GuidZP400 |
befcc3b1-2480-4e64-b462-dcc3d32fbcc6
|
Biuletyn |
538369-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Legionowski
|
Regon |
13269858000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. gen. Władysława Sikorskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Legionowo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-119
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 840 872
|
Zamawiajacy fax |
227 742 551
|
Zamawiajacy email |
przetargi@powiat-legionowski.pl
|
Adres strony url |
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.powiat-legionowski.pl zakładka Zamówienia publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro podawcze na parterze, stanowisko Nr 1 Starostwa Powiatowego w Legionowie, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legonowo
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli i foteli biurowych oraz szaf metalowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie
|
Numer referencyjny |
ZPU.272.23.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i foteli biurowych oraz szaf metalowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część 1 zamówienia – Meble biurowe;
2) część 2 zamówienia – Fotele biurowe;
3) część 3 zamówienia – Szafy metalowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Dostawa mebli biurowych odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność.
5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.
6. Kolorystyka zaoferowanych mebli zostanie ustalona w dniu podpisania umowy i będzie ona zgodna z kolorystyką mebli, które posiada Zamawiający.
7. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące.
8. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1, 2 i 3 wynosi 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 na koszt i ryzyko Wykonawcy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, wykaże się:
a) dla części 1 - minimum jedną dostawą mebli biurowych na kwotę co najmniej 7 000,00 zł brutto;
b) dla części 2 - minimum jedną dostawą mebli biurowych na kwotę co najmniej 18 000,00 zł brutto;
c) dla części 3 - minimum jedną dostawą mebli na kwotę co najmniej 3 000,00 zł brutto.
Jeżeli Wykonawca złoży najkorzystniejsze oferty odpowiednio dla oferty częściowej nr 1, 2 i 3 musi wykazać się oddzielną dostawą mebli biurowych na kwoty wskazane dla każdej części oddzielnie lub wykazać się jednym zamówieniem zrealizowanym na kwotę stanowiącą sumę wymagań w danych częściach (np. dla części 1, 2 i 3 łącznie za 28 000,00 zł).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte:
- w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- w wykazie wykonanych dostaw, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz zawierający minimum jedną dostawę mebli biurowych na kwotę co najmniej:
- dla części 1 - minimum jedną dostawą mebli biurowych na kwotę co najmniej 7 000,00 zł brutto;
- dla części 2 - minimum jedną dostawą mebli biurowych na kwotę co najmniej 18 000,00 zł brutto;
- dla części 3 - minimum jedną dostawą mebli biurowych na kwotę co najmniej 3 000,00 zł brutto,
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
b) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy). Dokument zobowiązania w swej treści musi zawierać, co najmniej następujące informacje: - dane podmiotu udostępniającego zasób, - dane podmiotu przyjmującego zasób, - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą,
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Warunki umowy zostały określone we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.
3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności i muszą być akceptowane przez obie strony umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,
2) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki,
3) siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z ofertą i SIWZ,
4) zmian wynikających z przepisów prawa,
5) w uzasadnionych przypadkach np. zaprzestania produkcji danego produktu dopuszcza się dostawę o wyższych parametrach i nie gorszej jakości niż określony w ofercie, pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie,
6) rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie prawidłowo zrealizowane dostawy,
7) wystąpiły inne nieprzewidziane i niezawinione przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności uniemożliwiające zakończenie wykonania przedmiotu umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Meble biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części 1 wynosi 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 na koszt i ryzyko Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i foteli biurowych oraz szaf metalowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część 1 zamówienia – Meble biurowe;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Dostawa mebli biurowych odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność.
5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.
6. Kolorystyka zaoferowanych mebli zostanie ustalona w dniu podpisania umowy i będzie ona zgodna z kolorystyką mebli, które posiada Zamawiający.
7. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące.
8. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Fotele biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części 2 wynosi 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 na koszt i ryzyko Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i foteli biurowych oraz szaf metalowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część 2 zamówienia – Fotele biurowe;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Dostawa mebli biurowych odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność.
5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.
6. Kolorystyka zaoferowanych mebli zostanie ustalona w dniu podpisania umowy i będzie ona zgodna z kolorystyką mebli, które posiada Zamawiający.
7. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące.
8. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Szafy metalowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
40
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia dla części 3 wynosi 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Zaproponowany w ofercie termin dostawy zamówienia krótszy niż 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy będzie dodatkowo punktowany zgodnie z zapisami rozdziału XVII SIWZ pt.: Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Wykonanie zamówienia w terminie dłuższym niż 40 dni kalendarzowych będzie podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w Legionowie przy ul. gen. Władysława Sikorskiego 11 na koszt i ryzyko Wykonawcy.
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i foteli biurowych oraz szaf metalowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Legionowie.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
1) część 3 zamówienia – Szafy metalowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem minimalnych wymaganych parametrów zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
4. Dostawa mebli biurowych odbywać się będzie transportem własnym Wykonawcy, na jego koszt, ryzyko i odpowiedzialność.
5. Jeżeli w SIWZ, ogłoszeniach związanych z postępowaniem w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia określono przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to ma to na celu jedynie określenie cech technicznych, czy właściwości określonego sprzętu, urządzeń, materiałów i oprogramowania jakie należy zastosować dla wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w takich przypadkach sprzętu, urządzeń, materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy.
6. Kolorystyka zaoferowanych mebli zostanie ustalona w dniu podpisania umowy i będzie ona zgodna z kolorystyką mebli, które posiada Zamawiający.
7. Okres rękojmi wynosi 12 miesiące.
8. Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.
|
| |