GuidZP400 |
da583892-f081-4946-b2e6-cebbbae69545
|
Biuletyn |
521651-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
00000308318000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skarżysko-Kamienna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 39 56 290, 516 209 290
|
Zamawiajacy fax |
41 25 32 944, 25 30 757
|
Zamawiajacy email |
zoz@zoz.com.pl, zamowieniapubliczne@zoz.com.pl
|
Adres strony url |
http://zoz.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zozskarzysko.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej należy przesłać lub złożyć w siedzibie Zamawiającego- Sekretariat Budynek Administracyjny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1, 26-110 Skarżysko-Kamienna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa obłożeń operacyjnych i odzieży operacyjnej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń operacyjnych i odzieży operacyjnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej:
Pakiet 1 –Zestawy do zabiegów operacyjnych I
Pakiet 2 – Zestaw do zabiegów operacyjnych II
Pakiet 3 – Fartuchy sterylne, ochronne, ubrania
Pakiet 4 – Maski, czepki
Pakiet 5 – Podkłady higieniczne
Pakiet 6 – Akcesoria różne
Pakiet 7 – Serwety, fartuch, koszule operacyjne
Pakiet 8 – Serwety różne
Pakiet 9 – Folie chirurgiczne
Pakiet 10 – Zamknięty system do transfuzji krwi
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 8 do SIWZ
oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8 do SIWZ
oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz.1785) – załącznik nr 8 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że wykonawca zaoferował produkty, które posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz.211) - ważne deklaracje zgodności CE, bądź potwierdzenie dokonania zgłoszenia lub powiadomienia do Urzędu Rejestracji - załącznik nr 5 do SIWZ
materiały informacyjne (ulotki, prospekty) z numerem katalogowym, karty techniczne producenta i gotowego wyrobu oraz próbki wyrobów, potwierdzające parametry techniczno-użytkowe opisane w załączniku nr 1 do SIWZ, z zaznaczeniem którego zadania (pakietu) dotyczą załączone do oferty materiały
|
Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym – załącznik nr 2, wraz z wypełnionym formularzem, którego wzór stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ
Oświadczenia sporządzone w oparciu o wzory : załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ, dla siebie oraz alternatywnie dla każdego konsorcjanta oraz podmiotu który udostępnił zasoby
Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”.
w SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowy, które będą podpisane w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, będą zawierały wszystkie zapisy podane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ z uwzględnieniem treści oferty.
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w zakresie dozwolonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności w przypadku:
1) zmiany jakości, zmiany parametrów lub innych cech charakterystycznych
dla przedmiotu zamówienia, w tym zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu,
2) zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełniania lub wymiany.
3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w ust. 1 powyżej będą:
1) wprowadzony zostanie na rynek przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony i po jego darmowym przetestowaniu Zamawiający uzna ,że jest on takiej samej bądź lepszej jakości,
2) nastąpi przejściowy brak produktu objętego umowa przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych niż produkt objęty umową,
3) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa,
4) zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego,
5) zmianę ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób,
że wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian a zmianie ulega tylko wysokość podatku VAT.
4. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-03-14T00:00:00+01:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy do zabiegów operacyjnych I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do zabiegów operacyjnych II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Fartuchy sterylne, ochronne, ubrania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Maski, czepki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Podkłady higieniczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Serwety, fartuch, koszule operacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Serwety różne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Folie chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zamknięty system do transfuzji krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |