Dostawa kompostowników o pojemności minimum 700 l

Data publikacji 2019-03-01
Data zakończenia 2019-03-11 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Sieradz
Miejscowość Sieradz
Województwo łódzkie
Branża
  • Skrzynie kompostowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520080-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392340001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1.400 sztuk kompostowników o pojemności minimum 700 l, jednak nie większej niż 850 l.
2. Kompostowniki muszą spełniać następujące warunki:
a) grubość ścian: co najmniej 4,0 mm,
b) wysokość kompostownika: od 110 cm do 140 cm,
c) drzwiczki w części dolnej kompostownika, umożliwiające odbiór gotowego kompostu,
d) regulowany dopływ powietrza,
e) kolor – czarny,
f) system montażu zapewniający jego wielokrotny montaż i demontaż,
g) górna klapa na zawiasach z zamkiem lub na zatrzask,
h) każdy egzemplarz w kartonowym opakowaniu,
i) atest lub certyfikat potwierdzający, że oferowany kompostownik nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi,
j) wykonane z tworzywa sztucznego zapewniającego mrozoodporność do co najmniej minus 25 stopni Celsjusza,
k) dołączona instrukcja montażu oraz instrukcja prawidłowej obsługi kompostownika,
l) wszystkie elementy pojedynczego kompostownika muszą być zapakowane w taki sposób, aby stanowiły całość użytkową.
3. Wszystkie kompostowniki objęte zamówieniem i dostarczone Zamawiającemu muszą posiadać taką samą pojemność.
4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nie używany), sprawny technicznie i bez uszkodzeń.
5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu atest lub certyfikat potwierdzający, że oferowany kompostownik nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi.
6. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia został dostarczony w 3 transzach:
1) 500 sztuk w terminie do 10.04.2019 r.,
2) 400 sztuk w terminie do 24.04.2019 r.,
3) 500 sztuk w terminie do 30.05.2019 r.
Termin dostawy każdej transzy wymaga uzgodnienia co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną dostawą
z przedstawicielem Zamawiającego - kierownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 102.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5612dbe-2398-490f-beda-885ed4194a42
Biuletyn 520080-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Sieradz
Regon 73093433500000
Zamawiajacy adres ulica plac Wojewódzki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sieradz
Zamawiajacy kod pocztowy 98-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 43 826 61 28
Zamawiajacy fax 43 822 30 05
Zamawiajacy email zamowienia@umsieradz.pl
Adres strony url www.sieradz.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.umsieradz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.umsieradz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, aby oferty były składane pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Sieradza, 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki 1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kompostowników o pojemności minimum 700 l
Numer referencyjny WOR-Z.271.07.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1.400 sztuk kompostowników o pojemności minimum 700 l, jednak nie większej niż 850 l. 2. Kompostowniki muszą spełniać następujące warunki: a) grubość ścian: co najmniej 4,0 mm, b) wysokość kompostownika: od 110 cm do 140 cm, c) drzwiczki w części dolnej kompostownika, umożliwiające odbiór gotowego kompostu, d) regulowany dopływ powietrza, e) kolor – czarny, f) system montażu zapewniający jego wielokrotny montaż i demontaż, g) górna klapa na zawiasach z zamkiem lub na zatrzask, h) każdy egzemplarz w kartonowym opakowaniu, i) atest lub certyfikat potwierdzający, że oferowany kompostownik nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi, j) wykonane z tworzywa sztucznego zapewniającego mrozoodporność do co najmniej minus 25 stopni Celsjusza, k) dołączona instrukcja montażu oraz instrukcja prawidłowej obsługi kompostownika, l) wszystkie elementy pojedynczego kompostownika muszą być zapakowane w taki sposób, aby stanowiły całość użytkową. 3. Wszystkie kompostowniki objęte zamówieniem i dostarczone Zamawiającemu muszą posiadać taką samą pojemność. 4. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy (nie używany), sprawny technicznie i bez uszkodzeń. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu atest lub certyfikat potwierdzający, że oferowany kompostownik nie stanowi zagrożenia dla zdrowia i życia ludzi. 6. Zamawiający wymaga, by przedmiot zamówienia został dostarczony w 3 transzach: 1) 500 sztuk w terminie do 10.04.2019 r., 2) 400 sztuk w terminie do 24.04.2019 r., 3) 500 sztuk w terminie do 30.05.2019 r. Termin dostawy każdej transzy wymaga uzgodnienia co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną dostawą z przedstawicielem Zamawiającego - kierownikiem Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Sieradza. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do siedziby Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Sieradzu przy ul. Wojska Polskiego 102.
Cpv glowny przedmiot 39234000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-05-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzające, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Strony zastrzegają możliwość dokonania w uzasadnionych okolicznościach zmian postanowień ww. umów. Wszelkie zmiany treści umów wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 3. Zmiana określenia przedmiotu zamówienia w porównaniu do postanowień SIWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku przeprowadzenia, którego zawarto niniejszą umowę możliwa jest jedynie w przypadku, gdy prowadzi do jego ograniczenia lub zastosowania rozwiązań zamiennych, tj. takich, które nie powodują rozszerzenia określenia przedmiotu zamówienia, prowadzą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji lub zastosowania materiałów równoważnych. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień ww. umów w przypadkach określonych w art. 144 ustawy Pzp. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia umownego: 1) w przypadku ustawowej zmiany określonej w umowie procentowej stawki podatku VAT, kwota brutto wynagrodzenia umownego zostanie odpowiednio zmieniona. 6. Każda ze stron może wystąpić z propozycją zmian postanowień ww. umów. Propozycja musi wskazywać na okoliczności uzasadniające wprowadzenie zmian. 7. Strony ustalają, że Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego dokonać cesji wierzytelności na rzecz osoby trzeciej.
IV 4 4 data 2019-03-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi zostać napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria łączna cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)