GuidZP400 |
aeb774d5-617d-44a2-b386-caf53f1bf2ed
|
Biuletyn |
521741-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu
|
Regon |
11263946004180
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dojazd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-631
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 660 67 00
|
Zamawiajacy fax |
61 660 67 01
|
Zamawiajacy email |
poznan@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty należy dostarczyc w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe lub osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Poznaniu, ul. Dojazd 30, 60-631 Poznań (Kancelaria ogólna, pokój nr 1)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby OR AMW w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
DZP-OP.7720.74.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
2. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). Warunki i zasady realizacji zamówienia zostały określone w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; UWAGA – na podstawie § 10 ust. 1 Rozporządzenia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, z uwagi na dostępność tego dokumentu w ogólnodostępnej i bezpłatnej bazie danych, powyższy odpis Zamawiający pobierze samodzielnie (CEIDG, KRS).
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy i art. 24. ust. 5 pkt. 1, 2 ustawy, każdy Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia od podwykonawców.
3) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z oświadczeniem Wykonawca złoży listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej oraz dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Istotna zmiana warunków umowy dopuszczalna będzie w granicach wyznaczonych przepisami Prawa zamówień publicznych, w tym art. 144 ust. 1 Pzp oraz w następujących przypadkach:
1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
2)zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej
o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
3) zmiany formy lub treści wzorów formularzy stanowiących Załączniki do Umowy;
4) zaistnienie w trakcie realizacji umowy okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie złożenia oferty i były one niezależne od niego (np. zaprzestanie produkcji towaru, modyfikacja/zmiana parametrów itp.), co skutkowałoby brakiem możliwości dalszej realizacji umowy na dotychczasowych warunkach. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zaproponowania Zamawiającemu towaru równoważnego, tj. tego samego producenta o innych oznaczeniach lub innego producenta, o takich samych lub lepszych cechach, co towar określony w załączniku nr 4. Wykonawca rozpocznie dostawy nowego towaru pod warunkiem zmiany umowy, na niezmienionych zasadach oraz bez podwyższenia cen jednostkowych;
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 1) - 4) nie mogą spowodować zwiększenia całkowitej wartości wynagrodzenia brutto.
3. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która to zmiana zacznie obowiązywać po dniu zawarcia niniejszej umowy, wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług. Zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniona stawka podatku.
4. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
5. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 1 jest możliwe wyłącznie w trybie aneksu do umowy, podpisanego przez upoważnionych przedstawicieli obu Stron, pod rygorem nieważności.
6. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy.
7. Za nieistotne zmiany postanowień i zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, Zamawiający uzna zmiany:
a) dotyczące numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
b) osób upoważnionych do kontaktów,
c) osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonów, faksów, adresów, poczty elektronicznej etc;
d) danych Wykonawcy/Zamawiającego bez zmian samego Wykonawcy/Zamawiającego (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, kontaktów);
e) niezbędne z uwagi na zaistnienie zdarzeń losowych ( zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależnie od stron, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, ani im zapobiec.
W szczególności za siłę wyższą z zachowaniem powyższego będzie się uważać działania siły przyrody takie jak: huragan, powódź oraz inne zdarzenia tym podobne.
8. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 strona, której dotyczy zmiana zobowiązania jest powiadomić pisemnie lub mailowo drugą stronę o zmianie pod rygorem wystąpienia skutków wynikających z pierwotnych zapisów umowy w zakresie ust. 7 lit. od a) do d).
|
IV 4 4 data |
2019-03-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|