520392-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324131002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 18 sztuk punktów dostępowych Wi-Fi (Access point) oraz dostawa 76 sztuk odbiorników GPS dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne) określono odpowiednio:
w Załączniku nr 2 (punkty dostępowe Wi-Fi, odbiorniki GPS) do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 842b6e02-113f-47ac-af4b-5697c6577467
Biuletyn 520392-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
Regon 27015111000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powstańców
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-024
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 6093140
Zamawiajacy fax 32 6093154
Zamawiajacy email dzp@wpr.pl
Adres strony url bip.wpr.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia bip.wpr.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.wpr.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa 18 sztuk punktów dostępowych Wi-Fi (Access point) oraz dostawa 76 sztuk odbiorników GPS dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Numer referencyjny WPR/AZ/252/ZP/09/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 18 sztuk punktów dostępowych Wi-Fi (Access point) oraz dostawa 76 sztuk odbiorników GPS dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacje techniczne) określono odpowiednio: w Załączniku nr 2 (punkty dostępowe Wi-Fi, odbiorniki GPS) do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32413100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonaniem co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż: 13 600,00 PLN netto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (uwaga 1). Uwaga 1 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), 2) w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, 3) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, 4) w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Zakresie warunkow udzialu 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty o których mowa w pkt 5 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może wezwać Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 6.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (uwaga 1).
Inne dokumenty niewymienione -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. -Dokument, o którym mowa w pkt 7, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokument, o którym mowa w pkt. 6.1. odnośnie tego podmiotu. -W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 5 oraz w pkt 6.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. -Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. -Oświadczenia, o których mowa w pkt 5 dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych składane są w oryginale. -Dokument, o którym mowa w pkt 6, inne niż oświadczenia o których mowa w pkt 12 składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. -Poświadczenie za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. -Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. -W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia muszą postępować z uwzględnieniem następujących zasad: -Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający działając zgodnie z dyspozycją art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany umowy tylko w następujących okolicznościach: 1) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) obniżki cen dostarczanego asortymentu, 3) zakończenia bądź wstrzymania produkcji oferowanego przez Wykonawcę produktu będącego przedmiotem zamówienia, wycofania go z rynku lub z innych uzasadnionych i uwzględnionych przez Zamawiającego przyczyn, dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż w ofercie. Wykonawca, w takiej sytuacji, zobowiązany jest do wykazania równoważności nowego produktu w stosunku do uprzednio zaoferowanego oraz przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu, wystawionego przez producenta lub generalnego przedstawiciela producenta na Polskę, potwierdzającego wymienione sytuacje związane z produkcją lub dopuszczeniem na rynek, 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli dotyczą przedmiotu umowy.
IV 4 4 data 2019-03-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Załącznik nr 6 do SIWZ INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KONTRAHENTÓW/KLIENTÓW WOJEWÓDZKIEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W KATOWICACH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach, z siedzibą w Katowicach, ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, tel. 32 609 31 40, fax: 32 609 31 54, wpr@wpr.pl. 2. W Wojewódzkim Pogotowiu Ratunkowym w Katowicach został powołany Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym w sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się pod nr tel.: 32 609 31 26, e-mail: iod@wpr.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie jednej lub kilku niżej wymienionych przesłanek:  art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia lub wykonania umowy;  art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze m.in. określonego w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług;  art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych - ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 4. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą udostępniane na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz podmiotom upoważnionym na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych. W przypadku korzystania z usług Stacji Kontroli Pojazdów Pani/Pana dane zostaną przekazane do Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców (CEPiK). 5. Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach przez okresy wskazane w przepisach prawa, okresy niezbędne na czas dochodzenia roszczeń a także zgodnie z terminami określonymi zarządzeniem Dyrektora Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach w sprawie wprowadzenia do stosowania Jednolitego rzeczowego wykazu akt. 7. Posiada Pani/Pan prawo do dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania i ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W celu skorzystania z praw, o których mowa należy skontaktować się z administratorem lub inspektorem ochrony danych, korzystając ze wskazanych wyżej danych kontaktowych. 8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne. Niepodanie wymaganych danych osobowych uniemożliwi administratorowi wywiązanie się z w/w celów przetwarzania, tym samym uniemożliwi Pani/Panu wykonanie usługi przez WPR w Katowicach lub uniemożliwi wykonanie usługi na rzecz WPR w Katowicach. 9. Gdy uzna Pan/Pani, iż WPR w Katowicach, jako administrator danych, przetwarza je w sposób naruszający przepisy RODO ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 10. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 25,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)