GuidZP400 |
a6d4dfff-6600-43ee-bffc-0892d87ee2c5
|
Biuletyn |
535705-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Nauki Kopernik
|
Regon |
14060331300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-390
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 596 41 11
|
Zamawiajacy fax |
22 596 41 13
|
Zamawiajacy email |
przetargi@kopernik.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucje kultury wpisane do RIK
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.kopernik.org.pl ; www.kopernik.org.pl ;
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.kopernik.org.pl ; www.kopernik.org.pl ;
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, zgodnie z zasadami okreslonymi w Rozdział VI SIWZ. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Nauki Kopernik, (00-390) Warszawa, ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem nowych foteli do Planetarium Niebo Kopernika w Centrum Nauki Kopernik.
|
Numer referencyjny |
PZP.26.11.2019.MSt
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem nowych foteli do Planetarium Niebo Kopernika w Centrum Nauki Kopernik. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zabezpieczenie przed pyłem i innymi uszkodzeniami możliwymi w trakcie dalszych prac ekran oraz aparaturę planetarium; 2) Zdemontowanie starych foteli i wykładziny na sali planetarium; 3) Zdemontowanie wyposażenia zamocowanego bezpośrednio do wykładzin i po położeniu wykładzin zamontowanie wyposażenia – barierki i oświetlenie techniczne kopuły przymocowane do ścian; 4) Przeprowadzenie czyszczenia ekranu i odkurzenie obszaru pod kopułą planetarium; 5) Dostarczenie i zamontowanie nowych foteli do planetarium, w tym nowych elementów dodatkowych, ułożenie nowej wykładziny na podłodze i ścianach sali projekcyjnej oraz wymienienie oświetlenie schodów; 6) zutylizowanie we własnym zakresie starych foteli i innych zdemontowanych elementów oraz części zapasowych będące na stanie planetarium. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39113100-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-10-06T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
posiadanie doświadczenia polegającego na dostawie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, dostawie wraz z montażem foteli dla instytucji (planetaria, kina, teatry, sale widowiskowe), o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarcze, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-05-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|