Sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce 2019-2020

Data publikacji 2019-03-05
Data zakończenia 2019-03-12 00:00:00
Instytucja Powiat Jeleniogórski Dom Pomocy Społecznej w Sosnówce
Miejscowość Sosnówka
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521560-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 153000001, 155000003, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce na okres od 01.05.2019 do 30.04.2020, (w tym dla warzyw i owoców od 15.03.2019 do 30.04.2020) wymienionych w załącznikach nr 1,4,5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 69cd9b7b-1754-449a-9cd2-2947e64256a7
Biuletyn 521560-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Jeleniogórski Dom Pomocy Społecznej w Sosnówce
Regon 12425210000000
Zamawiajacy adres ulica Liczyrzepy
Zamawiajacy adres numer domu 87
Zamawiajacy miejscowosc Sosnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 58-564
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 75 761 02 37
Zamawiajacy fax 75 761 03 26 wew. 18
Zamawiajacy email dps.sosnowska@powiat.jeleniogorski.pl
Adres strony url http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=440
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=440
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat.jeleniogorski.sisco.info/?id=440
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne dps.sosnowka@wp.pl lub dps.sosnowka@powiat.jeleniogorski.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce 2019-2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla DPS w Sosnówce na okres od 01.05.2019 do 30.04.2020, (w tym dla warzyw i owoców od 15.03.2019 do 30.04.2020) wymienionych w załącznikach nr 1,4,5 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 14
Data rozpoczecia 2019-03-15T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, c) zdolności technicznej lub zawodowej – Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: zrealizował minimum 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających w szczególności na dostawie produktów spożywczych, o wartości nie mniejszej niż 8.000 zł brutto każda. W wykazie należy podać wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z załączonymi dowodami. Zamawiający uzna za dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw referencje, rekomendacje, listy polecające, faktury VAT (jeżeli umowa przewidywała, że zapłata faktury następuje po należytym wykonaniu przedmiotu umowy) oraz inne dokumenty, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków zgodnie z formuła „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dostarczonym przez wykonawców.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: zrealizował minimum 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających w szczególności na dostawie produktów spożywczych, o wartości nie mniejszej niż 8.000 zł brutto każda. W wykazie należy podać wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane prawidłowo (załącznik nr 10 do SIWZ) wraz z załączonymi dowodami. Zamawiający uzna za dowody potwierdzające należyte wykonanie dostaw referencje, rekomendacje, listy polecające, faktury VAT (jeżeli umowa przewidywała, że zapłata faktury następuje po należytym wykonaniu przedmiotu umowy) oraz inne dokumenty, z których treści wynika, że dostawy zostały wykonane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Załączniki do Specyfikacji Istotnych warunków Zamówienia: 1. Załącznik nr 1 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – warzywa i owoce. 2. Załącznik nr 4 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – produkty spożywcze i przetwory warzywno-owocowe, nabiał i produkty mleczarskie oraz jaj. 3. Załącznik nr 5 - formularz asortymentowo – cenowy obejmuje dostawę produktów spożywczych – pieczywa i wyrobów cukierniczych. 4. Załącznik nr 6 – formularz oferty 5. Załącznik nr 7 - oświadczenie z art. 25 a ust. 1 ustawy- warunki udziału 6. Załącznik nr 8 - oświadczenie z art. 25 a ust. 1 ustawy-podstawy wykluczenia 7. Załącznik nr 9 - projekt umowy 8. Załącznik nr 10 - wykaz dostaw
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2019-03-12T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa warzywa i owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-03-15T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis dostawa produktów spożywczych – warzywa i owoce. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Kod CPV – 15300000-1, 03210000-6, 03220000 – 3, 15330000 - 0
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa produkty spożywcze i przetwory warzywno-owocowe, nabiał i produkty mleczarskie oraz jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów spożywczych – produkty spożywcze i przetwory warzywno-owocowe, nabiał i produkty mleczarskie oraz jaj. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Kod CPV – 15500000-3, 15400000-2, 15600000-4, 15800000-6, 15320000 – 7, 15330000 – 0, 03142500 - 3
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pieczywo i wyroby cukiernicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-04-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów spożywczych – pieczywo i wyroby cukiernicze. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Kod CPV – 15810000-9
  

Criterion

Kryteria Wykonanie zamówienia z wykorzystaniem własnego potencjału technicznego
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas na wymianę artykułu wadliwego lub o obniżonej jakości na artykuły właściwe jakościowo (tj. zgodne z opisem przedmiotu zamówienia)
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)