Zaprojektowanie, wykonanie i montaż wystawy edukacyjnej do Parku Nauki Torus w Ciechanowie

Data publikacji 2019-04-12
Data zakończenia 2019-04-24 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536732-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie, wykonanie i montaż wystawy edukacyjnej do Parku Nauki Torus w Ciechanowie. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) określa wymagania dotyczące zaprojektowania, wykonania i montażu ekspozycji edukacyjnej złożonej z 25 eksponatów (stanowisk) w Parku Nauki TORUS.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. wykonanie wizji lokalnej sal ekspozycyjnych budynku Parku Nauki TORUS;
2. opracowanie i dostarczenie w uzgodnieniu z Zamawiającym planu floru (planu zagospodarowania pomieszczeń wystawienniczych) poziomu -1 budynku Parku Nauki Torus uwzględniającego podział na strefy tematyczne i rozkład zamawianych eksponatów;
3. dostosowania istniejących instalacji i sieci do potrzeb montażu eksponatów wraz z wykonaniem projektu ich przebudowy i uzyskania niezbędnych zgód, pozwoleń itp. zabezpieczających Zamawiającego przed utratą gwarancji na roboty dotychczas wykonane w Wieży Ciśnień;
4. opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu wizualizacji wnętrz poziomu -1 z uwzględnieniem dostarczonej przez Zamawiającego identyfikacji wizualnej Parku Nauki TORUS;
5. opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektów wykonawczych 24 eksponatów;
6. wykonanie 25 eksponatów w oparciu o projekty wykonawcze przygotowane przez Wykonawcę oraz jeden projekt wykonawczy dostarczony przez Zamawiającego;
7. w zakresie eksponatów: „Quiz o wieży” oraz „Na do widzenia” zamówienie obejmuje wykonanie aplikacji opisanych w załączniku nr 1 do OPZ bez dostarczania ekranu dotykowego;
8. wyprodukowanie i zamontowanie elementów scenografii wystawy zatwierdzonych przez Zamawiającego w projekcie wizualizacji wnętrz;
9. montaż wszystkich eksponatów z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych w uzgodnieniu z Zamawiającym;
10. przeszkolenie do 5 osób - pracowników Zamawiającego, z zakresu użytkowania każdego ze stanowisk.

Zamawiający informuje, że wartość przedmiotu zamówienia wynosi 898 894,45 złotych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 61d3af96-1607-4b80-9071-384ec3bb7ca6
Biuletyn 536732-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów
Regon 13037782400000
Zamawiajacy adres ulica Plac Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Ciechanów
Zamawiajacy kod pocztowy 06-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 236 749 200
Zamawiajacy fax 23 672 29 63
Zamawiajacy email umciech@ci.onet.pl
Adres strony url www.bip.umciechanow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.umciechanow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie i montaż wystawy edukacyjnej do Parku Nauki Torus w Ciechanowie
Numer referencyjny WZP.271.1.10.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie, wykonanie i montaż wystawy edukacyjnej do Parku Nauki Torus w Ciechanowie. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) określa wymagania dotyczące zaprojektowania, wykonania i montażu ekspozycji edukacyjnej złożonej z 25 eksponatów (stanowisk) w Parku Nauki TORUS. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. wykonanie wizji lokalnej sal ekspozycyjnych budynku Parku Nauki TORUS; 2. opracowanie i dostarczenie w uzgodnieniu z Zamawiającym planu floru (planu zagospodarowania pomieszczeń wystawienniczych) poziomu -1 budynku Parku Nauki Torus uwzględniającego podział na strefy tematyczne i rozkład zamawianych eksponatów; 3. dostosowania istniejących instalacji i sieci do potrzeb montażu eksponatów wraz z wykonaniem projektu ich przebudowy i uzyskania niezbędnych zgód, pozwoleń itp. zabezpieczających Zamawiającego przed utratą gwarancji na roboty dotychczas wykonane w Wieży Ciśnień; 4. opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektu wizualizacji wnętrz poziomu -1 z uwzględnieniem dostarczonej przez Zamawiającego identyfikacji wizualnej Parku Nauki TORUS; 5. opracowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym projektów wykonawczych 24 eksponatów; 6. wykonanie 25 eksponatów w oparciu o projekty wykonawcze przygotowane przez Wykonawcę oraz jeden projekt wykonawczy dostarczony przez Zamawiającego; 7. w zakresie eksponatów: „Quiz o wieży” oraz „Na do widzenia” zamówienie obejmuje wykonanie aplikacji opisanych w załączniku nr 1 do OPZ bez dostarczania ekranu dotykowego; 8. wyprodukowanie i zamontowanie elementów scenografii wystawy zatwierdzonych przez Zamawiającego w projekcie wizualizacji wnętrz; 9. montaż wszystkich eksponatów z wykonaniem niezbędnych robót budowlanych w uzgodnieniu z Zamawiającym; 10. przeszkolenie do 5 osób - pracowników Zamawiającego, z zakresu użytkowania każdego ze stanowisk. Zamawiający informuje, że wartość przedmiotu zamówienia wynosi 898 894,45 złotych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia określony został w Załączniku nr 7 do SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39154000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 898894,45
Waluta calosc
Okres w dniach 100
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie min.80 - max. 100 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – zgodnie z ofertą wykonawcy. W przypadku, gdy termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcę w ofercie wypadnie w dzień wolny od pracy, jako termin realizacji w Umowie zostanie wskazany kolejny, najbliższy dzień roboczy dla Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę, której przedmiotem było zaprojektowanie, wykonanie i montaż co najmniej 15 interaktywnych eksponatów edukacyjnych. Poprzez „interaktywne eksponaty” Zamawiający rozumie eksponaty, które prezentują jednocześnie minimum dwa z następujących typów aktywności: • Manualną: stanowisko wymagające pracy rąk; • Ruchową : stanowisko wymaga ruchu całego ciała i koordynacji ruchowej; • Zmysłową: stanowisko wymaga wykorzystania zmysłów (np. wzrok, dotyk, węch itp.) • Intelektualną: interakcja wykorzystująca wiedzę zwiedzających.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp;
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu potwierdzenia spełnienia warunku o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 3.2. lit c SIWZ Wykonawca złoży wykaz dostaw potwierdzający że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.(Załącznik nr 5 do SIWZ). 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w rozdz. X ust. 3 pkt. 3.2) lit. b) SIWZ złoży - dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy, 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - Załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2) powyżej (oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia., 3) Plan aranżacji fragmentów ekspozycji, 4) informacja o podwykonawcach, 5) Dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 97 1600 1462 1837 0686 3000 0004 Bank BGŻ BNP Paribas S.A.; b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia w osobnej kopercie dołączonej do oferty, a kserokopię gwarancji lub poręczenia załączyć (wpiąć) do oferty. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formie gwarancji, o której mowa w ust. 1 pkt 3 – 4 powyżej, zaleca się, aby dokument gwarancji zawierał między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta (banku lub instytucji, ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib i adresu, 2) przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, znak postępowania nadanego przez Zamawiającego, 3) kwotę gwarancji, 4) okres na jaki gwarancja została wystawiona (odpowiadający co najmniej terminowi związania ofertą), 5) zobowiązanie gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w Umowie, pod warunkiem spełnienia przesłanek ustawowych określonych w przepisie art. 144 ustawy Pzp. 2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający zgodnie z przepisem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje w szczególności następujące możliwości dokonania zmiany Umowy w następującym zakresie (oraz na następujących warunkach): 1) sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, w sytuacji pojawienia się na rynku nowych rozwiązań technologicznych i materiałowych, o ile zmiany takie są korzystne dla Zamawiającego, bez konieczności zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy; 2) zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia zmiany okoliczności spowodowanej lub odpowiednio powodującej, że: a) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy lub; b) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy nie jest możliwe, z przyczyn nieleżących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy; c) wykonanie części zakresu Przedmiotu Umowy utraciło dla Zamawiającego zasadność realizacji, przy odpowiednim zmniejszeniu wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 3) terminów realizacji - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania Umowy: a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy uniemożliwiających dotrzymanie terminów realizacji wskazanych w Umowie; b) jeśli wystąpiła konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu, której nie przewidywano przy zawarciu Umowy; c) jeśli wystąpiła konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania Umowy. d) jeśli dotrzymanie terminów wskazanych pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, a w szczególności wniesienia przez Zamawiającego istotnej zmiany do OPZ lub projektu, na podstawie którego Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy; e) jeśli w toku realizacji Umowy pojawiła się konieczność wykonania robót lub prac nieprzewidzianych na etapie postępowania, a bez wykonania których prawidłowa realizacja Przedmiotu Umowy jest niemożliwa lub co najmniej utrudniona; f) w przypadku wstrzymania realizacji Przedmiotu Umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy; g) skrócenia terminu realizacji za zgodą Zamawiającego; 4) zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia, zwłaszcza w sytuacji zwiększenia lub zmniejszenia zakresu usług i dostaw objętego Przedmiotem Umowy, w tym liczby eksponatów; 5) zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie Pzp, z pomocą których Wykonawca wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że inny proponowany podwykonawca, lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania; 6) wprowadzenia stanowisk zamiennych, jeżeli nie odstępują one w sposób istotny od koncepcji zawartych w OPZ po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych - bez konieczności zwiększania wynagrodzenia Wykonawcy, 7) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego; 8) wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 9) zmiany, których wprowadzenie wynika z zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie lub ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od Stron Umowy, których nie można było przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności. Dla określenia, czy dane zdarzenie/zdarzenia stanowią siłę wyższą rozstrzygające jest stanowisko Zamawiającego; 4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych, jako upoważnione do kontaktów między Stronami.
IV 4 4 data 2019-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.04.2019 r., o godz. 10:15, w Urzędzie Miasta Ciechanów ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, Sala konferencyjna.

Criterion

Kryteria aranżacja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)