Dostawa warzyw obranych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu

Data publikacji 2019-03-05
Data zakończenia 2019-03-15 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
Miejscowość Legnickie Pole
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 521099-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa warzyw obranych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu– szczegółowy zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
1.2. Warzywa obrane powinny spełniać następujące wymagania:
a) klasa 1,
b) obrane ze świeżych warzyw, czyste, bez oznak gnicia i pleśni, jędrne, bez oznak wysuszenia,
c) pakowane próżniowo w folię przeznaczoną do kontaktu z żywnością. Opakowanie powinno umożliwić ocenę wyglądu i barwy warzyw bez konieczności otwierania,
d) masa netto opakowania jednostkowego 5- 10 kg,
e) termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a0e7a028-fef0-42d8-a40b-23e6722e8a81
Biuletyn 521099-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
Regon 00000000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Benedyktynów
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Legnickie Pole
Zamawiajacy kod pocztowy 59-241
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 76 858-23-87 w. 140
Zamawiajacy email sekretariat@dpslp.org.pl
Adres strony url http://dpslp.nbip.pl/dpslp/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://dpslp.nbip.pl/dpslp/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dpslp.nbip.pl/dpslp/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Dom Pomocy Społecznej w Legnickim Polu, ul. Benedyktynów 4, 59-241 Legnickie Pole
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa warzyw obranych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
Numer referencyjny GŻ/230-2-3/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa warzyw obranych dla Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu– szczegółowy zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 1.2. Warzywa obrane powinny spełniać następujące wymagania: a) klasa 1, b) obrane ze świeżych warzyw, czyste, bez oznak gnicia i pleśni, jędrne, bez oznak wysuszenia, c) pakowane próżniowo w folię przeznaczoną do kontaktu z żywnością. Opakowanie powinno umożliwić ocenę wyglądu i barwy warzyw bez konieczności otwierania, d) masa netto opakowania jednostkowego 5- 10 kg, e) termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 119605,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: zrealizował należycie, dostawę warzyw obranych do jednego klienta, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawę warzyw obranych o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto. Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż EURO, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP tabeli A z dnia wysłania ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych z danej waluty na PLN, a następnie z PLN na EURO. W przypadku podania wartości w PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik z PLN na EURO. 2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1.2.3 niniejszej SIWZ polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W przypadku powoływania się na spełnienie warunku dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 1.2.3, podmiot, o którym mowa w art. 22a uPzp musi samodzielnie spełniać warunek. 3.1.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3.2.Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22. 3.3.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żądać będzie, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 3.3.1.zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 3.3.2.zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt. 1.2.3. niniejszego rozdziału
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - załącznik nr 2
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 2.1 wykazu wykonanych dostaw (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.2.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp (jeżeli Wykonawca jest podmiotem krajowym Zamawiający samodzielnie pobierze dokument za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych). 2.3.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 2.2. niniejszego rozdziału i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. 2.4.jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.2. niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.5.jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazanie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 uPzp, tj.: m. in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny oraz wartości kryteriów podanych przez Wykonawców. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku formularza ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowną informację o utajnieniu danych.
IV 4 4 data 2019-03-15T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria zasady realizacji wymiany towaru w trakcie realizacji umowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria realizowanie dostaw w trybie "pilnym"
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)