ZAKUP NA RATY UŻYWANEGO SPRAWNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII

Data publikacji 2019-03-06
Data zakończenia 2019-03-18 00:00:00
Instytucja "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
Miejscowość Kutno
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522082-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331700002, 331710009, 331950003, 446112008, 331711000, 331920002, 331122000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup na raty używanego sprawnego sprzętu medycznego: defibrylatorów, ssaków, zbiorników na cewniki, worków samorozprężalnych, fonendoskopów, zestawu 3 łyżek światłowodowych, laryngoskopów, bronchofiberoskopu, kardiomonitorów, monitorów hemodynamicznych, mobilnego zestawu do monitora hemodynamicznego, respiratorów, aparatów do znieczuleń, łóżek, materacy przeciwodleżynowych, szafek i stelarzy przyłóżkowych, wózków medycznych i oddziałowych mobilnych, stolików Mayo, podgrzewaczy, stacji dokujących, pomp strzykawkowych i volumetrycznych, mankietów do szybkich przetoczeń, aparatu USG dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii „Kutnowskiego Szpitala Samorządowego” Spółka z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 295eab27-538a-4cf3-8c94-7e8935c3b457
Biuletyn 522082-N-2019
Zamawiajacy nazwa "Kutnowski Szpital Samorządowy" Spółka z o.o.
Regon 10097478500000
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Kutno
Zamawiajacy kod pocztowy 99-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48(24)3880202,
Zamawiajacy fax +48(24)3880201
Zamawiajacy email a.tomalak@szpital.kutno.pl,
Adres strony url www.szpital.kutno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z o.o.
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.kutno.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.kutno.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria „Kutnowski Szpital Samorządowy” Sp. , ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP NA RATY UŻYWANEGO SPRAWNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA ODDZIAŁU ANESTEZJOLOGII I INTENSYWNEJ TERAPII
Numer referencyjny ZP/9/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup na raty używanego sprawnego sprzętu medycznego: defibrylatorów, ssaków, zbiorników na cewniki, worków samorozprężalnych, fonendoskopów, zestawu 3 łyżek światłowodowych, laryngoskopów, bronchofiberoskopu, kardiomonitorów, monitorów hemodynamicznych, mobilnego zestawu do monitora hemodynamicznego, respiratorów, aparatów do znieczuleń, łóżek, materacy przeciwodleżynowych, szafek i stelarzy przyłóżkowych, wózków medycznych i oddziałowych mobilnych, stolików Mayo, podgrzewaczy, stacji dokujących, pomp strzykawkowych i volumetrycznych, mankietów do szybkich przetoczeń, aparatu USG dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii „Kutnowskiego Szpitala Samorządowego” Spółka z o.o., ul. Kościuszki 52, 99-300 Kutno.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 80
Okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wypełnione oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 pkt. 12-23; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Dokument wystawiony przez autoryzowany serwis oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzający fakt, iż urządzenie jest sprawne technicznie, bez wad oraz że może być używane do leczenia/diagnozowania. 2) Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest wolny od wad fizycznych i wad prawnych oraz, że jest wolny od wszelkich zajęć i nie toczy się żadne postępowanie sądowe ani egzekucyjne, którego jest przedmiotem. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wszystkie wymagane aktualne dokumenty (deklaracja zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi wystawiona przez producenta, certyfikat zgodności jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności i zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych) dopuszczające do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dn. 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2018, poz. 1986) lub w przypadku wyrobów nie medycznych inne wymagane dokumenty, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wraz ze zobowiązaniem ich przekazania na każde żądanie Zamawiającego. 4) Karty techniczne oraz/lub inne dokumenty np. katalogi, foldery, potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego wyrobu z wymaganiami SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim, Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą) ofertę nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów (Załącznik nr 3 do SIWZ). 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczące podwykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie wg wzoru – Załącznik nr 3, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 5) Oświadczenie, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SIWZ. 6) Oświadczenie, że przedmiot oferty jest kompletny i będzie gotowy do pracy zgodnie z instrukcją obsługi bez żadnych dodatkowych zakupów. 7) Oświadczenie dotyczące pozyskania przez Wykonawcę danych osobowych od osób trzecich w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu - Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art.144 ust.1e. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust.1 pkt.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w treści zawartej umowy, jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV 4 4 data 2019-03-18T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZESTAW SPRZĘTU DO REANIMACJI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33170000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 80
Zalacznik krotki opis 1.Defibrylator R- Series wraz z wyświetlaczem EKG, zaawansowanych możliwościach monitorowania oraz nieinwazyjnej stymulacji przezskórnej z możliwością komunikacji, drukowanie (rejestrowanie danych), zasilany prądem przemiennym i łatwo wymienianą baterią akumulatorową, którą można szybko naładować w urządzeniu po podłączeniu do sieci. Posiada algorytm w celu zidentyfikowania defibrylowanych rytmów EKG.. Defibrylator posiada możliwość monitorowania za pomocą pulsoksymetrii. szt. 2 2. Ssaki serii Victoria Verso - zasilanie 230V, ciągła praca przy pełnym obciążeniu, wydajność 38l/min max. wartość podciśnienia Versa. Pojemność zbiornika na wydzielinę 2 l wykonanego z poliwęglanu z pokrywą ciśnieniową nadającą się do sterylizacji. Zbiorniki wyposażone w zawór zabezpieczający przed przelaniem, z filtrami mikrobiologicznymi. 2 pojemniki w każdym ssaku (4szt.). Z przewodem zasysającym o dł. 1,5m, silikonowym z adapterem sterowania, zasysaniem z akcesoriami. szt. 2 3. Zbiorniki na cewniki z uchwytem do przymocowania szt. 2 4. Worek samorozprężalny do wentylacji mechanicznej pacjenta dorosłego, o pojemności 1600ml z zaworem ciśnieniowym 60cm H2O, z rezerwuarem tlenowym o pojemności 2500ml, wykonany z PCV, przewód tlenowy dł. ok. 2m. Wielorazowy. szt. 2 5. Fonendoskop szt. 2 6 Zestaw 3 łyżek światłowodowych (rozmiary 2,3,4) oraz rękojeść w pudełku z tworzywa. Łyżki typu Macintosh z zieloną specyfikacją. Zasilanie bateryjne, zestaw wielorazowy. szt. 2 7. Laryngoskop do trudnych intubacji- łyżka laryngoskopu typu Macintosh Flex TIP + z ruchomym końcem o regulowanym kącie nachylenia do 70°. Podczas intubacji za pomocą dźwigni można unieść nagłośnię i uwidocznić struny głosowe. Wykonane ze stali nierdzewnej, wielorazowe kompatybilne ze wszystkimi rękojeściami w standardzie ISO 7376 szt. 1 8. Reduktor próżni szt. 2 9. Reduktor tlenu szt. 2
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa BRONCHOFIBEROSKOP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 80
Zalacznik krotki opis Przenośny endoskop intubacyjny zasilany bateryjnie, długość robocza wziernika 600mm, długość całkowita 870-880mm, wyginanie kątowe końcówki 130-160 stopni, głębia ostrości 3-50mm szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZESTAW SPRZĘTU DO MONITOROWANIA CZYNNOŚCI SERCA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 80
Zalacznik krotki opis 1. Kardiomonitory modułowe z wbudowanym akumulatorem, możliwość monitorowania parametrów (elektrokardiogram, akcje oddechową, ciśnienie krwi metoda inwazyjną i nieinwazyjną, saturację krwi, zawartość dwutlenku węgla w powietrzu wydychanym, temperaturę), możliwość współpracy z monitorem hemodynamicznym. Podczas monitorowania pacjenta kardiomonitory zapewniają sygnalizację alarmową w stanach zagrożenia, po przekroczeniu zadanych granic monitorowanych parametrów, współpracę sieciową z monitorem centralnym FX3000 Firmy Emtel, rejestrację i przechowywanie wartości monitorowanych parametrów oraz prezentację tendencji ich zmian. Kardiomonitory z nowoczesną techniką prezentacji kolorowego obrazu, oraz obsługą interfejsu użytkownika prze ekran dotykowy. szt. 2 2. Monitor hemodynamiczny Lidco Rapid umożliwiający zarówno standardowe monitorowanie hemodynamiczne jak i monitorowanie hemodynamiczne zmian czynnościowych. Przechowuje dane pacjenta do 6 miesięcy. Wyświetlacz 12 -calowy, kolorowy LCD, interfejs użytkownika dotykowy. szt. 3 3. Mobilny zestaw do monitora hemodynamicznego kompatybilny z monitorem Lidco Rapid. szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZESTAW SPRZETU DO PROWADZENIA ODDECHU ZASTĘPCZEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44611200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 80
Zalacznik krotki opis 1. Respirator New Port E360 ze sterowaniem mikroprocesowym, wyposażony w podwójny układ dostarczania gazu i aktywną zastawkę wydechową, prosty w obsłudze interfejs i monitor graficzny z ekranem dotykowym. Dostępny zakres ustawień wentylacji i alarmów odpowiednich zarówno dla dzieci jak i dorosłych. Wbudowane alarmy monitorowania. Służy do inwazyjnego lub nieinwazyjnego wspomagania wentylacji i monitorowania stanu pacjenta z niewydolnością oddechową różnego stopnia. szt. 4 2. Respirator transportowy Medumat Standard 2 Basic na obudowie L. Automatyczny respirator tlenowy, wyposażony w funkcję kontroli parametrów oddechowych. Przeznaczony do stosowania u małych dzieci, dzieci i dorosłych, u których stwierdza się niedostateczne oddychanie spontaniczne lub jego brak. Może buć stosowane zarówno do wentylacji inwazyjnej jak i nieinwazyjnej. Urządzenie może być stosowane do przeprowadzenia reanimacji na miejscu wypadku, do stosowania w przypadku utrzymującej się sytuacji zagrożenia życia, do wspomagającego włączania znieczulenia ogólnego TIVA. Respirator wraz z wyposażeniem (reduktory ciśnienia Oxyway, baza transportowa, system przewodów pacjenta, filtr wejściowy, maska do wentylacji, akumulator, worek kontrolny. szt. 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa APARAT DO ZNIECZULENIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33171100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 80
Zalacznik krotki opis APARAT do znieczulenia Bleasse Sirius z monitorem funkcji życiowych - zawierający wszystkie obwody pneumatyczne, elementy sterujące, układy monitorujące, elementy dodatkowe służące do przechowywania wymagane do sterowania i dostarczenia, mieszania gazów medycznych oraz środków znieczulających w celu podania ich do systemu pacjenta zawierające: -półkę na monitor, respirator, parownik, manometry butli/ sieci centralnej, układ pneumatyczny (za panelem z manometrami), uchwyt, wysoki przepływ tlenu (flush), wspólny wylot gazów, szyflaę, stelaż, pochłaniacz, przewód łączący regulowane ramię worka, regulator odsysania, główny przełącznik wł/wył. Zegary sterujące przepływ z zabezpieczeniem przed hipoksją. Mechaniczny zespół blokady przepływu, przepływomierz pomocniczy, zespół gniazd elektrycznych, przełącznik wł/wył, wloty sieci centralnej, wyłącznik obwodów, obejmy butli z gazami, element mocujący kabli i odprowadzeń. Aparat w komplecie z monitorem, wyposażony w zasilanie prądu stałego lub akumulator. szt. 2
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ŁÓŻKA ORAZ ZESTAW SPRZĘTU PRZYŁÓŻKOWEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33192000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 80
Zalacznik krotki opis 1. Łóżko AVG1200 o zmiennej wysokości. Bezpieczne obciążenie robocze 185kg. Maksymalny ciężar podnoszenia 250kg. Łóżko wyposażone we wskaźnik oparcia pleców, wskaźnik położenia bioder, przycisk zwolnienia poręczy, układ sterowania na ramieniu elastycznym, moduł sterowania, wyjmowany szczyt głowy i sekcji nóg, wbudowane przedłużenie łóżka, 4 narożne zderzaki, centralna dźwignia hamowania i sterowania kół, środkowy panel obsługi funkcji elektrycznych, pozycja szokowa, dźwignia do mechanicznego CRP sekcji pleców. szt. 2 2. MATERAC PRZECIWODLEZYNOWY EOLE elektryczny materac przeciwodleżynowy o stałym niskim ucisku, którego przeznaczeniem jest redystrybucja ucisku. System składa się z modułu sterowania połączonego z materacem pneumatycznym o naprzemiennie aktywowanych komórkach pneumatycznych. Bezpieczne obciążenie robocze materaca wynosi 160kg.wymiary materaca 190,5x89x18cm szt. 6 3. Szafka przyłóżkowa z blatem bocznym soreno- eco szt. 2 4. Stelaż przyłóżkowy szt. 2 5. Wózek medyczny mobilny z 4 szufladami zamykanymi na klucz i nadstawką plastikową na drobny sprzęt szt. 2 6 Wózek oddziałowy pielęgnacyjny mobilny, z metalowym blatem i plastikowymi 2 półkami pod blatem szt. 2 7. Stolik Mayo do instrumentów, mobilne, metalowe szt. 2 8. Podgrzewacze Warmtouch 6000 - w skład wchodzi dmuchawa (urządzenie nagrzewające) wiele ustawień temperatury, tryb zwiększonej temperatury, filtr Hepa. Urządzenie monitoruje okres eksploatacji filtra, automatyczna ochrona przed zbyt wysoką temperaturą lub zbyt niską oraz opcjonalny wózek z blokadą kółek. szt. 2
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa ZESTAW SPRZĘTU DO PRZETOCZEŃ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 80
Zalacznik krotki opis 1. Stacje dokujące - Link 8Agilia (stacje dokujące z 8 gniazdami do centralnego zasilania). Zatrzaskowe mocowanie pomp w stacji dokującej. Możliwość zmiany miejsca pomp strzykawkowych bez konieczności wyjmowania innych pomp. szt. 6 2. Pompy strzykawkowe - wyposażone w funkcję kalkulacji szybkości dawki. Osłona popychana ,,Push quard". Monitorowanie infuzji oraz ciśnienia z biblioteką leków i możliwością podawania bolusów ,,z ręki" lub programowanych oraz dawki inicjującej. szt. 36 3. Pompy Volumetryczne - wyposażone w zaawansowane funkcje (programowanie dawki, tryb malejący, tryb sekwencyjny). Z akumulatorem do 8 godzin. Kompatybilne z pompami dokującymi Agilia Link z możliwością bolusa. szt. 6 4. Mankiet do szybkich regulowanych przetoczeń D&D szt. 2
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa USG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33112200-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 80
Zalacznik krotki opis Aparat USG MyLab One w konfiguracji mobilnej na wózku stołowym, ekran dotykowy LCD TFT 12’’. Obrazowanie TEI, CFM, Power doppler, X-view. Głowice convex oraz liniowa. szt. 1
  

Criterion

Kryteria Rok produkcji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)