Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych w ramach realizacji projektu INNCHEM – rozwój kompetencji doktorantów kluczowych w pracy o charakterze badawczo-rozwojowym, POWR.03.02.00-00-I023/17 (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części)

Data publikacji 2019-03-01
Data zakończenia 2019-03-14 00:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Produkty chemiczne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520146-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych w ramach realizacji projektu INNCHEM – rozwój kompetencji doktorantów kluczowych w pracy o charakterze badawczo-rozwojowym, POWR.03.02.00-00-I023/17 (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części):
- Część 1 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2a.
- część 2 - Dostawa odczynników chemicznych. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2b.
Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2a i/lub 2b do SIWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Wydziału Chemii, ul. Umultowska 89b, 61-614 Poznań.
Cena oferty obejmuje transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz wszelkie inne opłaty.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załączniki nr A do SIWZ (tj. należy podać pełną nazwę produktu, nr katalogowy i nazwę producenta itp).
Wyżej wymienionych dokumentów nie należy załączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia.
Warunki minimalne gwarancji i wymiany reklamacyjnej zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy).
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaoferować odczynnik o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załącznikach nr A do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny nie gorszy niż asortyment wskazany przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cc2d9c19-8495-46ec-8fb4-ba14d951f710
Biuletyn 520146-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Regon 12933300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieniawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-712
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8294440
Zamawiajacy fax 61 8294012
Zamawiajacy email przetargisdzp@amu.edu.pl
Adres strony url www.amu.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projektu INNCHEM – rozwój kompetencji doktorantów kluczowych w pracy o charakterze badawczo-rozwojowym, POWR.03.02.00-00-I023/17
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amu.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznnaiu, Dział Zamówień Publicznych, ul. H. Wieniawskiego 1, pok. 302, 61-712 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych w ramach realizacji projektu INNCHEM – rozwój kompetencji doktorantów kluczowych w pracy o charakterze badawczo-rozwojowym, POWR.03.02.00-00-I023/17 (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części)
Numer referencyjny ZP/478/D/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych w ramach realizacji projektu INNCHEM – rozwój kompetencji doktorantów kluczowych w pracy o charakterze badawczo-rozwojowym, POWR.03.02.00-00-I023/17 (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części): - Część 1 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2a. - część 2 - Dostawa odczynników chemicznych. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2b. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2a i/lub 2b do SIWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Wydziału Chemii, ul. Umultowska 89b, 61-614 Poznań. Cena oferty obejmuje transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz wszelkie inne opłaty. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załączniki nr A do SIWZ (tj. należy podać pełną nazwę produktu, nr katalogowy i nazwę producenta itp). Wyżej wymienionych dokumentów nie należy załączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia. Warunki minimalne gwarancji i wymiany reklamacyjnej zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaoferować odczynnik o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załącznikach nr A do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny nie gorszy niż asortyment wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamówienie dla części 1 i 2 musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie: do 45 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Klauzula RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. administratorem danych osobowych przekazanych w postępowaniu jest Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. H. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, tel. (61) 829 40 00, www.amu.edu.pl; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w Zamawiającego jest Pani Justyna Baksalary, kontakt: adres iod@amu.edu.pl; 3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami przekazanych danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. osoby, których dane osobowe zostały w postępowaniu przekazane posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania ich danych osobowych *; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy RODO; 9. osobom, których dane osobowe zostały w postępowaniu przekazane nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego unii europejskiej lub państwa członkowskiego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załączniki nr A do SIWZ (tj. należy podać pełną nazwę produktu, nr katalogowy i nazwę producenta itp). Wyżej wymienionych dokumentów nie należy załączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia.
Inne dokumenty niewymienione wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy – załącznik nr 1 do SIWZ formularz cenowy i opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2a i 2b do SIWZ oświadczenie o niewykluczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3a (jeżeli dotyczy) dowód wniesienia wadium pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - część 1 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100), - część 2 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 24 1090 1362 0000 0001 3652 2885; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. 2018, poz. 110).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiany lub uzupełnienia postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzedzających niniejszej umowy oraz następujących przypadkach: a) w sytuacji gdy pojawi się nowy model a produkcja obecnego zostanie zaprzestana istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu umowy w tym zakresie innym modelem o parametrach nie gorszych od wskazanych w ofercie Wykonawcy lub SIWZ, przy zachowaniu ceny wskazanej w § 2 niniejszej umowy b) w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy dla którego wskazano wartość brutto, wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w tym zakresie zostanie ustalona jako kwota netto powiększona o podatek VAT w wysokości ustalonej zgodnie z nowymi przepisami na dzień wystawienia faktury przez Wykonawcę, stawka podatku VAT zgodna z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienia faktury przez Wykonawcę, c) w przypadku innej zmiany przepisów, gdy nakładają one obowiązek zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy, umowa może być zmieniona w odpowiednim zakresie, także w zakresie terminu realizacji jeżeli nie ma możliwości realizacji umowy zgodnie ze zmienionymi przepisami w dotychczasowym terminie, d) w innych przypadkach wskazanych w art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2019-03-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie dla części 1 musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie: do 45 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych w ramach realizacji projektu INNCHEM – rozwój kompetencji doktorantów kluczowych w pracy o charakterze badawczo-rozwojowym, POWR.03.02.00-00-I023/17 (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części): - Część 1 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2a. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2a do SIWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Wydziału Chemii, ul. Umultowska 89b, 61-614 Poznań. Cena oferty obejmuje transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz wszelkie inne opłaty. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załączniki nr A do SIWZ (tj. należy podać pełną nazwę produktu, nr katalogowy i nazwę producenta itp). Wyżej wymienionych dokumentów nie należy załączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia. Warunki minimalne gwarancji i wymiany reklamacyjnej zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaoferować odczynnik o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załącznikach nr A do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny nie gorszy niż asortyment wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników chemicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie dla części 2 musi zostać zrealizowane w terminie maksymalnie: do 45 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników chemicznych w ramach realizacji projektu INNCHEM – rozwój kompetencji doktorantów kluczowych w pracy o charakterze badawczo-rozwojowym, POWR.03.02.00-00-I023/17 (przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części): - część 2 - Dostawa odczynników chemicznych. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ. Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 2b. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje załącznika nr 2a i/lub 2b do SIWZ. Oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Wydziału Chemii, ul. Umultowska 89b, 61-614 Poznań. Cena oferty obejmuje transport krajowy i zagraniczny wraz z ubezpieczeniem, wszelkie opłaty celne, skarbowe oraz wszelkie inne opłaty. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego dostarczy opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia zawierający wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia – załączniki nr A do SIWZ (tj. należy podać pełną nazwę produktu, nr katalogowy i nazwę producenta itp). Wyżej wymienionych dokumentów nie należy załączać do oferty. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie powiadomiony odrębnym pismem o terminie i miejscu ich dostarczenia. Warunki minimalne gwarancji i wymiany reklamacyjnej zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ (Istotne postanowienia umowy). Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca może zaoferować odczynnik o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w załącznikach nr A do SIWZ. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe Wykonawca może zaoferować asortyment równoważny nie gorszy niż asortyment wskazany przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatnosci faktury
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)