Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. - sześć części

Data publikacji 2019-04-04
Data zakończenia 2019-04-12 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 533620-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. - sześć części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 6 części:
1) część 1: czapka służbowa okrągła – 15 szt. i czapka letnia typu sportowego – 41 szt.
2) część 2: kurtka wiatrówka tzw. olimpijka – 16 szt., spodnie zimowe proste – 36 szt., spodnie letnie proste – 57 szt. i spódnica letnia – 8 szt.
3) część 3: marynarka dwurzędowa – 2 szt.
4) część 4: spodnie krótkie typu bermudy – 21 szt.
5) część 5: buty na rower – 18 par
6) część 6: buty na łódź – 3 pary
Zamawiający wymaga, aby umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarta została na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5d333a67-91a4-4c3c-bd80-4e3082c4f142
Biuletyn 533620-N-2019
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Lublin
Regon 43268646000000
Zamawiajacy adres ulica Podwale
Zamawiajacy adres numer domu 3 A
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-117
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 466 50 00,
Zamawiajacy fax 81 466 50 01
Zamawiajacy email sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu
Adres strony url www.986.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.sm.bip.lublin.eu/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.sm.bip.lublin.eu/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Osobiście lub drogą pocztową
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Straż Miejska Miasta Lublin ul. Podwale 3A, 20-117 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. - sześć części
Numer referencyjny SM-FN-AD.220.3.2.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. - sześć części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 6 części: 1) część 1: czapka służbowa okrągła – 15 szt. i czapka letnia typu sportowego – 41 szt. 2) część 2: kurtka wiatrówka tzw. olimpijka – 16 szt., spodnie zimowe proste – 36 szt., spodnie letnie proste – 57 szt. i spódnica letnia – 8 szt. 3) część 3: marynarka dwurzędowa – 2 szt. 4) część 4: spodnie krótkie typu bermudy – 21 szt. 5) część 5: buty na rower – 18 par 6) część 6: buty na łódź – 3 pary Zamawiający wymaga, aby umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarta została na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 45
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Wymagane jest podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Jeżeli z przyczyn obiektywnych, Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem będzie oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga przedłożenia dowodów, o których mowa powyżej, jeżeli Wykonawca wykazuje zrealizowanie dostaw na rzecz Zamawiającego
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: 1) na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
Zakresie warunkow udzialu W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć : 1) na podstawie przepisu art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych dostaw wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 3) Wykonawca w sytuacji, gdy polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to nie będzie wymagane w przypadku złożenia w niniejszym postępowaniu tylko jednej oferty w ramach danej części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby poza składającymi się na treść oferty dokumentami, do oferty na realizację: 1) części 1, 2, 3 i 4 dołączone były kawałki materiału podstawowego o wymiarach min. 10x10cm, z którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia, 2) części 5 i 6 Wykonawca dołączył po jednej parze obuwia (po zakończeniu postępowania zostanie ona odesłana Wykonawcy)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) zmiany, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności: a) zmniejszenia ilości umundurowania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy, przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
IV 4 4 data 2019-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Czapki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis czapka służbowa okrągła – 15 szt. i czapka letnia typu sportowego – 41 szt. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Kurtki, spodnie, spódnice
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis kurtka wiatrówka tzw. olimpijka – 16 szt., spodnie zimowe proste – 36 szt., spodnie letnie proste – 57 szt. i spódnica letnia – 8 szt. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. W cenie kurtek należy uwzględnić koszt naszycia emblematów przekazanych przez Zamawiającego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Marynarka dwurzędowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis marynarka dwurzędowa – 2 szt. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Spodnie krótkie typu bemrudy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis spodnie krótkie typu bermudy – 21 szt. wg wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Buty na rower
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis buty na rower – 18 par wg wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Buty na łódź
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18000000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis buty na łódź - 3 pary wg wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin realizacji umowy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)