GuidZP400 |
42fe2df6-47af-436b-9233-c75be26b4849
|
Biuletyn |
537223-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Prezydent Miasta Tarnobrzega
|
Regon |
83041350900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnobrzeg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
39-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
158 226 570
|
Zamawiajacy fax |
158 222 504
|
Zamawiajacy email |
strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl
|
Adres strony url |
www.tarnobrzeg.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.tarnobrzeg.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.tarnobrzeg.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Urząd Miasta Tarnobrzega
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg ( Kancelaria Ogólna Urzędu)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu”, w ramach Modułu 1b Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”2019 – Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. Orzeszkowej 7a w Tarnobrzegu.
|
Numer referencyjny |
BZP-I.271.23.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakres zadania obejmuje:
„Wyposażenie Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu”, w ramach Modułu 1b Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+”2019 – Dostawa wyposażenia do Żłobka Miejskiego nr 2 przy ul. Orzeszkowej 7a w Tarnobrzegu. ujęta w zadaniach:
Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia do pomieszczeń Żłobka Miejskiego nr 2
w Tarnobrzegu
Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia - żaluzje do Żłobka Miejskiego nr 2
w Tarnobrzegu
Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia (narzędzia, separatory parkingowe, maszyna do szycia) do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu
|
Cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-05-27T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy Pzp; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca dołączy do oferty – formularz cenowy – zał. nr 7 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku:
a. zmiany podyktowanej zmianą przepisów prawa,
b. zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej
c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
d. organizacyjnej polegającej na: zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z SIWZ i złożonej oferty.
3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności zmiany.
|
IV 4 4 data |
2019-04-23T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia do pomieszczeń Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39161000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – Zakup wraz z dostawą wyposażenia do pomieszczeń Żłobka Miejskiego nr 2
w Tarnobrzegu
Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia - żaluzje do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515400-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia - żaluzje do Żłobka Miejskiego nr 2
w Tarnobrzegu
Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia (narzędzia, separatory parkingowe, maszyna do szycia) do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42715000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-27T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 - Zakup wraz z dostawą wyposażenia (narzędzia, separatory parkingowe, maszyna do szycia) do Żłobka Miejskiego nr 2 w Tarnobrzegu. Szczegółowy zakres określa specyfikacja dostaw (formularz cenowy) załącznik nr 7 do SIWZ
|
| |