GuidZP400 |
fc25905c-2161-460a-92b8-ff9240d0f7a7
|
Biuletyn |
539838-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie
|
Regon |
11263946003460
|
Zamawiajacy adres ulica |
Łęczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20-309
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
814 746 100,
|
Zamawiajacy fax |
814 746 123
|
Zamawiajacy email |
lublin@amw.com.pl,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
agencja wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://amw.eb2b.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://amw.eb2b.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Łęczyńska 1, 20-309 Lublin (kancelaria, pokój nr 22-parter)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż artykułów oświetleniowych w 12 kwaterach internatowych położonych w Chełmie przy ul. Lubelskiej
|
Numer referencyjny |
DZP.OL.7720.113.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż artykułów oświetleniowych w 12 kwaterach internatowych położonych w Chełmie przy ul. Lubelskiej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 niżej wymienione części:
Część 1 zamówienia:
Dostawa i montaż żyrandoli, kinkietów i plafonów wraz z żarówkami.
Część 2 zamówienia:
Dostawa lampek biurkowych z żarówkami.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wybrane przez Wykonawcę części zamówienia. Części zamówienia nie podlegają dalszym podziałom.
3. Szczegółowy zakres został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
31524120-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca wraz z Formularzem oferty, sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ zobowiązany jest złożyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, potwierdzające że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
2. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji (zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego www.amw.com.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
3.W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu na zasadach określonych w art. 23 ustawy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy:
a) nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty;
b) zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od strony umowy,
a także ustawowej zmiany aktów prawnych (np. ustawy o podatku VAT), którym podlega treść umowy w trakcie realizacji;
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż żyrandoli, kinkietów i plafonów wraz z żarówkami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31524120-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż żyrandoli, kinkietów i plafonów wraz z żarówkami
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa lampek biurkowych z żarówkami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
31521100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2019-08-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa lampek biurkowych z żarówkami
|
| |