GuidZP400 |
4b7a2e77-cbfc-4bbb-9d2c-e82cf7fd10a9
|
Biuletyn |
522025-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Stołeczna Policji
|
Regon |
01212648200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowolipie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-150
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(22) 6038608
|
Zamawiajacy fax |
(22) 603 76 42
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@ksp.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.policja.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
2
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.policja.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.policja.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wydział Zamówień Publicznych, Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu teleinformatycznego marki Kyocera.
|
Numer referencyjny |
WZP- 1427/19/78/Ł.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy materiałów eksploatacyjnych do sprzętu teleinformatycznego marki Kyocera, zwanych w dalszej części dokumentacji postępowania „asortymentem”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który będzie zakupywany w ramach zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych, w tym minimalne wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne asortymentu, oraz planowane jego ilości zawiera załącznik nr 2 do dokumentacji postępowania, będący jednocześnie Formularzem cenowym, przy czym ilości wskazane w powyższym załączniku służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty Wykonawcy, a zakupy asortymentu będą dokonywane zgodnie z Rozdz. II pkt 14 dokumentacji postępowania.
3. Zamawiający dokonywał będzie zakupów danego asortymentu w ramach umów wykonawczych w rodzaju oraz ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, w przypadku zaoferowania produktów równoważnych których jakość nie została potwierdzona przez producenta urządzeń drukujących, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia dokumentu (certyfikatu, raportu, zaświadczenia itp.) stanowiącego potwierdzenie zgodności parametrów technicznych asortymentu równoważnego, w tym wydajności, określonych na podstawie normy ISO/IEC 19752:2004 lub nowszej (dla tonerów czarnych), normy ISO/IEC 19798:2007 lub nowszej (dla tonerów kolorowych) lub innych norm równoważnych do wskazanych powyżej norm (obowiązek wykazania równoważności norm spoczywa na Wykonawcy) wystawione i podpisane:
a. przez producenta/przedstawiciela producenta asortymentu równoważnego lub
b. niezależny podmiot uprawniony do kontroli jakości, który nie jest producentem oferowanego produktu, Wykonawcą składającym ofertę, importerem lub dystrybutorem asortymentu produktu równoważnego. Dokument wystawiony przez wyżej wymieniony podmiot, oprócz wymogów określonych w ww. normach musi: być opatrzony datą wystawienia, nazwą modelu drukarek na których przeprowadzono testy. Przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczy. Oświadczenia producenta asortymentu mogą zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów asortymentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (wzór-załącznik do informacji zamieszczonej na stronie internetowej). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego w wysokości 5 000 PLN.
2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdz. XI pkt 5 SIWZ.
3. Zabezpieczenie wadialne może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego w:
NBP O/O w Warszawie nr konta 64 1010 1010 0056 5613 9120 0000
W przypadku wniesienia zabezpieczenia wadialnego przelewem w pieniądzu decyduje data i godzina uznania kwotą wadium rachunku Zamawiającego.
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.
z 2016 r. poz. 359).
4. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę zabezpieczenia wadium winno zawierać stwierdzenie, że nieodwołalnie, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty z tytułu przepadku wadium w sytuacjach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy, następuje jego bezwarunkowa wypłata (bez jakichkolwiek zastrzeżeń gwaranta/poręczyciela w treści dokumentu w stosunku do Zamawiającego) do wysokości sumy gwarancyjnej. Jako Beneficjenta należy wpisać Skarb Państwa - Komendanta Stołecznego Policji.
5. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 Ustawy.
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
5
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w następującym zakresie:
1. producenta/typu asortymentu – w przypadku zaprzestania produkcji lub braku dostępności na rynku danego typu asortymentu, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem ze sprzedaży lub pojawieniem się na rynku asortymentu nowszej generacji, pozwalającej na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji urządzenia. W przypadku zaoferowania innego producenta/typu asortymentu Wykonawca musi do oferty złożonej w wyniku zaproszenia, o którym mowa w Rozdz. XVII § 2 ust. 3 dołączyć dokument (np. kartę charakterystyki zaoferowanego asortymentu) zawierający nazwę Producenta oraz numer katalogowy oferowanego asortymentu wraz z jego wydajnością;
2. inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów.
3. Zmiany, o których mowa w pkt 2 są dopuszczalne wyłącznie przy jednoczesnym zachowaniu pozostałych warunków umowy, w tym ceny jednostkowej netto nie wyższej i wydajności nie mniejszej niż wskazane odpowiednio do typu asortymentu w załączniku nr 2 do umowy. Zmiana, o której mowa w pkt 2 lit. a) może polegać na zamianie asortymentu równoważnego na inny asortyment równoważny lub na asortyment oryginalny lub firmowany przez producenta urządzeń, wskazanego w kol. 2 załącznika nr 1 do umowy. Zamawiający nie dopuszcza sytuacji odwrotnej, tj. zamiany asortymentu oryginalnego na asortyment równoważny.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia czasu trwania umowy ramowej w sytuacji nie wykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy określonej w Rozdz. XVII § 1 ust. 6, jednak nie dłużej niż na okres 4 lat licząc od daty jej zawarcia.
5. Strony dopuszczają zmianę stawki podatku VAT wskazaną w załączniku nr 2 do umowy ramowej, w przypadku jej ustawowej zmiany. W przypadku jej zmiany sporządzony zostanie aneks do umowy w tym zakresie.
|
IV 4 4 data |
2019-03-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|