1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1.400 sztuk kompostowników o pojemności minimum 700 l, jednak nie większej niż 850 l.
2. Kompostowniki muszą spełniać następujące warunki:
a) grubość ścian: co najmniej 4,0 mm,
b) wysokość kompostownika: od 110 cm do 140 cm,
c) drzwiczki w części dolnej kompostownika, umożliwiające odbiór gotowego kompostu,
d) regulowany dopływ powietrza,
e) kolor – czarny,
f) system montażu zapewniający jego wielokrotny montaż i demontaż,
g) górna klapa na zawiasach z zamkiem lub na zatrzask,
h) każdy egzemplarz w kartonowym opakowaniu,
i) atest lub certyfikat potwierdzający, że oferowany kompostownik nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi,
j) wykonane z tworzywa sztucznego zapewniającego mrozoodporność do co najmniej minus 25 stopni Celsjusza,
k) dołączona instrukcja montażu oraz instrukcja prawidłowej obsługi kompostownika,
l) wszystkie elementy pojedynczego kompostownika muszą być zapakowane w taki sposób, aby stanowiły całość użytkową.
3. Wszystkie kompostowniki objęte zamówieniem i dostarczone Zamawiającemu muszą posiadać taką samą pojemność.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nie używany), sprawny technicznie i bez uszkodzeń.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu atest lub certyfikat potwierdzający, że oferowany kompostownik nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi.
6. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia został dostarczony w 3 transzach:
1) 500 sztuk w terminie do 10.04.2019 r.,
2) 400 sztuk w terminie do 24.04.2019 r.,
3) 500 sztuk w terminie do 30.05.2019 r.
Termin dostawy każdej transzy wymaga uzgodnienia co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną dostawą
z przedstawicielem Zamawiającego - kierownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 102.
|
GuidZP400 |
f5612dbe-2398-490f-beda-885ed4194a42
|
Biuletyn |
520080-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Sieradz
|
Regon |
73093433500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
plac Wojewódzki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sieradz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
98-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
43 826 61 28
|
Zamawiajacy fax |
43 822 30 05
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@umsieradz.pl
|
Adres strony url |
www.sieradz.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.umsieradz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.umsieradz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa kompostowników o pojemności minimum 700 l
|
Numer referencyjny |
WOR-Z.271.07.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1.400 sztuk kompostowników o pojemności minimum 700 l, jednak nie większej niż 850 l.
2. Kompostowniki muszą spełniać następujące warunki:
a) grubość ścian: co najmniej 4,0 mm,
b) wysokość kompostownika: od 110 cm do 140 cm,
c) drzwiczki w części dolnej kompostownika, umożliwiające odbiór gotowego kompostu,
d) regulowany dopływ powietrza,
e) kolor – czarny,
f) system montażu zapewniający jego wielokrotny montaż i demontaż,
g) górna klapa na zawiasach z zamkiem lub na zatrzask,
h) każdy egzemplarz w kartonowym opakowaniu,
i) atest lub certyfikat potwierdzający, że oferowany kompostownik nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi,
j) wykonane z tworzywa sztucznego zapewniającego mrozoodporność do co najmniej minus 25 stopni Celsjusza,
k) dołączona instrukcja montażu oraz instrukcja prawidłowej obsługi kompostownika,
l) wszystkie elementy pojedynczego kompostownika muszą być zapakowane w taki sposób, aby stanowiły całość użytkową.
3. Wszystkie kompostowniki objęte zamówieniem i dostarczone Zamawiającemu muszą posiadać taką samą pojemność.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nie używany), sprawny technicznie i bez uszkodzeń.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu atest lub certyfikat potwierdzający, że oferowany kompostownik nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi.
6. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia został dostarczony w 3 transzach:
1) 500 sztuk w terminie do 10.04.2019 r.,
2) 400 sztuk w terminie do 24.04.2019 r.,
3) 500 sztuk w terminie do 30.05.2019 r.
Termin dostawy każdej transzy wymaga uzgodnienia co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną dostawą
z przedstawicielem Zamawiającego - kierownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 102.
|
Cpv glowny przedmiot |
39234000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-30T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień ww. umów. Wszelkie zmiany treści umów wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej.
3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie
w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień ww. umów w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego:
1) w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona.
6. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień ww. umów. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian.
7. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.
|
IV 4 4 data |
2019-03-11T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3
|
IV 4 5 okres |
30
|