Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu teleinformatycznego marki Kyocera.

Data publikacji 2019-03-06
Data zakończenia 2019-03-14 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522025-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu teleinformatycznego marki Kyocera, zwanych w dalszej części dokumentacji postępowania „asortymentem”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych, w tym minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne asortymentu, oraz planowane jego ilości zawiera załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania, będący jednocześnie Formularzem cenowym, przy czym ilości wskazane w powyższym załączniku służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy, a zakupy asortymentu będą dokonywane zgodnie z Rozdz. II pkt 14 dokumentacji postępowania.
3. Zamawiający dokonywał będzie zakupów danego asortymentu w ramach umów wykonawczych w rodzaju oraz ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4b7a2e77-cbfc-4bbb-9d2c-e82cf7fd10a9
Biuletyn 522025-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 01212648200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 6038608
Zamawiajacy fax (22) 603 76 42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url http://www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Zamówień Publicznych, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu teleinformatycznego marki Kyocera.
Numer referencyjny WZP- 1427/19/78/Ł.
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu teleinformatycznego marki Kyocera, zwanych w dalszej części dokumentacji postępowania „asortymentem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych, w tym minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne asortymentu, oraz planowane jego ilości zawiera załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania, będący jednocześnie Formularzem cenowym, przy czym ilości wskazane w powyższym załączniku służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy, a zakupy asortymentu będą dokonywane zgodnie z Rozdz. II pkt 14 dokumentacji postępowania. 3. Zamawiający dokonywał będzie zakupów danego asortymentu w ramach umów wykonawczych w rodzaju oraz ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych których jakość nie została potwierdzona przez producenta urządzeń drukujących, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentu (certyfikatu, raportu, zaświadczenia itp.) stanowiącego potwierdzenie zgodności parametrów technicznych asortymentu równoważnego, w tym wydajności, określonych na podstawie normy ISO/IEC 19752:2004 lub nowszej (dla tonerów czarnych), normy ISO/IEC 19798:2007 lub nowszej (dla tonerów kolorowych) lub innych norm równoważnych do wskazanych powyżej norm (obowiązek wykazania równoważności norm spoczywa na Wykonawcy) wystawione i podpisane: a. przez producenta/przedstawiciela producenta asortymentu równoważnego lub b. niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem asortymentu produktu równoważnego. Dokument wystawiony przez wyżej wymieniony podmiot, oprócz wymogów określonych w ww. normach musi: być opatrzony datą wystawienia, nazwą modelu drukarek na których przeprowadzono testy. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczy. Oświadczenia producenta asortymentu mogą zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów asortymentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wzór-załącznik do informacji zamieszczonej na stronie internetowej). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego w wysokości 5 000 PLN. 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdz. XI pkt 5 SIWZ. 3. Zabezpieczenie wadialne może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego w: NBP O/O w Warszawie nr konta 64 1010 1010 0056 5613 9120 0000 W przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieniądzu decyduje data i godzina uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 4. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia wadium winno zawierać stwierdzenie, że nieodwołalnie, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu przepadku wadium w sytuacjach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, następuje jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. Jako Beneficjenta należy wpisać Skarb Państwa - Komendanta Stołecznego Policji. 5. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 5
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie: 1. producenta/typu asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku danego typu asortymentu, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ze sprzedaży lub pojawieniem się na rynku asortymentu nowszej generacji, pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji urządzenia. W przypadku zaoferowania innego producenta/typu asortymentu Wykonawca musi do oferty złożonej w wyniku zaproszenia, o którym mowa w Rozdz. XVII § 2 ust. 3 dołączyć dokument (np. kartę charakterystyki zaoferowanego asortymentu) zawierający nazwę Producenta oraz numer katalogowy oferowanego asortymentu wraz z jego wydajnością; 2. inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 3. Zmiany, o których mowa w pkt 2 są dopuszczalne wyłącznie przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych warunków umowy, w tym ceny jednostkowej netto nie wyższej i wydajności nie mniejszej niż wskazane odpowiednio do typu asortymentu w załączniku nr 2 do umowy. Zmiana, o której mowa w pkt 2 lit. a) może polegać na zamianie asortymentu równoważnego na inny asortyment równoważny lub na asortyment oryginalny lub firmowany przez producenta urządzeń, wskazanego w kol. 2 załącznika nr 1 do umowy. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji odwrotnej, tj. zamiany asortymentu oryginalnego na asortyment równoważny. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia czasu trwania umowy ramowej w sytuacji nie wykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy określonej w Rozdz. XVII § 1 ust. 6, jednak nie dłużej niż na okres 4 lat licząc od daty jej zawarcia. 5. Strony dopuszczają zmianę stawki podatku VAT wskazaną w załączniku nr 2 do umowy ramowej, w przypadku jej ustawowej zmiany. W przypadku jej zmiany sporządzony zostanie aneks do umowy w tym zakresie.
IV 4 4 data 2019-03-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Rodzaj (jakość) asortymentu
Znaczenie 50,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 45,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)