Dostawy kaniul do biopsji, masek krtaniowych, cewników do długotrwałego drenażu, włókien światłowodowych do lasera Auriga, drenów Ulmera oraz sond Sengstakena-Blakemore’a z podziałem na 9 pakietów dla WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/23/2019

Data publikacji 2019-03-04
Data zakończenia 2019-03-13 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 520599-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy kaniul do biopsji, masek krtaniowych, cewników do długotrwałego drenażu, włókien światłowodowych do lasera Auriga, drenów Ulmera oraz sond Sengstakena-Blakemore’a z podziałem na 8 pakietów dla WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/23/2019 wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
1. Elastyczna kaniula do biopsjii
2. Maski krtaniowe
3. Sporal S
4. Rurki Brown'a typ 5
5. Cewnik do długotrwałego drenażu
6. Włókna światłowodowe do lasera Auriga
7. Dren Ulmera
8. Sonda Sengstalena-Blakemore'a
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 9 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 50532ba7-1144-45d9-88d7-2b99d61f2594
Biuletyn 520599-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Regon 47165836000000
Zamawiajacy adres ulica Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 191
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 322,
Zamawiajacy fax 426 371 322
Zamawiajacy email zampub@pirogow.pl,
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych (budynek główny Szpitala, I piętro SALA A – dawny Oddz. Kardiologiczny) ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy kaniul do biopsji, masek krtaniowych, cewników do długotrwałego drenażu, włókien światłowodowych do lasera Auriga, drenów Ulmera oraz sond Sengstakena-Blakemore’a z podziałem na 9 pakietów dla WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/23/2019
Numer referencyjny ZP/23/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia są: Dostawy kaniul do biopsji, masek krtaniowych, cewników do długotrwałego drenażu, włókien światłowodowych do lasera Auriga, drenów Ulmera oraz sond Sengstakena-Blakemore’a z podziałem na 8 pakietów dla WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/23/2019 wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia 1. Elastyczna kaniula do biopsjii 2. Maski krtaniowe 3. Sporal S 4. Rurki Brown'a typ 5 5. Cewnik do długotrwałego drenażu 6. Włókna światłowodowe do lasera Auriga 7. Dren Ulmera 8. Sonda Sengstalena-Blakemore'a 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 9 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-02-05T00:00:00+01:00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.: 6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.1. Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z:  Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 175 t.j.) – dotyczy Pakietu 1 – 8. wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ, (W przypadku gdy wykonawca składa oferty na więcej niż jeden PAKIET, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu). 6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego Pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład, rozmiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy Pakietu 1 - 8. 6.4. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP 6.4.1. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Inne dokumenty niewymienione 10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: 1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.2. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.3. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej 1.4. zmiany numeru katalogowego produktu, 1.5. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, 1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia wskazanym w treści §3 ust. 3 wzoru umowy.
IV 4 4 data 2019-03-13T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POOLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1-8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-02-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Elastyczna kaniula do biopsjii 2. Maski krtaniowe 3. Sporal S 4. Rurki Brown'a typ 5 5. Cewnik do długotrwałego drenażu 6. Włókna światłowodowe do lasera Auriga 7. Dren Ulmera 8. Sonda Sengstalena-Blakemore'a
  

Criterion

Kryteria TERMIN DOSTAWY
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)