Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek

Data publikacji 2019-03-08
Data zakończenia 2019-03-19 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522518-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek. Asortyment oraz maksymalna ilość materiałów eksploatacyjnych określone są w formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z opisem poszczególnych pozycji w wykazie przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: toner do HP Laser Jet P2015 Series/ M2727nf MFP w liczbie 40 sztuk o minimalnej wydajności kasety 7 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do HP Laser Jet P 2055DN w liczbie 60 sztuk o minimalnej wydajności kasety 6 500 stron A4 przy 5% pokryciu; toner do Lexmarka MX 717DE w liczbie 20 sztuk o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Lexmarka MX 717DE w liczbie 5 sztuk o minimalnej wydajności kasety 100 000 stron A4; toner do Lexmark MS 810DN w liczbie 20 sztuk o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Lexmarka MS 810DN w liczbie 5 sztuk o minimalnej wydajności kasety 100 000 stron A4; bęben do Lexmarka MX 510DN w liczbie 5 sztuk o minimalnej wydajności kasety 20 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Lexmarka MX 510DN w liczbie 10 sztuk o minimalnej wydajności kasety 60 000 stron A4; toner do OKI B721 w liczbie 35 sztuk o minimalnej wydajności kasety 18 000 stron A4 przy 5% pokryciu; tusz czarny do HP OfficeJet H470 w liczbie 2 sztuk o minimalnej wydajności kasety 450 stron A4 przy 5% pokryciu, tusz kolor do HP OfficeJet H470 w liczbie 2 sztuk o minimalnej wydajności kasety 450 stron A4 przy 5% pokryciu; bęben do OKI MB 472 DNW w liczbie 10 sztuk o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4; toner do Samsunga SCX-4833 FR w liczbie 230 sztuk o minimalnej wydajności kasety 5 000 stron A4 przy 5% pokryciu; toner do Samsunga SL-M 3370 FD w liczbie 15 sztuk o minimalnej wydajności kasety 5 000 stron A4 przy 5% pokryciu; folia + papier do Canona Selphy CP 1000 do foto w liczbie 4 kompletów; toner do Panasonica UF 490/4100 w liczbie 1 sztuka o minimalnej wydajności kasety 6 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Panasonica UF 490/4100 w liczbie 1 sztuka o minimalnej wydajności kasety 20 000 stron A4 przy 5% pokryciu. Wykonawca musi dostarczyć materiały eksploatacyjne „wysokowydajne", tzn.: materiały o maksymalnej, dostępnej na rynku pojemności zasobnika dla danego urządzenia. Dostarczone materiały eksploatacyjne ( wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) musza być fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i niefabrykowane, opakowane hermetycznie. Dostarczone materiały eksploatacyjne musza być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno- eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. Dopuszczone materiały muszą posiadać gwarancję producenta do momentu wyczerpania ładunku barwiącego. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Oferowane produkty równoważne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały podane przez Zamawiającego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, produkt równoważny powinien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. W przypadku awarii urządzenia drukującego, kopiującego, której przyczyną będzie użycie materiału równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotów kosztu naprawy sprzętu. Materiały eksploatacyjne równoważne będą: 1) produktami fabrycznie nowymi, 2) produktami nie regenerowanymi, 3) wytworzonymi seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, 4)opakowanymi hermetycznie, 5) nie noszącymi śladów użytkowania, 6) zapewniały jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał podany przez Zamawiającego, 7) nie ograniczały współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 8) nie naruszały w żadnym stopniu praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 9) posiadały aktualną gwarancję producenta nie krótszą niż 2 lata, 10)które nie będą materiałami eksploatacyjnym napełnianymi powtórnie lub skopiowanymi, w sposób naruszający prawo polskie lub UE, 11) produktami dopuszczonymi do eksploatacji przez producenta tego urządzenia. Wszystkie ofertowane materiały eksploatacyjne muszą być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których są przeznaczone oraz termin ważności. Każdy musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny zaszyty w elektronice tonera oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 24 miesiące od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo- odbiorczym podpisanym przez strony. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, zażąda od Wykonawcy zmiany materiału oferowanego na materiał nowy. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wytworzone jako nowy nieregenerowany, nieuzupełniony produkt, z fabrycznie nowymi zabezpieczeniami, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta w widocznym logo/ nazwą producenta, nazwą (typ/symbol) produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiornika z tonerem. Przy ich produkcji wykorzystanie było 100% nowych części (żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie). Materiały nie mogą mieć śladów używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, prefabrykowane. Dodatkowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są we Wzorze umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 acba3039-439d-4373-8730-ce5e0b028c2c
Biuletyn 522518-N-2019
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Regon 15271428000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młynarska
Zamawiajacy adres numer domu 43/45
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-170
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8511612
Zamawiajacy fax 22 6656044
Zamawiajacy email miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.strazmiejska.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie wniosków odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz.2188), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Wniosek musi być złożony w formie papierowej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Straż Miejska m. st. Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, osobiście lub za pośrednictwem posłańca na adres Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m. st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, budynek A, wejście c
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek
Numer referencyjny SM-WZP-2131-3/19
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek. Asortyment oraz maksymalna ilość materiałów eksploatacyjnych określone są w formularzu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Materiały eksploatacyjne muszą być zgodne z opisem poszczególnych pozycji w wykazie przedmiotu zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: toner do HP Laser Jet P2015 Series/ M2727nf MFP w liczbie 40 sztuk o minimalnej wydajności kasety 7 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do HP Laser Jet P 2055DN w liczbie 60 sztuk o minimalnej wydajności kasety 6 500 stron A4 przy 5% pokryciu; toner do Lexmarka MX 717DE w liczbie 20 sztuk o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Lexmarka MX 717DE w liczbie 5 sztuk o minimalnej wydajności kasety 100 000 stron A4; toner do Lexmark MS 810DN w liczbie 20 sztuk o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Lexmarka MS 810DN w liczbie 5 sztuk o minimalnej wydajności kasety 100 000 stron A4; bęben do Lexmarka MX 510DN w liczbie 5 sztuk o minimalnej wydajności kasety 20 000 stron A4 przy 5% pokryciu, toner do Lexmarka MX 510DN w liczbie 10 sztuk o minimalnej wydajności kasety 60 000 stron A4; toner do OKI B721 w liczbie 35 sztuk o minimalnej wydajności kasety 18 000 stron A4 przy 5% pokryciu; tusz czarny do HP OfficeJet H470 w liczbie 2 sztuk o minimalnej wydajności kasety 450 stron A4 przy 5% pokryciu, tusz kolor do HP OfficeJet H470 w liczbie 2 sztuk o minimalnej wydajności kasety 450 stron A4 przy 5% pokryciu; bęben do OKI MB 472 DNW w liczbie 10 sztuk o minimalnej wydajności kasety 25 000 stron A4; toner do Samsunga SCX-4833 FR w liczbie 230 sztuk o minimalnej wydajności kasety 5 000 stron A4 przy 5% pokryciu; toner do Samsunga SL-M 3370 FD w liczbie 15 sztuk o minimalnej wydajności kasety 5 000 stron A4 przy 5% pokryciu; folia + papier do Canona Selphy CP 1000 do foto w liczbie 4 kompletów; toner do Panasonica UF 490/4100 w liczbie 1 sztuka o minimalnej wydajności kasety 6 000 stron A4 przy 5% pokryciu, bęben do Panasonica UF 490/4100 w liczbie 1 sztuka o minimalnej wydajności kasety 20 000 stron A4 przy 5% pokryciu. Wykonawca musi dostarczyć materiały eksploatacyjne „wysokowydajne", tzn.: materiały o maksymalnej, dostępnej na rynku pojemności zasobnika dla danego urządzenia. Dostarczone materiały eksploatacyjne ( wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) musza być fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i niefabrykowane, opakowane hermetycznie. Dostarczone materiały eksploatacyjne musza być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno- eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. Dopuszczone materiały muszą posiadać gwarancję producenta do momentu wyczerpania ładunku barwiącego. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Oferowane produkty równoważne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały podane przez Zamawiającego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, produkt równoważny powinien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. W przypadku awarii urządzenia drukującego, kopiującego, której przyczyną będzie użycie materiału równoważnego, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotów kosztu naprawy sprzętu. Materiały eksploatacyjne równoważne będą: 1) produktami fabrycznie nowymi, 2) produktami nie regenerowanymi, 3) wytworzonymi seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, 4)opakowanymi hermetycznie, 5) nie noszącymi śladów użytkowania, 6) zapewniały jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał podany przez Zamawiającego, 7) nie ograniczały współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 8) nie naruszały w żadnym stopniu praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 9) posiadały aktualną gwarancję producenta nie krótszą niż 2 lata, 10)które nie będą materiałami eksploatacyjnym napełnianymi powtórnie lub skopiowanymi, w sposób naruszający prawo polskie lub UE, 11) produktami dopuszczonymi do eksploatacji przez producenta tego urządzenia. Wszystkie ofertowane materiały eksploatacyjne muszą być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których są przeznaczone oraz termin ważności. Każdy musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny zaszyty w elektronice tonera oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 24 miesiące od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo- odbiorczym podpisanym przez strony. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, zażąda od Wykonawcy zmiany materiału oferowanego na materiał nowy. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wytworzone jako nowy nieregenerowany, nieuzupełniony produkt, z fabrycznie nowymi zabezpieczeniami, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta w widocznym logo/ nazwą producenta, nazwą (typ/symbol) produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiornika z tonerem. Przy ich produkcji wykorzystanie było 100% nowych części (żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie). Materiały nie mogą mieć śladów używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, prefabrykowane. Dodatkowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są we Wzorze umowy.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 71467,23
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-12-30T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zasady przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 1) Treść wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z pozostałymi załącznikami, można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego: http://www.strazmiejska.waw.pl. 2) Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. Wniosek oraz wszelkie wymagane dokumenty muszą spełniać następujące wymogi: 1) Wniosek musi być sporządzony czytelnie, w języku polskim, z zachowaniem formy papierowej, 2) Wniosek i oświadczenia muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny, czytelny podpis lub podpis z pieczątką imienną, złożony przez osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, 3) Do wniosku należy załączyć dokumenty wymagane postanowieniami ogłoszenia o zamówieniu 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 5) Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej na każdej zadrukowanej stronie "za zgodność z oryginałem" przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub jako potwierdzona notarialnie kopia. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem wniosku oraz udziałem w postępowaniu, w tym w licytacji elektronicznej. Opakowanie wniosku powinno być oznakowane jako "WNIOSEK" oraz opatrzone nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy (lub opisem w przypadku jej braku) zawierającą co najmniej jego nazwę i adres. Opakowanie należy zaadresować i opisać według wzoru: Zamawiający: Straż Miejska m. st. Warszawy Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji na „Dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek” - SM-WZP-2131-3/19.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Ogłoszenia, 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykazania braku podstaw do wykluczenia o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do Ogłoszenia (o którym mowa w sekcji III pkt 3 Ogłoszenia). 3) Dokument potwierdzający, że wniosek został podpisany przez osobę/y właściwie umocowaną/e, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do Wniosku. Po przekazaniu informacji dotyczącej wyników kwalifikacji Wykonawców do udziału w licytacji, Wykonawca składa oświadczenia dotyczące przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca nie należący do żadnej grupy kapitałowej może złożyć odpowiednio wypełnione oświadczenie wraz z wnioskiem. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp: 1) Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu albo do reprezentowania ich (tj. konsorcjum) w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie powinien być załączony do wniosku i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) W przypadku złożenia wspólnego wniosku, w formularzu wniosku pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 5) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 (oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w sekcji III – pkt. 3
Tryb udzielenia zamowienia 7
IV 4 6 http://aukcje.um.warszawa.pl
IV 4 7 http://www.strazmiejska.waw.pl
IV 4 8 W licytacji może wziąć udział osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz ogłoszeniu o zamówieniu. Warunkiem wzięcia udziału w licytacji elektronicznej jest dysponowanie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bowiem zgodnie z art.10a ust. 5 w związku z art.78 ust. 1 ustawy Pzp oferty pod rygorem nieważności opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o zamówieniu strony internetowej http://www.strazmiejska.waw.pl wzór wniosku. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami - między innymi: Oświadczeniem Wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Ogłoszenia. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i wzoru umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji. Zamawiający przekaże zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji. Za pośrednictwem operatora platformy do zakwalifikowanych do udziału w licytacji Wykonawców przekazywana jest informacja o sposobie rejestracji na platformie licytacyjnej. Informacja ta przekazywana jest na wskazane we wnioskach Wykonawców adresy e-mail. W Formularzu Wniosku należy wpisać osobę uprawnioną do składania ofert w imieniu Wykonawcy w trakcie licytacji elektronicznej. W przypadku, gdy będzie to inna osoba niż podpisująca ofertę, należy załączyć do oferty pełnomocnictwo dla tej osoby, podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, z którego wynikać będzie prawo do reprezentowania Wykonawcy w licytacji elektronicznej. Po otrzymaniu informacji Wykonawca rejestruje się na platformie aukcyjnej pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl postępując zgodnie z przekazaną procedurą rejestracji. Operator platformy aukcyjnej przekaże zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s. Zgodnie z art. 77 ustawy, od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji, Zamawiający i Wykonawcy przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną, za pomocą platformy, na której prowadzona jest licytacja.
IV 4 9 W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie objętym Ogłoszeniem o zamówieniu oraz wzorem umowy. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., których nie przewidziano w Opisie. Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w cenie oferty. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Minimalna wysokość postąpień - 500, 00 zł.
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas 15 minut
IV 4 11 data 2019-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T11:00:00+01:00
IV 4 12 2019.03.28
IV 4 13 Zamawiający otworzy licytację elektroniczną 28.03.2019 r. o godzinie 11:00. Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 15 minut. Licytacja zostanie zamknięta, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 3 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 15 minut od otwarcia licytacji. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.
IV IstotnePostanowienia WZÓR UMOWY U M O W A Nr ……………… zawarta w dniu ........................... w Warszawie w wyniku wyboru oferty Wykonawcy, złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, udzielanym w częściach, których łączna wartość przekracza 30.000 euro – nr sprawy ……………………., prowadzonym w trybie licytacji elektronicznej, na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1986 z późn. zm.), pomiędzy : Miastem Stołecznym Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, w imieniu i na rzecz którego działa Straż Miejska m.st. Warszawy, utworzona na podstawie Uchwały Rady m.st. Warszawy Nr XII/54/91 z dnia 21 stycznia 1991r. w sprawie utworzenia Straży Miejskiej, działająca na podstawie Uchwały Rady m.st. Warszawy Nr IX/158/2011 z dnia 10 lutego 2011 r. w sprawie nadania statutu Straży Miejskiej m.st. Warszawy, reprezentowaną przez: Zbigniewa Leszczyńskiego – Komendanta Straży Miejskiej m.st. Warszawy działającego na podstawie pełnomocnictwa nr GP-0158/3141/2007 z dnia 14.05.2007r. udzielonego przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, zwanym dalej Zamawiającym, a .................................................................................................................... .................................................................................................................... .................................................................................................................... zwanym dalej Wykonawcą, o następującej treści: § 1 1. Przedmiotem umowy, jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek oraz kserokopiarek w asortymencie i ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia, znajdującym się w Załączniku nr 1, będącym jednocześnie Formularzem cenowym. 2. Wykonawca zobowiązany jest w trakcie obowiązywania umowy oraz przez 3 miesiące od daty jej zakończenia do odbioru od Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych w celu recyklingu lub utylizacji zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz.21). Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na żądanie Zamawiającego zezwolenie na zbieranie odpadów i prowadzenie ich przetwarzania. § 2 1. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży przedmiotu umowy, a Zamawiający zobowiązuje się do odbioru i zapłaty umówionej ceny. 2. Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie na podstawie zamówień jednostkowych, składanych do Wykonawcy drogą elektroniczną pod adres……………….. lub faksem pod nr ………………… 3. Termin każdej zamówionej dostawy nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, od dnia złożenia zamówienia. 4. Przedmiot umowy dostarczany będzie do miejsca wskazanego w zamówieniu na terenie Warszawy, na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną stwierdzone: 1) braki ilościowe, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia brakujących ilości towaru, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku) liczone od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych brakach, 2) wady jakościowe, Wykonawca jest zobowiązany do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku) liczone od dnia poinformowania Wykonawcy o stwierdzonych wadach, 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały eksploatacyjne „wysokowydajne", tzn.: materiały o maksymalnej, dostępnej na rynku pojemności zasobnika dla danego urządzenia. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i niefabrykowane, opakowane hermetycznie. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. Dostarczone materiały muszą posiadać gwarancję producenta do momentu wyczerpania środka barwiącego. 7. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Oferowane produkty równoważne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały podane przez Zamawiającego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, produkt równoważny powinien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. 8. Materiały eksploatacyjne równoważne są produktami: 1) fabrycznie nowymi, 2) nie regenerowanymi, 3) wytworzonymi seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, 4) opakowanymi hermetycznie, 5) nie noszącymi śladów użytkowania, 6) które zapewnią jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał zalecany przez producenta sprzętu, 7) które nie będą ograniczać pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 8) które w żadnym stopniu nie będą naruszać praw patentowych ani innej własności intelektualnej, 9) posiadające aktualną gwarancję producenta nie krótszą niż 2 lata, 10) które nie będą materiałami eksploatacyjnymi napełnianymi powtórnie lub skopiowanymi, w sposób naruszający prawo polskie lub UE, 11) dopuszczonymi do eksploatacji przez producenta tego urządzenia. 9. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności, każdy musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny zaszyty w elektronice tonera, oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 24 miesiące od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez strony. 10. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wykonane z nowych elementów, wytworzone jako nowy nieregenerowany, nieuzupełniany produkt, z fabrycznie nowymi zabezpieczeniami, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo/nazwą producenta, nazwą (typ/symbol) produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przy ich produkcji wykorzystane było 100% nowych części (żadna z części np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, atrament, tusz, śrubki, sprężynki oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub części w innym produkcie). Materiały nie mogą mieć śladów używania i uszkodzenia, nie mogą być regenerowane, prefabrykowane. 11. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego na żądanie Zamawiającego Wykonawca wymieni wszystkie materiały eksploatacyjne na materiały oryginalne zalecane przez producenta urządzenia i zrobi to na swój koszt. 12. W przypadku gdy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu zalecanego przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony oraz że dostarczone materiały eksploatacyjne nie posiadają właściwości materiałów oryginalnych takich jak bieżąca sygnalizacja stanu zużycia tonera na: panelu drukarki, wydruku strony konfiguracyjnej drukarki oraz z poziomu oprogramowania zarządzającego drukarką, Wykonawca na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni roboczych wymieni wadliwy produkt na nowy spełniający powyższe wymogi. 13. W przypadku uszkodzenia sprzętu spowodowanego wadliwością dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów rzeczywistej naprawy oraz kosztów ekspertyzy wykonanej przez autoryzowany serwis naprawczy. § 3 1. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczane w ramach niniejszej umowy materiały eksploatacyjne do momentu wyczerpania środka barwiącego, ograniczonej dodatkowo okresem 2 lat od daty zakupu. 2. W okresie gwarancji Wykonawca gwarantuje prawidłową pracę materiałów eksploatacyjnych. 3. Gwarancja obejmuje uszkodzenia mechaniczne materiału eksploatacyjnego stwierdzone podczas odbioru dostawy przez przedstawiciela Zamawiającego. 4. Gwarancja obejmuje opakowanie i oznakowanie materiału eksploatacyjnego niezgodne z wymogami określonymi w § 2 ust. 9, stwierdzone w trakcie dostawy lub w terminie późniejszym, nawet po podpisaniu protokołu odbioru przez przedstawicieli stron. 5. Gwarancja obejmuje zaistnienie sytuacji, o których mowa w § 2 ust. 10, 11 i 12. 6. W przypadku wad materiału eksploatacyjnego, utrudniających prawidłowe użytkowanie urządzenia, Wykonawca gwarantuje: 1) wymianę wadliwego materiału eksploatacyjnego na nowy, wolny od wad, 2) zwrot kosztów naprawy urządzenia (bez względu na to czy jest ono jeszcze objęte gwarancją producenta), jeśli przyczyną awarii jest zastosowanie materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę, 7. Wykonawca dołoży należytej staranności, by rozpatrzenie zasadności reklamacji, a tym samym wymiana materiału eksploatacyjnego na nowy, wolny od wad odbyło się w możliwie najkrótszym terminie, który nie przekroczy 14 dni od daty złożenia przez Zamawiającego reklamacji. 8. Zamawiający będzie składał reklamacje na piśmie faksem na nr …………………………. lub e-mailem: ………………………………………………………………………………... § 4 1. Należność za wykonanie całości przedmiotu umowy strony ustalają na kwotę netto w wysokości ................................... zł (słownie: .........................................................) co stanowi brutto ................................... zł (słownie: ....................................................…) w tym należny podatek VAT w kwocie ................................... zł. 2. Zamawiający zobowiązuje się płacić za przedmiot umowy według cen jednostkowych netto wskazanych w formularzu cenowym, którego kserokopie poświadczona za zgodność z oryginałem stanowi Załączniki nr 1 do umowy. 3. Ceny jednostkowe netto, określone w formularzu cenowym są stałe i nie ulegają zmianie przez cały okres obowiązywania umowy. 4. Wartość umowy określona w ust. 1 może ulec zmniejszeniu, w przypadku konieczności wycofania przez Zamawiającego urządzeń z użytkowania, do których niniejszą umową dostarczane są materiały eksploatacyjne bądź z powodu mniejszego zużycia materiałów eksploatacyjnych. W takiej sytuacji wartość umowy zostanie przeliczona w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w załączniku nr 1 do umowy w stosunku do wartości faktycznej liczby materiałów eksploatacyjnych podlegających dostawom. Strony uzgadniają, że wartość umowy w wyniku zmniejszenia dostaw może zostać obniżona nie więcej niż o 30% wartości określonej w ust. 1. 5. Straż Miejska m.st. Warszawy oświadcza, że będzie dokonywała płatności wynagrodzenia za zakupiony towar z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności. § 5 1. Zapłata nastąpi po dostarczeniu przedmiotu umowy do miejsca dostawy, przelewem na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze w terminie 21 dni kalendarzowych od daty jej dostarczenia Straży Miejskiej m. st. Warszawy/Płatnikowi. 2. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego. 3. Termin uważa się za zachowany, jeżeli obciążenie rachunku Zamawiającego nastąpiło w ostatnim dniu upływu terminu. 4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe za opóźnienie za każdy dzień opóźnienia w terminie zapłaty. § 6 1. Wszelka korespondencja w sprawach wynikających z niniejszej umowy kierowana będzie przez Wykonawcę na adres: Straż Miejska m.st. Warszawy, 01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45. 2. Faktury, o których mowa w § 5 należy wystawić na: Miasto Stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP: 525-22-48-481, natomiast płatnikiem i odbiorcą faktur jest Straż Miejska m.st. Warszawy z siedzibą: 01-170 Warszawa, ul. Młynarska 43/45. 3. Wszelkie zobowiązania i uprawnienia wynikające z niniejszej umowy w imieniu m.st. Warszawy realizuje Straż Miejska m.st. Warszawy. § 7 1. Osobą odpowiedzialną za koordynację realizacji umowy, w tym uprawnioną do składania zamówień jednostkowych oraz wskazaną do kontaktów ze strony Zamawiającego jest: ……………………………………………………………………... 2. Osobą uprawnioną do składania dokumentów reklamacyjnych jest:………………………. 3. Wszelkie obowiązki wynikające z umowy, obciążające Zamawiającego, realizuje właściwy Zastępca Komendanta. 4. Osobą odpowiedzialną po stronie Wykonawcy za koordynację niniejszej umowy jest: ……………………………………. § 8 1. W przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca lub odstąpienia Wykonawcy od umowy bez winy Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % kwoty netto określonej w § 4 ust. 1. 2. W przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z przyczyn, za które odpowiada Zamawiający lub odstąpienia przez Zamawiającego od umowy bez winy Wykonawcy, Straż Miejska m. st. Warszawy/Płatnik, będzie zobowiązana do zapłaty kary umownej w wysokości 10 % kwoty netto określonej w § 4 ust. 1 3. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kary umownej za zwłokę w terminie dostawy w wysokości 0,5% wartości netto opóźnionej części dostawy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. 4. Za zwłokę w usunięciu braków i wad określonych w § 2 ust. 5, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wartości netto danej partii towaru, której wada dotyczy, za każdy dzień zwłoki. 5. Za zwłokę w rozpatrzeniu reklamacji, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 200 zł za każdy dzień zwłoki liczonej od upływu terminu, o którym mowa w § 3 ust. 7. 6. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% kwoty netto określonej w § 4 ust. 1, w przypadku uszkodzenia sprzętu spowodowanego wadliwością dostarczonych materiałów eksploatacyjnych. 7. Kara umowna, określona w ust. 1, 3, 4, 5 i 6 zostanie potrącona przez Straż Miejską m.st. Warszawy/Płatnika z należności za przedmiot umowy, na podstawie noty księgowej lub w przypadku braku takiej możliwości zostanie zapłacone przez wykonawcę na podstawie wystawionej przez Straż Miejską m.st. Warszawy/Płatnika noty księgowej, w terminie 7 dni od daty jej dostarczenia do wykonawcy. 8. Maksymalna łączna kwota kar umownych określonych w niniejszej umowie nie może przekroczyć 30% wynagrodzenia netto określonego w § 4 ust. 1. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kar umownych. § 9 1. Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli: 1) Wykonawca przystąpił do likwidacji swojej firmy z wyjątkiem likwidacji przeprowadzonej w celu przekształcenia lub restrukturyzacji; 2) Wykonawca nie wykonywał przedmiotu umowy z wymaganą starannością oraz realizował ją niewłaściwie i niezgodnie z jej zapisami, a wezwania (co najmniej dwukrotne) Zamawiającego do należytego wykonania tych czynności będą nieskuteczne; 3) Wykonawca z własnej winy przerwał świadczenie dostaw i w ciągu 7 dni roboczych nie rozpoczął świadczenia pomimo pisemnego wezwania przez Zamawiającego. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku o którym mowa w ust. 1 i 2, Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należytego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z podaniem uzasadnienia, w terminie 30 dni licząc od dnia następnego po dniu, w którym Straż Miejska m.st. Warszawy powzięła informację o zaistniałych podstawach faktycznych do odstąpienia. § 10 Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zakazu cesji, tj. zakazu przenoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie, dokonywania obciążeń tych praw w jakiejkolwiek formie, a także poprzez ustanowienie zastawu czy objęcia umową poręczenia bez wcześniejszej pisemnej zgody Zamawiającego. § 11 Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia 30 grudnia 2019 r. § 12 Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., dalej: RODO), dla których Administratorem Danych Osobowych jest Prezydent m.st. Warszawy. § 13 1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wszelkie spory powstałe w związku z realizacją niniejszej Umowy Strony będą starały się rozstrzygnąć polubownie. W przypadku jeżeli rozstrzygnięcie sporu na drodze polubownej okaże się niemożliwe, zostanie on poddany pod rozstrzygnięcie sądu właściwego miejscowo dla Straży Miejskiej m.st. Warszawy. 4. Wszelkie zobowiązania i uprawnienia Zamawiającego wynikające z umowy realizuje Straż Miejska m.st. Warszawy. 5. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Zamawiającego i dla Wykonawcy. 6. Załączniki do umowy stanowiące integralną część umowy: 1) Załącznik nr 1 – kserokopia formularza cenowego, 2) Załącznik nr 2 – oświadczenie Wykonawcy, 3) Załącznik nr 3 – podsumowanie ofert - raport z licytacji. ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA: Załącznik Nr 2 do Umowy Dane dotyczące wykonawcy Nazwa ……………………………………………………… Siedziba ……………………………………………………… Nr. telefonu ……………………………………………………… Nr NIP ……………………………………………………… Nr REGON ……………………………………………………… e-mail: ……………………………………………………… OŚWIADCZENIE WYKONAWCY dotyczące dostaw materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych „Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne równoważne/zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni z nim współpracowały. W przypadku awarii z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia w całości szkód, jakie awaria ta spowodowała oraz że wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, i dostarczanych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt.” ……………..dnia……………….. ……………………………………… (Podpis osoby uprawnionej do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy)
IV 4 4 data 2019-03-19T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu sporządzony formularz cenowy (w formie pisemnej). Ceny jednostkowe w formularzu cenowym mają zostać określone tak, aby łączna cena zamówienia brutto była równa lub nie wyższa niż cena oferty, która wygrała licytację elektroniczną. Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Integralną częścią niniejszego ogłoszenia są: 1) wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - załącznik nr 1 do ogłoszenia, 2) wzór oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 2 do ogłoszenia, 3) wzór informacji o grupie kapitałowej - załącznik nr 3 do ogłoszenia. Powyższe załączniki są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.strazmiejska.waw.pl

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)