| GuidZP400 |
251f702a-80e0-46ee-972f-c919d5de7503
|
| Biuletyn |
521871-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej Nr 2
|
| Regon |
00068665800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jaskółcza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41-800
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 271 48 54
|
| Zamawiajacy fax |
32 271 48 54
|
| Zamawiajacy email |
place@dps2.zabrze.pl
|
| Adres strony url |
https://dps2.zabrze.pl/
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
https://dps2.zabrze.pl/ http://dps2.zabrze.magistrat.pl/
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://dps2.zabrze.pl/ http://dps2.zabrze.magistrat.pl/
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://dps2.zabrze.pl/ http://dps2.zabrze.magistrat.pl/
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu ul. Jaskółcza 11
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
„Cykliczna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu na 2019 r.”
|
| Numer referencyjny |
DPS.260.9.2019.AK
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest realizowanie cyklicznych dostaw produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej nr 2 w Zabrzu, na 2019 r. Dostawy realizowane będą częściami na podstawie indywidualnych zleceń Zamawiającego w okresie trwania umów lub do dnia wcześniejszego wyczerpania ich wartości.
Zamawiający przewiduje dostawy: mięsa i wędlin
|
| Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Wykaz dokonanych usług (dostaw)
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
oświadczenie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
oświadczenie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
brak
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub wskazanie miejsca publikacji
|
| Inne dokumenty niewymienione |
zał. nr 2 oświadczenie dpt. podmiotu na któreego zasoby powołuje się Wykonawca
zał. 2a oświadczenie dot podwykonawcy niebędącego podmiotem na którego powołuje sie wykonawca
zał 2b oświadczenie o speł. war. udziału w postępowaniu na podst. art. 22 ust.1 ustawy z dn. 29.01.2004 r. PZP
zał. nr 3 oświadczenie o grupie kapitałowej
zał. nr 4 oświadczenie wykonawcy o zamiarze powierzenie wyk. cz. zam. Podwykonawcom
zał. nr 6 oświadczenie o posiadaniu spec. środka transportu
zał nr 7 pełnomocnictwo,
formularz ofertowy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak:
- zmiana osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
- zmiana adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych
- zmiana miejsca realizacji zamówienia - na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych
przez Zamawiającego
- zmiana lub wycofanie podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego,
- zmiana środka transportu realizowanych dostaw,
- w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT,
- zmiana asortymentu na podobny o zbliżonej gramaturze i tej samej, jakości ustalonej i zaakceptowanej przez Zamawiającego pod warunkiem zachowania maksymalnej wartości umowy.
Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
21. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust 3 ustawy Pzp protokół wraz z załącznikami jest jawny i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
22. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „ tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Wykonawca, m.in. nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
|
| IV 4 4 data |
2019-03-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|