| GuidZP400 |
2f64c235-e35f-4ce2-8572-c010da75d99f
|
| Biuletyn |
521895-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasta Gdyni
|
| Regon |
00000000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Marszałka Piłsudskiego
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
81-382
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy email |
umgdynia@gdynia.pl
|
| Adres strony url |
www.gdynia.pl/bip
|
| Adres strony internetowej |
www.gdynia.pl/bip
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.gdynia.pl/bip
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gdynia.pl/bip
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Kancelaria ogólna na parterze Urzędu Miasta w Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników Urzędu Miasta Gdyni w 2019 roku
|
| Numer referencyjny |
EZP 24/19
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa odzieży ochronnej i roboczej dla pracowników Urzędu Miasta Gdyni w 2019 roku
|
| Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
pln
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art.67 ust 1 pkt 7 ustawy Pzp.Zamówienia o których mowa będą do łącznej wartości 20%.Dodatkowe dostawy, będą polegały na zwiększeniu bieżących dostaw.
|
| Data zakonczenia |
2019-12-16T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony , jeśli Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonywał lub wykonuje co najmniej 2 dostawy polegające na dostawie odzieży roboczej i ochronnej o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda ( załącznik nr 4 do SIWZ)
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ),
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SIWZ),
Dokument potwierdzający udostępnienie wykonawcy zasobów przez inny podmiot na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolnościach innych podmiotów. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą zobowiązania, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz dostaw odpowiadających opisowi warunku określonemu w pkt 6.1.2. wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane i są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie i nieodpłatnie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG);
Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2019-03-14T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:30
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 14.03.2019 r., godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Gdyni, Wydział Administracyjny ul. Partyzantów 42.
|