GuidZP400 |
c1373326-f10a-46ea-8817-e9b97fcb1ac1
|
Biuletyn |
538386-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Zdrowia
|
Regon |
28798700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-952
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 6349317
|
Zamawiajacy fax |
226 349 638
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@mz.gov.pl
|
Adres strony url |
www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
1) Priorytet X Pomoc Techniczna PO IiŚ, 2) Priorytet VI Pomoc Techniczna POWER, 3) W ramach projektu „Dostępność Plus dla zdrowia” nr POWR.05.02.00-00-0044/18, Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 5 „Wsparcie dla obszaru zdrowia”, Działanie nr 5.2 „Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gov.pl/zdrowie/zamowienia-publiczne
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Zdrowia ul. Miodowa 15, 00-952 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych
|
Numer referencyjny |
ADR.270.126.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych na potrzeby komórek organizacyjnych Ministerstwa Zdrowia z podziałem na 9 części:
Cz. I. – dostawa foteli biurowych, foteli gabinetowych,
Cz. II. – dostawa kanap do sekretariatu, foteli do sekretariatu, stolików do sekretariatu,
Cz. III. – dostawa biurek, kontenerków, szaf, stołów, regałów, wieszaków na ubrania, półek
Cz. IV. – dostawa komód gabinetowych, biurek gabinetowych, stołów gabinetowych,
Cz. V. – dostawa krzeseł konferencyjnych,
Cz. VI. – dostawa stołów konferencyjnych,
Cz. VII. – dostawa 3 zestawów (stół i 4 krzesła),
Cz. VIII. – dostawa szaf metalowych,
Cz. IX. - dostawa komód do sal konferencyjnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie co najmniej 2 dostawy mebli o następujących wartościach:
część nr 1- min. 60 000,00 zł,
część nr 2- min. 10 000,00 zł,
część nr 3- min. 70 000,00 zł,
część nr 4- min. 16 000,00 zł,
część nr 5- min. 16 000,00 zł,
część nr 6- min. 5 000,00 zł,
część nr 7- min. 3 000,00 zł,
część nr 8 – min. 8 000,00 zł,
część nr 9- min. 10 000,00 zł.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw (sporządzony wg wzoru określonego załącznikiem nr 3 do SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty katalogowe do każdego mebla (formatu minimum A4), na której będzie przedstawiony proponowany mebel. Karta katalogowa musi zawierać nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania Zamawiającego. Zamawiający wymaga przedstawienia zdjęć i/lub rysunków faktycznie oferowanych mebli w celu weryfikacji czy oferta spełnia wymagania Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy określone w art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp
- zwiększenie ilości zakupionego asortymentu (dotyczy każdej pozycji meblowej oddzielnie) z
zachowaniem ofertowej ceny jednostkowej, jednak nie więcej niż o 30 % wartość części z której
mebel pochodzi
- zmiana wymiarów mebli (dotyczy każdej pozycji meblowej), lub innych elementów specyfikacji
mebla, jeżeli będzie to wynikało z konieczności właściwego rozstawienia mebli w gabinetach
(obecnie nie ma pełnych planów pokoi), z zastrzeżeniem, że zmiana ta nie zwiększy wartości
jednostkowej poszczególnego mebla więcej niż o 10%
|
IV 4 4 data |
2019-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|