Dostawa książek, map i atlasów, stanowiących wyposażenie skrzyń mobilnych na potrzeby projektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Pro-gramu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Data publikacji 2019-03-28
Data zakończenia 2019-04-08 00:00:00
Instytucja Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530742-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek, map i atlasów, stanowiących wyposażenie skrzyń mobilnych na potrzeby pro-jektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wymagania minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować w ofercie asortyment o parametrach wskazanych przez Zamawiającego lub asorty-ment o parametrach wyższych (lepszych) od opisanych przez Zamawiającego w treści Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca oferujący przedmiot o parametrach wyższych (lepszych) zobowiązany jest do wykazania w ofercie przedmiotowego faktu poprzez wskazanie w treści formularza ofertowego parametrów ofero-wanego przedmiotu zamówienia.
4. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem zastrzeżenia wskazanego w ust. 3 niniejszego Rozdziału, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanych materiałów zawierającą odpowiednio model, typ, nazwę, tytuł, nazwę producenta jednoznacznie identyfikujące proponowane materiały i/lub sprzęt.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do 36 placówek oświatowych, które znajdują się w granicach administracyjnych miasta Torunia. Miejsca oraz zakres dostaw zostały określone dla każdej z części w załączniku nr 1 do SIWZ.
6. Warunki dostawy. Zamawiający zastrzega, że dostawy wykonywane w ramach przedmiotu zamówienia muszą się odbyć na poniższych warunkach:
- całość przedmiotu zamówienia w ramach danej części musi zostać dostarczona do danej szkoły w ramach maksymalnie 5 do-staw (tzn. pięciu transportów), zamawiający przewiduje możliwości maksymalnie 5 odbiorów częściowych przedmiotu zamó-wienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia w ramach jednej części do konkretnej szkoły, co oznacza, że 5 dostawa kończy się podpisaniem końcowego protokołu odbioru.
- do odbiorów ze strony zamawiającego zostaną upoważnieni dyrektorzy szkół lub osoby przez nich wyznaczone, lista osób od-powiedzialnych za obiór przedmiotu zamówienia zostanie wykonawcy przekazana w terminie 7 dni kalendarzowych po podpi-saniu umowy z wykonawcą.
- terminy dostaw przedmiotu zamówienia zostaną wskazane zamawiającemu nie później niż na 7 dni roboczych przed każdą planowaną dostawą, z zastrzeżeniem, że zamawiający ma prawo do zmiany dat dostaw na każdym etapie realizacji umowy jednak nie później niż w terminie 2 dni roboczych przed planowaną dostawą i nie więcej niż 2 razy w odniesieniu do danej do-stawy;
- wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przekazania zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na ad-res wskazany w § 2 ust. 12 umowy harmonogramu dostaw obejmującego swoim zakresem całość przedmiotu umowy w termi-nie 14 dni roboczych przed planowaną pierwszą dostawą;
- wraz z ostatnią dostawą wykonawca dostarczy oświadczenie, że dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawno-ściami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, które zostały wydane na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finan-sowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. 2014, poz. 1146, z późn. zm.); brak takiego oświadczenia ze strony wykonawcy skutkować będzie niemożnością przyjęcia dostawy a tym samym podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawia-jącego.
7. Całość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ra-mach funduszy unijnych na lata 2014-2020, które zostały wydane na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. 2014, poz. 1146, z późn. zm.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 54e52527-2197-456a-8ede-439ed7d96496
Biuletyn 530742-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Regon 34087521200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Władysława Łokietka
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy email centrum@centrumnowoczesnosci.org.pl
Adres strony url http://centrumnowo.kei.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamowienie udzielane w ramach projektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Dostep dokumentow zamowienia http://centrumnowo.kei.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://centrumnowo.kei.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.adres skrytki ESP: /MlynWiedzy/SkrytkaESP
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa książek, map i atlasów, stanowiących wyposażenie skrzyń mobilnych na potrzeby projektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Pro-gramu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny CNMW.DK-A.3410.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek, map i atlasów, stanowiących wyposażenie skrzyń mobilnych na potrzeby pro-jektu „Nauka – to takie proste!” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach osi priorytetowej 10. Innowacyjna edukacja działanie 10.1 Kształcenie ogólne i zawodowe w ramach ZIT poddziałanie 10.1.2 Kształcenie ogólne w ramach ZIT Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający zawarł w opisie przedmiotu zamówienia wymagania minimalne dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować w ofercie asortyment o parametrach wskazanych przez Zamawiającego lub asorty-ment o parametrach wyższych (lepszych) od opisanych przez Zamawiającego w treści Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca oferujący przedmiot o parametrach wyższych (lepszych) zobowiązany jest do wykazania w ofercie przedmiotowego faktu poprzez wskazanie w treści formularza ofertowego parametrów ofero-wanego przedmiotu zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem zastrzeżenia wskazanego w ust. 3 niniejszego Rozdziału, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty specyfikację techniczną oferowanych materiałów zawierającą odpowiednio model, typ, nazwę, tytuł, nazwę producenta jednoznacznie identyfikujące proponowane materiały i/lub sprzęt. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do 36 placówek oświatowych, które znajdują się w granicach administracyjnych miasta Torunia. Miejsca oraz zakres dostaw zostały określone dla każdej z części w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. Warunki dostawy. Zamawiający zastrzega, że dostawy wykonywane w ramach przedmiotu zamówienia muszą się odbyć na poniższych warunkach: - całość przedmiotu zamówienia w ramach danej części musi zostać dostarczona do danej szkoły w ramach maksymalnie 5 do-staw (tzn. pięciu transportów), zamawiający przewiduje możliwości maksymalnie 5 odbiorów częściowych przedmiotu zamó-wienia w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia w ramach jednej części do konkretnej szkoły, co oznacza, że 5 dostawa kończy się podpisaniem końcowego protokołu odbioru. - do odbiorów ze strony zamawiającego zostaną upoważnieni dyrektorzy szkół lub osoby przez nich wyznaczone, lista osób od-powiedzialnych za obiór przedmiotu zamówienia zostanie wykonawcy przekazana w terminie 7 dni kalendarzowych po podpi-saniu umowy z wykonawcą. - terminy dostaw przedmiotu zamówienia zostaną wskazane zamawiającemu nie później niż na 7 dni roboczych przed każdą planowaną dostawą, z zastrzeżeniem, że zamawiający ma prawo do zmiany dat dostaw na każdym etapie realizacji umowy jednak nie później niż w terminie 2 dni roboczych przed planowaną dostawą i nie więcej niż 2 razy w odniesieniu do danej do-stawy; - wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i przekazania zamawiającemu za pośrednictwem poczty elektronicznej na ad-res wskazany w § 2 ust. 12 umowy harmonogramu dostaw obejmującego swoim zakresem całość przedmiotu umowy w termi-nie 14 dni roboczych przed planowaną pierwszą dostawą; - wraz z ostatnią dostawą wykonawca dostarczy oświadczenie, że dostarczony przedmiot zamówienia jest w pełni zgodny z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawno-ściami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020, które zostały wydane na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finan-sowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. 2014, poz. 1146, z późn. zm.); brak takiego oświadczenia ze strony wykonawcy skutkować będzie niemożnością przyjęcia dostawy a tym samym podpisania protokołu odbioru ze strony Zamawia-jącego. 7. Całość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ra-mach funduszy unijnych na lata 2014-2020, które zostały wydane na podstawie art. 5 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. 2014, poz. 1146, z późn. zm.).
Cpv glowny przedmiot 22100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 90
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenie (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) oraz dokument, potwierdzający, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 50.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną określoną powyżej, zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow I. Zdolność zawodowa. W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upły-wem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawy, których przedmiotem było (jest) dostarczenie książek odpowiadających swym zakresem pozycjom wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz przedstawi dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. II. Zdolność techniczna. Wykonawca wskaże do wykonywania niniejszego zamówienia co najmniej 2 osoby, z których co najmniej jedna posiada minimum półroczne doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe zamówienie zostało wykonane przez osoby, które wykonawca zgłosi w wykazie osób, załączonym do oferty. W wypadku, gdy w trakcie realizacji zamówienia, konieczna będzie zmiana którejś z osób wymienionych w ofercie, może ona zostać zastąpiona wyłącznie przez osobę posiadającą, co najmniej równorzędne doświadczenie, po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe I. Zdolność zawodowa: Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz wykonanych dostaw oraz dowody potwierdzające, że dostawy te zostały zrealizowane należycie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp. II. Zdolność techniczna: Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykaz osób zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 2 ustawy Pzp.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszcze-nie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1. lit. b) I. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2) wykaz osób - skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale V ust. 1. lit. b) II. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 3) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 8) Specyfikacja techniczna oferowanych materiałów zawierającą odpowiednio model, typ, nazwę, tytuł, nazwę producenta jedno-znacznie identyfikujące proponowane materiały i/lub sprzęt, o której mowa w Rozdziale III ust. 4 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zaakceptowany dokument Istotne postanowienia umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego – w przypadku, gdy wykonawcy składają wspólną ofertę, stosowne pełnomocnictwo(a) potwierdzające, że dana osoba nie wymieniona w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności jest upoważniona do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, wykaz podwykonawców zawarty w załączniku nr 3 do SIWZ zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia potencjału – jeśli dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zmiana treści umowy wynikać będzie z konieczności dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, znowelizowanego bądź wprowadzonego w trakcie wykonywania zamówienia, 2) wykonanie zamówienia lub jego części w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, 3) zmiana wynagrodzenia w wyniku odstąpienia od realizacji części umowy na wniosek Zamawiającego; 4) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie, b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 5) zmiana poszczególnych etapów realizacji prac objętych harmonogramem, niepowodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy, jeżeli jest to uzasadnione ze względu na okoliczności niewynikające z winy Wykonawcy, w tym również wynikające ze zmian harmonogramie dostaw wprowadzonych przez Zamawiającego, 6) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy, 7) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 8) zmiany ilości lub terminów odbiorów, jeżeli będzie to uzasadnione potrzebami Zamawiającego, 2. W przedstawionych w ust. 1 pkt 4 przypadkach opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu wymaga szczegółowego uzasadnienia. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
IV 4 4 data 2019-04-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria Efektywność dostawy
Znaczenie 0,10
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 0,20
  
Kryteria Sposób zatrudnienia
Znaczenie 0,10
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 0,60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)