Dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Lubin

Data publikacji 2019-03-04
Data zakończenia 2019-03-13 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520717-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Lubin. Dostawa obejmuje materiały fabrycznie nowe, nie używane spełniające wymagania Zamawiającego opisane w dokumentacji przetargowej.

Zestaw lampek rowerowych 400 kpl
Lampki rowerowe 2x2 LED, wykonane z tworzywa silikonowego, trzy funkcje oświetlenia – stały, pulsacyjny, migający- w opakowaniu dwie lampki : przednia-światło białe, tylna-światło czerwone, dodatkowo do zestawu dołączona bateria zasilająca.

Worek odblaskowy 1000 sztuk
Worek koloru – żółty, niebieski, zielony z nadrukiem logo KPP w Lubinie, wykonany z dzianiny fluorescencyjnej z pasem odblaskowym, wzmocnienie kółeczkami metalowymi, różki z naszytymi odblaskami, rozmiar 38cm x 32cm.

Gwizdek 200 sztuk
Gwizdek , wykonany z plastiku, tradycyjny kształt o wymiarach 50mm x 17mm, ring do zamocowania sznurka lub smyczy.

Diodowa latarka 320 sztuk
Latarka 9 LED z paskiem na rękę, z nadrukiem gwiazdy Policji KPP w Lubinie, wykonana z aluminium o wymiarach : O2,6 x2,5 x9 cm.

Opaski samozaciskowe 1000 sztuk
Opaski samozaciskowe odblaskowe z gwiazdą policji (w środku napis POLICJA KPP LUBIN) i napis na opasce Komenda Powiatowa Policji w Lubinie, kolor żółty i kolor pomarańczowy o rozmiarze 34 x 3 cm, wykonane z blaszki samozaciskowej zalaminowanej odblaskową folią pryzmatyczną.

Zawieszki odblaskowe miękkie 2500 sztuk
Zawieszki odblaskowe miękkie na łańcuszku kulkowym z nadrukiem gwiazda Policji i napisem KPP w Lubinie . Kształty : policyjne auto – 1000 szt. telefon- 500 szt. i serce w ilości po 1000 sztuk na asortyment, wysokość: 6,8 cm, duża powierzchnia odblaskowa. Mocowanie: łańcuszek kulkowy 12 cm z zapinką, duża powierzchnia odblaskowa

Wąż odblaskowy 20 sztuk
Odblaskowy wąż spacerowy z nadrukiem- napis Komeda Powiatowa Policji w Lubinie wykonany z fluorescencyjnej tkaniny, kolor żółty, wypełniony lekką pianką, wyposażony w odblaskowe uchwyty ułatwiające dzieciom ustawianie się w parach, długość nie mniej niż 5 m, 26 uchwytów, obwód 30 cm.

Opaski na rękę „niezgubki” 500 sztuk
Opaski na rękę, wnętrze kolorowej opaski skrywa informacje, które zagwarantują bezpieczeństwo dziecku w sytuacji, gdy opiekuna nie będzie obok. Opaska może zawierać takie informacje, jak np.:numer kontaktowy z dopiskiem „MAMA” lub „TATA”
Materiał nie uczula, jest lekki i bardzo delikatny. Opaska to oryginalny i wygodny gadżet, który otacza dziecko stałą ochroną, dodatkowo ma elementy rysunkowe, dzięki czemu dzieci chętnie ją noszą. Z logo KPP Lubin.

Brelok odblaskowy do kluczy 230 sztuk
Brelok do klucz,y odblaskowy, podłużny w kolorach czerwony niebieski, fioletowy, żółty, o wymiarach 1,3x9cm, wykonany z folii pryzmatycznej, spód typu flock.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 d967674f-c2d2-43c5-9b3a-44a28fddebda
Biuletyn 520717-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Regon 93015621600000
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 31-33
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-040
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon +48713403716
Zamawiajacy fax +48717824171
Zamawiajacy email eliza.sciborska@wr.policja.gov.pl
Adres strony url www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, WZP i FP KWP, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Lubin
Numer referencyjny PU-2380-042-008-029/2019/IR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Lubin. Dostawa obejmuje materiały fabrycznie nowe, nie używane spełniające wymagania Zamawiającego opisane w dokumentacji przetargowej. Zestaw lampek rowerowych 400 kpl Lampki rowerowe 2x2 LED, wykonane z tworzywa silikonowego, trzy funkcje oświetlenia – stały, pulsacyjny, migający- w opakowaniu dwie lampki : przednia-światło białe, tylna-światło czerwone, dodatkowo do zestawu dołączona bateria zasilająca. Worek odblaskowy 1000 sztuk Worek koloru – żółty, niebieski, zielony z nadrukiem logo KPP w Lubinie, wykonany z dzianiny fluorescencyjnej z pasem odblaskowym, wzmocnienie kółeczkami metalowymi, różki z naszytymi odblaskami, rozmiar 38cm x 32cm. Gwizdek 200 sztuk Gwizdek , wykonany z plastiku, tradycyjny kształt o wymiarach 50mm x 17mm, ring do zamocowania sznurka lub smyczy. Diodowa latarka 320 sztuk Latarka 9 LED z paskiem na rękę, z nadrukiem gwiazdy Policji KPP w Lubinie, wykonana z aluminium o wymiarach : O2,6 x2,5 x9 cm. Opaski samozaciskowe 1000 sztuk Opaski samozaciskowe odblaskowe z gwiazdą policji (w środku napis POLICJA KPP LUBIN) i napis na opasce Komenda Powiatowa Policji w Lubinie, kolor żółty i kolor pomarańczowy o rozmiarze 34 x 3 cm, wykonane z blaszki samozaciskowej zalaminowanej odblaskową folią pryzmatyczną. Zawieszki odblaskowe miękkie 2500 sztuk Zawieszki odblaskowe miękkie na łańcuszku kulkowym z nadrukiem gwiazda Policji i napisem KPP w Lubinie . Kształty : policyjne auto – 1000 szt. telefon- 500 szt. i serce w ilości po 1000 sztuk na asortyment, wysokość: 6,8 cm, duża powierzchnia odblaskowa. Mocowanie: łańcuszek kulkowy 12 cm z zapinką, duża powierzchnia odblaskowa Wąż odblaskowy 20 sztuk Odblaskowy wąż spacerowy z nadrukiem- napis Komeda Powiatowa Policji w Lubinie wykonany z fluorescencyjnej tkaniny, kolor żółty, wypełniony lekką pianką, wyposażony w odblaskowe uchwyty ułatwiające dzieciom ustawianie się w parach, długość nie mniej niż 5 m, 26 uchwytów, obwód 30 cm. Opaski na rękę „niezgubki” 500 sztuk Opaski na rękę, wnętrze kolorowej opaski skrywa informacje, które zagwarantują bezpieczeństwo dziecku w sytuacji, gdy opiekuna nie będzie obok. Opaska może zawierać takie informacje, jak np.:numer kontaktowy z dopiskiem „MAMA” lub „TATA” Materiał nie uczula, jest lekki i bardzo delikatny. Opaska to oryginalny i wygodny gadżet, który otacza dziecko stałą ochroną, dodatkowo ma elementy rysunkowe, dzięki czemu dzieci chętnie ją noszą. Z logo KPP Lubin. Brelok odblaskowy do kluczy 230 sztuk Brelok do klucz,y odblaskowy, podłużny w kolorach czerwony niebieski, fioletowy, żółty, o wymiarach 1,3x9cm, wykonany z folii pryzmatycznej, spód typu flock.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 10
Informacje na temat katalogow Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć materiały prewencyjne w terminie 10 dni roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od daty zawarcia umowy. Klauzula informacyjna RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Podwale 31-33, kod 50-040 Wrocław;  Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych - tel. 71 3403598; e-mail: iod.kwp@wr.policja.gov.pl.  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer PU-2380-042-008-029/2019/IR prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp oraz przepisami o archiwizacji dokumentów dotyczących projektów współfinansowanych z UE, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zgodnie z art. 4 pkt 14 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50 poz. 331 ze zmianami) pod pojęciem grupy kapitałowej rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. Przedsiębiorcą, zgodnie z art. 4 pkt 1 powołanej ustawy jest przedsiębiorca w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: a) Osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, b) Osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, c) Osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu pkt 4 tejże ustawy, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 ustawy uokik, d) związek przedsiębiorców w rozumieniu pkt 2 ustawy uokik (tj. izby, zrzeszenia i inne organizacje zrzeszające przedsiębiorców, o których mowa w ustawie, jak również związki tych organizacji) – na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów. Pod pojęciem przejęcia kontroli, zgodnie z art. 4 pkt 4 uokik rozumie się wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: a) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, b) uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, c) członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), d) dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, e) prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), f) umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę. W związku z powołanymi wyżej przepisami: 2.1 Na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – każdy z Wykonawców), w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to składa się w formie oryginału, tj. w wersji papierowej lub elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Wykonawcy, którzy chcą złożyć oświadczenie wskazane w pkt 2.1 w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przesyłają je na adres: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oświadczeń przez Wykonawcę, jest poczta elektroniczna. UWAGA! Złożenie oświadczeń na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, - komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający dopuszcza w szczególności następujące formaty przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. Informacje na temat przesyłania, kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: - Wykonawca wypełnia formularz oświadczenia tworząc dokument elektroniczny. - Po stworzeniu przez Wykonawcę dokumentu (oświadczenia) elektronicznego, Wykonawca podpisuje ww. oświadczenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne- podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie. - Podpisane elektronicznie oświadczenie może zostać zaszyfrowane, tj. opatrzone hasłem dostępowym. W tym celu Wykonawca może posłużyć się narzędziami oferowanymi przez oprogramowanie, w którym przygotowuje dokument oświadczenia (np. Adobe Acrobat), lub skorzystać z dostępnych na rynku narzędzi na licencji open-source (np.: AES Crypt, 7-Zip i Smart Sign) lub komercyjnych. - w przypadku zaszyfrowania oświadczenia Wykonawca zamieszcza hasło dostępu do pliku w treści formularza ofertowego, składanego w formie pisemnej. W treści formularza ofertowego Wykonawca może zawrzeć, jeśli to niezbędne, również informacje dla prawidłowego dostępu do dokumentu, w szczególności informacje o wykorzystanym programie szyfrującym lub procedurze odszyfrowania danych zawartych w oświadczeniu. - Wykonawca przesyła Zamawiającemu podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym oświadczenie na wskazany adres poczty elektronicznej tj. iwona.rogaczewska@policja.gov.pl, w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem wskazanego terminu. W treści przesłanej wiadomości należy wskazać oznaczenie i nazwę postępowania, którego oświadczenie dotyczy oraz nazwę Wykonawcy dowolne oznaczenie pozwalające na identyfikację Wykonawcy. - Zamawiający potwierdzi Wykonawcy dostarczenie wiadomości zawierającej oświadczenie. - Datą przesłania oświadczenia będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej oświadczenie z serwera pocztowego Zamawiającego. 2.2 Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o podwykonawcach w załączniku numer 5 do SIWZ. 4) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 Ustawy Pzp: a) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. b) są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w pkt a) specyfikacji. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają, każdy z osobna, oświadczenie o barku podstaw do wykluczenia. Oświadczenia te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców. 5) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
IV 4 4 data 2019-03-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria najniższa cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)