GuidZP400 |
9b8228c7-b80d-40e1-abbe-653040f2fb1e
|
Biuletyn |
534066-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
|
Regon |
39099944100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
J. Iwaszkiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59-220
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(076) 721 11 26,
|
Zamawiajacy fax |
(076) 721 11 27
|
Zamawiajacy email |
zam.publiczne@szpital.legnica.pl,
|
Adres strony url |
www.szpital.legnica.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpital.legnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.legnica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.legnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W FORMIE PISEMNEJ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
KANCELARIA SZPITALA UL. IWASZKIEWICZA 5, 59-220 LEGNICA
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY TAŚM, TUSZY ORAZ TONERÓW DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
|
Numer referencyjny |
WSzSL/DZ-21/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy taśm, tuszy oraz tonerów szczegółowo opisanych w Załączniku 2A (formularzu asortymentowo-cenowym) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga zaoferowania taśm, tuszy i tonerów o wydajnościach minimalnych opisanych w Załączniku 2A do siwz.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na poszczególne Pakiety od 1 do 3 w zakresie Załącznika 2A (formularza asortymentowo – cenowego). Łączna liczba części w niniejszym postępowaniu: 3.
3. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
15
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1.W przypadku zaoferowania zamienników (nieregenerowanych) Zamawiający wymagać będzie złożenia zaświadczeń – dokumentów - potwierdzających, że wydajność oferowanego produktu jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego. W celu potwierdzenia, że podana przez Wykonawcę wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów, należy złożyć Raporty z testów lub wyniki wydajnościowe- każdy dokument należy opisać numerem pozycji, której dotyczy- wymaganie odnosi się do asortymentu oferowanego w zakresie Pakietu 3.
2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
UWAGA: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału (o którym mowa w pkt III. 3) gdyż nie określił warunków udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do siwz wraz z Załącznikiem nr 2A - Formularzem asortymentowo-cenowym, w zakresie na który Wykonawca składa ofertę):
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do Siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania) wskazanego w §9, jednak nie dłużej niż na okres dalszych 12 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 może być dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę
4) w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę
4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt 1-4 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazaną w ust. 3 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 5 poniżej.
5. W przypadku zmiany, o której mowa:
1) w ust. 3 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie,
2) w ust. 3 pkt 2) i/lub pkt 3) i/lub pkt 4)wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 2) i/lub pkt 3) i/lub pkt 4) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wyprowadzających te zmiany. W takiej sytuacji Wykonawca wystawi fakturę korygującą z 60-dniowym terminem zapłaty.
6. W przypadku, jeżeli Wykonawca złoży i udokumentuje wniosek po upływie 30-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 10 pkt 2, zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia udokumentowanego wniosku.
|
IV 4 4 data |
2019-04-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1- Taśmy do drukarek i folie
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 - Tusze do drukarek
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 - Tonery do drukarek, faksów i kserokopiarek
|
| |