PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY TAŚM, TUSZY ORAZ TONERÓW DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY

Data publikacji 2019-04-05
Data zakończenia 2019-04-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Miejscowość Legnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534066-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy taśm, tuszy oraz tonerów szczegółowo opisanych w Załączniku 2A (formularzu asortymentowo-cenowym) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga zaoferowania taśm, tuszy i tonerów o wydajnościach minimalnych opisanych w Załączniku 2A do siwz.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na poszczególne Pakiety od 1 do 3 w zakresie Załącznika 2A (formularza asortymentowo – cenowego). Łączna liczba części w niniejszym postępowaniu: 3.

3. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b8228c7-b80d-40e1-abbe-653040f2fb1e
Biuletyn 534066-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
Regon 39099944100000
Zamawiajacy adres ulica J. Iwaszkiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Legnica
Zamawiajacy kod pocztowy 59-220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (076) 721 11 26,
Zamawiajacy fax (076) 721 11 27
Zamawiajacy email zam.publiczne@szpital.legnica.pl,
Adres strony url www.szpital.legnica.pl
Adres strony internetowej www.szpital.legnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.legnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.legnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W FORMIE PISEMNEJ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres KANCELARIA SZPITALA UL. IWASZKIEWICZA 5, 59-220 LEGNICA
Nazwa nadana zamowieniu PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY TAŚM, TUSZY ORAZ TONERÓW DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
Numer referencyjny WSzSL/DZ-21/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy taśm, tuszy oraz tonerów szczegółowo opisanych w Załączniku 2A (formularzu asortymentowo-cenowym) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga zaoferowania taśm, tuszy i tonerów o wydajnościach minimalnych opisanych w Załączniku 2A do siwz. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na poszczególne Pakiety od 1 do 3 w zakresie Załącznika 2A (formularza asortymentowo – cenowego). Łączna liczba części w niniejszym postępowaniu: 3. 3. Warunki dotyczące wykonywania zamówienia określone zostały również w projektach umów w Rozdziale XVII siwz.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 15
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.W przypadku zaoferowania zamienników (nieregenerowanych) Zamawiający wymagać będzie złożenia zaświadczeń – dokumentów - potwierdzających, że wydajność oferowanego produktu jest taka sama lub wyższa w stosunku do oryginalnego. W celu potwierdzenia, że podana przez Wykonawcę wydajność jest wynikiem przeprowadzenia testów, należy złożyć Raporty z testów lub wyniki wydajnościowe- każdy dokument należy opisać numerem pozycji, której dotyczy- wymaganie odnosi się do asortymentu oferowanego w zakresie Pakietu 3. 2.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie zobligowany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. UWAGA: Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału (o którym mowa w pkt III. 3) gdyż nie określił warunków udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą (którą stanowi formularz ofertowy - druk oferty stanowiący Załącznik nr 2 do siwz wraz z Załącznikiem nr 2A - Formularzem asortymentowo-cenowym, w zakresie na który Wykonawca składa ofertę): 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku 1 do Siwz; informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania Wykonawcy / Wykonawców występujących wspólnie lub dla osoby, o ile ofertę składa pełnomocnik; treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć z ofertą w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Dopuszcza się zmianę dotyczącą okresu obowiązywania umowy (przedłużenia jej trwania) wskazanego w §9, jednak nie dłużej niż na okres dalszych 12 miesięcy i nie dłużej niż do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. 2. Zmiana, o której mowa w ust. 1 może być dokonana na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza również zmianę umowy w zakresie należnego Wykonawcy wynagrodzenia w następujących przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę 4) w przypadku zmian zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania zamówienia przez Wykonawcę 4. Zmiany, o których mowa w ust. 3 pkt 1-4 będą powodowały zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o wartość równą kosztom, które Wykonawca poniesie lub zaoszczędzi w związku ze zmianą regulacji prawnych wskazaną w ust. 3 niniejszego paragrafu na zasadach opisanych w ust. 5 poniżej. 5. W przypadku zmiany, o której mowa: 1) w ust. 3 pkt 1) zmiana VAT następować będzie automatycznie w przypadku zmiany przepisów, bez zmian dotychczasowej kwoty netto i bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, jednak za uprzednim pisemnym zawiadomieniem drugiej Strony przy czym zmiana ta następować będzie z dniem obowiązywania nowych przepisów w tym zakresie, 2) w ust. 3 pkt 2) i/lub pkt 3) i/lub pkt 4)wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość zmiany całkowitego kosztu Wykonawcy w odniesieniu do wykonania zamówienia określonego niniejszą umową jaka będzie bezpośrednim wynikiem wejścia w życie tych zmian; przy czym w sytuacji zmian, o których mowa w ust. 3 pkt 2) i/lub pkt 3) i/lub pkt 4) mogących powodować wzrost kosztu wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy wzrost wynagrodzenia Wykonawcy z tym związany może nastąpić wyłącznie w sytuacji udowodnienia i odpowiedniego udokumentowania przez Wykonawcę zarówno samego wzrostu tych kosztów jak również ich wysokości. Zmiana wysokości wynagrodzenia możliwa będzie wyłącznie w przypadku złożenia przez Wykonawcę stosownego wniosku i udowodnienia zawartych w nim twierdzeń, nie później niż w terminie 30 dni liczonych od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających daną zmianę, przy czym zmieniona wysokość wynagrodzenia w razie uznania przez Zamawiającego zasadności złożonego przez Wykonawcę wniosku obowiązywać będzie od dnia jego złożenia, jednak nie wcześniej niż od daty wejścia w życie przepisów wyprowadzających te zmiany. W takiej sytuacji Wykonawca wystawi fakturę korygującą z 60-dniowym terminem zapłaty. 6. W przypadku, jeżeli Wykonawca złoży i udokumentuje wniosek po upływie 30-dniowego terminu, o którym mowa w ust. 10 pkt 2, zmiana wynagrodzenia obowiązywać będzie od dnia złożenia udokumentowanego wniosku.
IV 4 4 data 2019-04-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Pakiet 1- Taśmy do drukarek i folie
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - Tusze do drukarek
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 15
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - Tonery do drukarek, faksów i kserokopiarek
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)