GuidZP400 |
5d333a67-91a4-4c3c-bd80-4e3082c4f142
|
Biuletyn |
533620-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Straż Miejska Miasta Lublin
|
Regon |
43268646000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Podwale
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-117
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 466 50 00,
|
Zamawiajacy fax |
81 466 50 01
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@986.pl, sm@lublin.eu
|
Adres strony url |
www.986.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.sm.bip.lublin.eu/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.sm.bip.lublin.eu/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub drogą pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Straż Miejska Miasta Lublin ul. Podwale 3A, 20-117 Lublin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. - sześć części
|
Numer referencyjny |
SM-FN-AD.220.3.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2019 r. - sześć części wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. Zakres zamówienia został podzielony na 6 części:
1) część 1: czapka służbowa okrągła – 15 szt. i czapka letnia typu sportowego – 41 szt.
2) część 2: kurtka wiatrówka tzw. olimpijka – 16 szt., spodnie zimowe proste – 36 szt., spodnie letnie proste – 57 szt. i spódnica letnia – 8 szt.
3) część 3: marynarka dwurzędowa – 2 szt.
4) część 4: spodnie krótkie typu bermudy – 21 szt.
5) część 5: buty na rower – 18 par
6) część 6: buty na łódź – 3 pary
Zamawiający wymaga, aby umowa w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarta została na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
45
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia. Wymagane jest podanie wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane. Jeżeli z przyczyn obiektywnych, Wykonawca nie będzie w stanie uzyskać tych dokumentów – dowodem będzie oświadczenie Wykonawcy. Zamawiający nie wymaga przedłożenia dowodów, o których mowa powyżej, jeżeli Wykonawca wykazuje zrealizowanie dostaw na rzecz Zamawiającego
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:
1) na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć :
1) na podstawie przepisu art. 25a ust. 1 Pzp Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie oryginału wg załącznika nr 3 do SIWZ.
2) Wykaz wykonanych dostaw wg załącznika nr 4 do SIWZ wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia.
3) Wykonawca w sytuacji, gdy polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to nie będzie wymagane w przypadku złożenia w niniejszym postępowaniu tylko jednej oferty w ramach danej części zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby poza składającymi się na treść oferty dokumentami, do oferty na realizację:
1) części 1, 2, 3 i 4 dołączone były kawałki materiału podstawowego o wymiarach min. 10x10cm, z którego wykonany zostanie przedmiot zamówienia,
2) części 5 i 6 Wykonawca dołączył po jednej parze obuwia (po zakończeniu postępowania zostanie ona odesłana Wykonawcy)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
2) zmiany, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, w szczególności:
a) zmniejszenia ilości umundurowania z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,
b) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy – zmianie może ulec termin realizacji umowy,
przy czym wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
|
IV 4 4 data |
2019-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Czapki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
czapka służbowa okrągła – 15 szt. i czapka letnia typu sportowego – 41 szt. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Kurtki, spodnie, spódnice
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
kurtka wiatrówka tzw. olimpijka – 16 szt., spodnie zimowe proste – 36 szt., spodnie letnie proste – 57 szt. i spódnica letnia – 8 szt. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. W cenie kurtek należy uwzględnić koszt naszycia emblematów przekazanych przez Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Marynarka dwurzędowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
marynarka dwurzędowa – 2 szt. wg wzorów określonych przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 lipca 1998 r. w sprawie umundurowania, legitymacji, dystynkcji i znaków identyfikacyjnych strażników gminnych (miejskich) (Dz. U. z 1998.112.713 ze zm.) oraz wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego. W cenie należy uwzględnić koszt naszycia emblematów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Spodnie krótkie typu bemrudy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
spodnie krótkie typu bermudy – 21 szt. wg wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Buty na rower
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
buty na rower – 18 par wg wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Buty na łódź
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
buty na łódź - 3 pary wg wzorów umundurowania używanych przez pracowników Zamawiającego
|
| |