GuidZP400 |
710ae279-1f0b-4384-89ab-5b8ab840cf48
|
Biuletyn |
521568-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
|
Regon |
47214755900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pomorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
251
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
92-213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 675 75 00
|
Zamawiajacy fax |
42 678 92 68
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@csk.umed.pl
|
Adres strony url |
www.csk.umed.pl
|
Adres strony internetowej |
www.csk.umed.pl/przetargi/profil-nabywcy/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.csk.umed.pl/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Kancelaria Szpitala, ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa worków foliowych LDPE na odpady dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
|
Numer referencyjny |
ZP/13/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa foliowych LDPE na odpady dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
18930000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, niniejszego postępowania o wartości łącznej dostaw sukcesywnych w ramach jednej umowy (lub jednorazowa dostawa) nie mniejszej niż: 30 000,00 zł , z podaniem jej wartości, przedmiotu zamówienia, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączy dowód, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy.
2. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności ( w postaci załącznika);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-Zamawiający wymaga do procedury przetargowej dostarczenia opisanych ze wskazaniem, której pozycji/pakietu dotyczą ( nr poz.; rozmiar; grubość; kolor ) próbek asortymentu z załącznika nr 2 ( poz. 1-10 )
Oferent, którego oferta została najwyżej oceniona jest zobowiązany do przesłania opisanych próbek worków foliowych we wszystkich wymienionych kolorach z pozycji 1-10 w ilości po 1 sztuce z każdego rozmiaru, rodzaju i koloru, w celu weryfikacji zgodności kolorów i rozmiarów zawartych w specyfikacji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A.Poniżej przedstawiono wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia
1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ;
2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY” – Załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1b Ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ;
4. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp) dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i 5 Ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ;
5. „ZOBOWIĄZANIE INNYCH PODMIOTÓW DO ODDANIA DO DYSPOZYCJI WYKONAWCY NIEZBĘDNYCH ZASOBÓW NA POTRZEBY REALIZACJI ZAMÓWIENIA (o ile dotyczy)” - Załącznik nr 5 do SIWZ;
Uwaga: Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie winno być złożone wraz z ofertą.
6. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w
imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym
zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji
działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie). 7. W przypadku oferty
składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty
powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu.
B. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca składa:
1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp tj. w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. nr 2015, poz. 184,1618 i 1634) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia (wg Załącznika nr 6 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|