GuidZP400 |
e907f26c-fd16-460a-ab95-9f8a609a99e7
|
Biuletyn |
522822-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Ząbki
|
Regon |
52728500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ząbki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-091
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 109 700
|
Zamawiajacy fax |
225 109 888
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@zabki.pl
|
Adres strony url |
www.zabki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkach", „Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 2 w Ząbkach”, „Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 3 w Ząbkach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zabki.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zabki.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pracowni przedmiotowych w mieście Ząbki.
|
Numer referencyjny |
ZPU.271.05.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
dostawę wraz z transportem i wniesieniem do budynków sprzętu dydaktycznego do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie miasta Ząbki, tj. Szkoły Podstawowej nr 1 – ul. Piłsudskiego 35, Szkoły Podstawowej nr 2 – ul. Batorego 11, Szkoły Podstawowej nr 3 – ul. Kościelna 2;
jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia – montaż i uruchomienie.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Kryterium oceny ofert - waga 40% - termin razlizacjii zamówienia
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni (z zastrzeżeniem zawartym w Dziale D pkt. 3 i 4), aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających:
1. brak podstaw do wykluczenia:
1.1 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
1.2 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
1.3 odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp,
1.4 oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1445).
1.5 Wykonawca z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1.5.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt 1.1. – 1.3. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
• nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
1.5.2 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1.5.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy ppkt 1.5.1. w zakresie terminu wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
1.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
1.7 W przypadku innego podmiotu, na którego zdolnościach Wykonawca polega, Wykonawca składa ww. oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w odniesieniu do każdego z tych podmiotów.
1.8 Dokumenty i oświadczenia innego podmiotu, na którego zasobach polega na zasadach art. 22a ustawy Pzp:
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wymienionych w pkt. 1.
D. Informacje dodatkowe dotyczące oświadczeń i dokumentów
1. Oświadczenia i dokumenty wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie Pzp i przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2018 r., poz. 1993).
2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w dziale C ust. 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, lub ich dostępności w bazie KRS lub CEIDG, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w dziale C ust. 1 i 2, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-03-15T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.2 Wymagania ogólne do wszystkich części zamówienia:
Zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
Pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad, wyprodukowane nie później niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty, posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów na poszczególne placówki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkach", „Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 2 w Ząbkach”, „Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 3 w Ząbkach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.
4. Opis równoważności:
A. Zamawiający zaznacza, iż użyte w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne określone w zamówieniu, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy/techniczne i/lub funkcjonalne.
B. Przez materiał równoważny Zamawiający rozumie materiał/produkt porównywalny z wskazanym przez Zamawiającego, tj. o takich samych bądź lepszych funkcjach użytkowych, parametrach i cechach jakościowych, w stosunku do wskazanego oryginału produkowanego przez jego producenta. Materiał równoważny musi się także cechować identyfikowalną nazwą (marką) producenta.
C. W celu weryfikacji oferowanego materiału równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą do złożenia szczegółowego opisu materiału równoważnego w formie np. karty charakterystyki lub specyfikacji technicznej zawierającej opis działania, opis parametrów technicznych, sposób użytkowania itp.
D. Udowodnienie, że zaoferowany materiał jest materiałem równoważnym leży po stronie Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.2 Wymagania ogólne do wszystkich części zamówienia:
Zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
Pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad, wyprodukowane nie później niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty, posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów na poszczególne placówki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkach", „Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 2 w Ząbkach”, „Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 3 w Ząbkach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.
4. Opis równoważności:
A. Zamawiający zaznacza, iż użyte w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne określone w zamówieniu, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy/techniczne i/lub funkcjonalne.
B. Przez materiał równoważny Zamawiający rozumie materiał/produkt porównywalny z wskazanym przez Zamawiającego, tj. o takich samych bądź lepszych funkcjach użytkowych, parametrach i cechach jakościowych, w stosunku do wskazanego oryginału produkowanego przez jego producenta. Materiał równoważny musi się także cechować identyfikowalną nazwą (marką) producenta.
C. W celu weryfikacji oferowanego materiału równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą do złożenia szczegółowego opisu materiału równoważnego w formie np. karty charakterystyki lub specyfikacji technicznej zawierającej opis działania, opis parametrów technicznych, sposób użytkowania itp.
D. Udowodnienie, że zaoferowany materiał jest materiałem równoważnym leży po stronie Wykonawcy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.2 Wymagania ogólne do wszystkich części zamówienia:
Zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy.
Pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane i wolne od wad, wyprodukowane nie później niż 12 miesięcy przed dniem złożenia oferty, posiadać instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE).
Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów na poszczególne placówki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
3. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. "Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 1 w Ząbkach", „Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 2 w Ząbkach”, „Mistrzowie kompetencji w Szkole Podstawowej nr 3 w Ząbkach”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.02. Edukacja ogólna w ramach ZIT.
4. Opis równoważności:
A. Zamawiający zaznacza, iż użyte w niniejszej specyfikacji i jej załącznikach przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne określone w zamówieniu, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy/techniczne i/lub funkcjonalne.
B. Przez materiał równoważny Zamawiający rozumie materiał/produkt porównywalny z wskazanym przez Zamawiającego, tj. o takich samych bądź lepszych funkcjach użytkowych, parametrach i cechach jakościowych, w stosunku do wskazanego oryginału produkowanego przez jego producenta. Materiał równoważny musi się także cechować identyfikowalną nazwą (marką) producenta.
C. W celu weryfikacji oferowanego materiału równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wraz z ofertą do złożenia szczegółowego opisu materiału równoważnego w formie np. karty charakterystyki lub specyfikacji technicznej zawierającej opis działania, opis parametrów technicznych, sposób użytkowania itp.
D. Udowodnienie, że zaoferowany materiał jest materiałem równoważnym leży po stronie Wykonawcy.
|
| |