"dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD"

Data publikacji 2019-03-08
Data zakończenia 2019-03-26 00:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

Szczegóły

Numer ogłoszenia 522961-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397100002, 323000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu AGD tj.: czajników elektrycznych bezprzewodowych różnego rodzaju, drzwiczek do zamrażalnika, ekspresów ciśnieniowych różnego rodzaju, grzejników olejowych, klimatyzatorów stojących, konwektorów, kuchenek mikrofalowych, lampek na biurko różnego rodzaju, lodówek różnego rodzaju, lamp podłogowych, odkurzaczy różnego rodzaju, pralek wolnostojących, termowentylatorów, wentylatorów różnego rodzaju, zmywarki, żelazek parowych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.

Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu biurowego i RTV tj.: anteny naziemnej, aparatów cyfrowych różnego rodzaju, obiektywu uniwersalnego, laminatorów różnego rodzaju, miksera analogicznego, niszczarek różnego rodzaju, odtwarzacza CD, olejów do niszczarek, radioodtwarzaczy, telewizorów różnego rodzaju, trymetru do przycinania dokumentów, uchwytów ściennych do telewizorów. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be75c8e8-b927-40f5-88e7-4a82f5a7eb7b
Biuletyn 522961-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Regon 12122900000000
Zamawiajacy adres ulica Gen. Witolda Urbanowicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-908
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48261837865
Zamawiajacy fax +48261839723
Zamawiajacy email dzp@wat.edu.pl
Adres strony url https://www.wat.edu.pl/
Adres strony internetowej https://wat.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie za pośrednictwem platformy zakupowej: https://wat.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, z dopiskiem "Dział Zamówień Publicznych"
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://wat.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu "dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD"
Numer referencyjny 35/DZZ/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu AGD tj.: czajników elektrycznych bezprzewodowych różnego rodzaju, drzwiczek do zamrażalnika, ekspresów ciśnieniowych różnego rodzaju, grzejników olejowych, klimatyzatorów stojących, konwektorów, kuchenek mikrofalowych, lampek na biurko różnego rodzaju, lodówek różnego rodzaju, lamp podłogowych, odkurzaczy różnego rodzaju, pralek wolnostojących, termowentylatorów, wentylatorów różnego rodzaju, zmywarki, żelazek parowych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ. Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu biurowego i RTV tj.: anteny naziemnej, aparatów cyfrowych różnego rodzaju, obiektywu uniwersalnego, laminatorów różnego rodzaju, miksera analogicznego, niszczarek różnego rodzaju, odtwarzacza CD, olejów do niszczarek, radioodtwarzaczy, telewizorów różnego rodzaju, trymetru do przycinania dokumentów, uchwytów ściennych do telewizorów. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione OFERTA SKŁADANA W FORMIE PISEMNEJ Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać: a)„Formularz ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c)„Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” stanowiący załącznik nr 3 i 3A do SIWZ; OFERTA SKŁADANA W FORMIE ELEKTRONICZNEJ Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy, podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: a)Formularz ofertowy; b)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący załącznik nr 3 i 3A do SIWZ; d)Pełnomocnictwo lub inny dokument, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z którego wynika prawo do podpisania oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e)Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - jeżeli zachodzi taka okoliczność;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy określonej w § 2 ust.1 umowy. 2.Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie: 1)zmiany nazwy handlowej dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy, 2)zmiany przedmiotu zamówienia pod warunkiem wycofania z produkcji i oficjalnych kanałów dystrybucji objętego umową przedmiotu zamówienia i zastąpienie go produktem tego samego producenta, o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych korzystniejszych dla Zamawiającego. W przypadku, gdy producent nie posiada w swojej ofercie innego produktu, lub produktu spełniającego wymagania Zamawiającego, Wykonawca po uzyskaniu zgody Zamawiającego może zaproponować produkt innego producenta, o lepszych parametrach jakościowych od wykazanych w załączniku do umowy, korzystniejszych dla Zamawiającego. Podstawą do wprowadzenia zmiany będzie oświadczenie producenta/oficjalnego dystrybutora o wycofaniu z produkcji objętego umową przedmiotu zamówienia, z zachowaniem formy pisemnej, poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 3.Zaproponowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ujęty w aneksie, powinien odpowiadać parametrom technicznym wykazanym w załączniku do umowy.
IV 4 4 data 2019-03-26T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu AGD tj.: czajników elektrycznych bezprzewodowych różnego rodzaju, drzwiczek do zamrażalnika, ekspresów ciśnieniowych różnego rodzaju, grzejników olejowych, klimatyzatorów stojących, konwektorów, kuchenek mikrofalowych, lampek na biurko różnego rodzaju, lodówek różnego rodzaju, lamp podłogowych, odkurzaczy różnego rodzaju, pralek wolnostojących, termowentylatorów, wentylatorów różnego rodzaju, zmywarki, żelazek parowych. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu biurwego i RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2: Dostawa sprzętu biurowego i RTV tj.: anteny naziemnej, aparatów cyfrowych różnego rodzaju, obiektywu uniwersalnego, laminatorów różnego rodzaju, miksera analogicznego, niszczarek różnego rodzaju, odtwarzacza CD, olejów do niszczarek, radioodtwarzaczy, telewizorów różnego rodzaju, trymetru do przycinania dokumentów, uchwytów ściennych do telewizorów. Szczegóły techniczne i ilości opisano w załączniku nr 3A do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia cząstkowego
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)