1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie opieki serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do serwisu oprogramowania InfoMedica/AMMS, w szczególności do:
1) pomocy w instalowaniu oraz konfigurowaniu aktualizacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
2) pomoc w usuwaniu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych,
3) bieżącego optymalizowania i konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego,
4) bieżącego optymalizowania konfiguracji serwera baz danych, z uwzględnieniem zgłaszanych uwag i potrzeb Zamawiającego,
5) nadzór nad procesem archiwizacji danych w sposób umożliwiający przywrócenie stanu bazy danych sprzed awarii,
6) migracji baz danych na nowe środowisko (inny niż obecnie wykorzystywany serwer) Zamawiającego (raz w roku - na życzenie Zamawiającego, pozostałe przypadki w wyniku odtwarzania baz danych po awarii),
7) pomocy w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego (Infomedica/AMMS) i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach;
8) doradztwa w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków, Ministerstwa itp.) w formie elektronicznej,
9) doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych,
10) dokonywania ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego,
11) świadczenia konsultacji telefonicznych w zakresie objętym Umową (Hot Line),
12) prowadzenia rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wykonane czynności w tym zmiany konfiguracji oprogramowania,
dla niżej wymienionego zestawu licencji:
• Ruch Chorych (InfoMedica/AMMS) - licencja otwarta
• Apteka (InfoMedica/AMMS) - 10 licencji
• Apteczki Oddziałowe (InfoMedica/AMMS) - 37 licencji
• Kadry (InfoMedica) - 10 licencji
• Płace (InfoMedica) - 5 licencji
• Grafiki (InfoMedica) - licencja otwarta
• Przychodnia [Rejestracja/Gabinet Lekarski/ Statystyka] (AMMS) - licencja otwarta
• Rehabilitacja (InfoMedica/AMMS) - 3 licencje
• Blok Operacyjny (InfoMedica/AMMS) - 15 licencji
• Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (AMMS) - licencja otwarta
• Dokumentacja Formularzowa (AMMS) - licencja otwarta
• Zakażenia Szpitalne (InfoMedica/AMMS) - 3 licencje
• Kalkulacja Kosztów Leczenia (InfoMedica) - 1 licencja
• Stacja Dializ (InfoMedica) - 1 licencja
• Zlecenia (InfoMedica/AMMS) - licencja otwarta
• Finanse-Księgowość (InfoMedica) - 8 licencji
• Koszty (InfoMedica) - 3 licencje
• Rejestr Sprzedaży (InfoMedica) - 4 licencje
• Kasa (InfoMedica) - 2 licencje
• Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń (InfoMedica) - 1 licencja
• Budżetowanie (InfoMedica) - 1 licencji
• Gospodarka Materiałowa (InfoMedica) - 4 licencje
• Środki Trwałe (InfoMedica) - 3 licencje
• Wyposażenie (InfoMedica) - 3 licencje
• Zamówienia Publiczne (InfoMedica) - 4 licencje
• MPI (e-Pacjent) AMMS - licencja otwarta
• Moduł integracyjny z zewnętrznymi systemami: - 2 licencje
- laboratoryjnymi (LIS)
- radiologicznymi (RIS)
• Elektroniczna Inwentaryzacja ŚT i Wyposażenia - licencja otwarta
• Laboratorium InfoMedica - 1 licencja
• Moduł integracyjny z ZUS PUE (eZLA) - 1 licencja otwarta
Świadczenie opieki serwisowej odbywać się będzie minimum w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię wynosi 24 godziny.
Jeżeli zgłoszona awaria będzie wymagała interwencji Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, to Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym czasu w jakim będą odbywać się wizyty serwisowe w siedzibie Zamawiającego, licząc od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. (Zaoferowany czas wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego nie może być dłuższy niż 48 h, licząc od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas dłuższy niż 48 h to Zamawiający ofertę odrzuci).
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarto w projekcie umowy - załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby czynności wykonywane w ramach przedmiotu umowy, tj. serwisantów były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dotyczy), na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 t.j. ze zm.).
W terminie do 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące w/w czynność są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Ponadto na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania, do wglądu, kopii zawartych umów o pracę, jak i dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę tych osób. Informacje wrażliwe wynikające z w/w dokumentów, podlegające ochronie zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 t.j. ze zm.) winny być anonimowe. Sankcją z tytułu niespełnienia powyższego wymagania będzie odsunięcie osoby od realizacji zamówienia oraz wymierzenie kary umownej zgodnej
z zapisami projektu umowy.
Oferowany termin płatności - 60 dni, licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za dany miesiąc.
|
GuidZP400 |
302670ae-5594-4949-9155-56760e4ddbed
|
Biuletyn |
539695-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie
|
Regon |
00031334800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bielska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Cieszyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
33 854 92 00
|
Zamawiajacy fax |
33 852 12 24
|
Zamawiajacy email |
zampubl@szpitalslaski.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpitalslaski.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpitalslaski.pl/index.php/2015-03-11-15-18-18/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej (papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria ZZOZ w Cieszynie, ul. Bielska 4, 43-400 Cieszyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS
|
Numer referencyjny |
ZP 572/19
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie opieki serwisowa oprogramowania InfoMedica/AMMS.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do serwisu oprogramowania InfoMedica/AMMS, w szczególności do:
1) pomocy w instalowaniu oraz konfigurowaniu aktualizacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
2) pomoc w usuwaniu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych,
3) bieżącego optymalizowania i konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego,
4) bieżącego optymalizowania konfiguracji serwera baz danych, z uwzględnieniem zgłaszanych uwag i potrzeb Zamawiającego,
5) nadzór nad procesem archiwizacji danych w sposób umożliwiający przywrócenie stanu bazy danych sprzed awarii,
6) migracji baz danych na nowe środowisko (inny niż obecnie wykorzystywany serwer) Zamawiającego (raz w roku - na życzenie Zamawiającego, pozostałe przypadki w wyniku odtwarzania baz danych po awarii),
7) pomocy w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego (Infomedica/AMMS) i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na odpowiednich nośnikach;
8) doradztwa w zakresie przygotowywania danych przekazywanych przez Zamawiającego do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Narodowego Funduszu Zdrowia, Wydziału Zdrowia odpowiedniego Urzędu, banków, Ministerstwa itp.) w formie elektronicznej,
9) doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych,
10) dokonywania ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego Umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego,
11) świadczenia konsultacji telefonicznych w zakresie objętym Umową (Hot Line),
12) prowadzenia rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wykonane czynności w tym zmiany konfiguracji oprogramowania,
dla niżej wymienionego zestawu licencji:
• Ruch Chorych (InfoMedica/AMMS) - licencja otwarta
• Apteka (InfoMedica/AMMS) - 10 licencji
• Apteczki Oddziałowe (InfoMedica/AMMS) - 37 licencji
• Kadry (InfoMedica) - 10 licencji
• Płace (InfoMedica) - 5 licencji
• Grafiki (InfoMedica) - licencja otwarta
• Przychodnia [Rejestracja/Gabinet Lekarski/ Statystyka] (AMMS) - licencja otwarta
• Rehabilitacja (InfoMedica/AMMS) - 3 licencje
• Blok Operacyjny (InfoMedica/AMMS) - 15 licencji
• Elektroniczna Dokumentacja Medyczna (AMMS) - licencja otwarta
• Dokumentacja Formularzowa (AMMS) - licencja otwarta
• Zakażenia Szpitalne (InfoMedica/AMMS) - 3 licencje
• Kalkulacja Kosztów Leczenia (InfoMedica) - 1 licencja
• Stacja Dializ (InfoMedica) - 1 licencja
• Zlecenia (InfoMedica/AMMS) - licencja otwarta
• Finanse-Księgowość (InfoMedica) - 8 licencji
• Koszty (InfoMedica) - 3 licencje
• Rejestr Sprzedaży (InfoMedica) - 4 licencje
• Kasa (InfoMedica) - 2 licencje
• Wycena Kosztów Normatywnych Świadczeń (InfoMedica) - 1 licencja
• Budżetowanie (InfoMedica) - 1 licencji
• Gospodarka Materiałowa (InfoMedica) - 4 licencje
• Środki Trwałe (InfoMedica) - 3 licencje
• Wyposażenie (InfoMedica) - 3 licencje
• Zamówienia Publiczne (InfoMedica) - 4 licencje
• MPI (e-Pacjent) AMMS - licencja otwarta
• Moduł integracyjny z zewnętrznymi systemami: - 2 licencje
- laboratoryjnymi (LIS)
- radiologicznymi (RIS)
• Elektroniczna Inwentaryzacja ŚT i Wyposażenia - licencja otwarta
• Laboratorium InfoMedica - 1 licencja
• Moduł integracyjny z ZUS PUE (eZLA) - 1 licencja otwarta
Świadczenie opieki serwisowej odbywać się będzie minimum w godzinach od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu na zgłoszoną awarię wynosi 24 godziny.
Jeżeli zgłoszona awaria będzie wymagała interwencji Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, to Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w formularzu ofertowym czasu w jakim będą odbywać się wizyty serwisowe w siedzibie Zamawiającego, licząc od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. (Zaoferowany czas wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego nie może być dłuższy niż 48 h, licząc od momentu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje czas dłuższy niż 48 h to Zamawiający ofertę odrzuci).
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarto w projekcie umowy - załączniku nr 3 do SIWZ.
2. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, aby czynności wykonywane w ramach przedmiotu umowy, tj. serwisantów były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dotyczy), na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018, poz. 917 t.j. ze zm.).
W terminie do 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące w/w czynność są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Ponadto na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do okazania, do wglądu, kopii zawartych umów o pracę, jak i dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę tych osób. Informacje wrażliwe wynikające z w/w dokumentów, podlegające ochronie zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 t.j. ze zm.) winny być anonimowe. Sankcją z tytułu niespełnienia powyższego wymagania będzie odsunięcie osoby od realizacji zamówienia oraz wymierzenie kary umownej zgodnej
z zapisami projektu umowy.
Oferowany termin płatności - 60 dni, licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za dany miesiąc.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia ukazania się informacji z sesji otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, dokumenty i oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym terminie, jednak nie krótszym niż 5 dni, złoży następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie, że posiada nadane przez producenta oprogramowania InfoMedica/AMMS firmę Asseco Poland S.A. uprawnienia w zakresie świadczenia usług informatycznych związanych, z tym oprogramowaniem b) oświadczenie, że posiada Certyfikat Oracle potwierdzający specjalizację w zakresie instalacji i administracji serwera bazy danych Oracle- min Oracle 11g .
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dokument potwierdzenia przelewu wadium lub kserokopia poręczenia/gwarancji. 3. Dokument, z którego wynika uprawnienie do składania oświadczenia woli. 4. Upoważnienie/pełnomocnictwo do podpisania oferty o ile nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 3.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Wadium w kwocie 3 000,00 zł, słownie: trzy tysiące 00/100 złotych,
należy wnieść w terminie wyznaczonym do składania ofert w jednej lub w kilku
z następujących form:
a) w pieniądzu,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310 tekst jednolity).
Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: ING Bank Śląski S.A., nr konta 16 1050 1070 1000 0090 3070 9233.
W tytule przelewu należy wpisać – Wadium – ZP 572/19.
Wadium w formie innej niż pieniądzu powinno zostać zdeponowane w oryginale
w osobnej kopercie opisanej „Wadium – ZP 572/19” - w Pokoju nr 9 w Budynku H –
Administracja/Dyrekcja w terminie j/w, a kserokopię poręczenia/gwarancji należy dołączyć do oferty.
Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny składania ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na wskazanym rachunku.
Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, uważa się za wniesione prawidłowo.
2. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji, poręczenie lub gwarancja muszą wskazywać dane Gwaranta/Poręczyciela oraz Zamawiającego jako beneficjenta, być wykonalne na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, mieć charakter nieodwoływalny oraz terminowy t.j. minimum na okres związania ofertą. Ponadto powinny zawierać zobowiązanie Gwaranta/ Poręczyciela do zapłaty na rzecz Zamawiającego sumy gwarancyjnej odpowiadającej kwocie wadium na żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż osoba, za którą Gwarant/ Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia nie wywiązała się z zobowiązań wynikających
z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 1) i 2) ustawy Pzp lub zawierające oświadczenie, że zawarcie umowy
w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie osoby, za którą Gwarant/Poręczyciel udzielił gwarancji/poręczenia, z tym zastrzeżeniem, że poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić w przypadku:
a) zmian w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem zmian
w nazwach lub adresach stron, zmian związanych z przekształceniem podmiotowym stron,
b) konieczności zmian umowy na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy,
c) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności (wówczas okresu wykonywania umowy zostanie wydłużony o okres zdarzenia noszącego znamiona „siły wyższej”),
d) zmiany ustawowej stawki podatku VAT (wówczas do cen netto zostanie doliczona nowa stawka podatku VAT),
e) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej za pracę ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
f) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawek składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
g) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
h) zmian w Umowie w celu ustalenia odmiennych zasad rozliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w szczególności zmiany okresów rozliczeniowych,
i) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.
2. Zmiany postanowień umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej
w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, za wyjątkiem zmiany adresu stron.
Zmiana adresu stron umowy może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
3. Zmiany umowy w zakresie § 13 ust. 1 e)-g) mogą nastąpić wyłącznie na wniosek Wykonawcy, w którym jest on zobowiązany wykazać, że w/w zmiany mają wpływ na koszty wykonania zamówienia, złożony nie wcześniej niż po upływie co najmniej 12 miesięcy od daty rozpoczęcia realizowania usług, oraz gdy Wykonawca dostarczył Zamawiającemu szczegółową kalkulacje, zgodnie z § 13 ust. 4.
4. Wykonawca, który zamierza wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w § 13 ust. 3,
w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację w zakresie całkowitych kosztów pracowniczych, wykazując w szczególności:
• jaki procent w zamówieniu stanowią koszty osobowe,
• ilość osób realizujących zamówienie, z uwzględnieniem podziału na umowy o pracę zawarte na podstawie Kodeksu pracy oraz umowy cywilnoprawne (z określeniem zakresu-części etatu) oraz podaniem informacji ile osób realizujących zamówienie na etapie zawierania umowy pobiera wynagrodzenie za pracę w minimalnej wysokości.
• informacje o zasadach gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych.
|
IV 4 4 data |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|