Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego białego i kolorowego w formacie A4 i A3 wraz z transportem do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Data publikacji 2019-04-24
Data zakończenia 2019-05-07 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540484-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego białego i kolorowego w formacie A4 i A3 wraz z transportem do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 387539c1-f023-47d1-bb6c-4957a340192c
Biuletyn 540484-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Regon 15020000000000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Niepodległości
Zamawiajacy adres numer domu 162
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-554
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 648 608
Zamawiajacy fax 225 648 608
Zamawiajacy email dzp@sgh.waw.pl
Adres strony url www.sgh.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny publiczna uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sgh.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sgh.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Dział Zakupów, pokój 043
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego białego i kolorowego w formacie A4 i A3 wraz z transportem do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Numer referencyjny ADZ.25.15.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego białego i kolorowego w formacie A4 i A3 wraz z transportem do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były dostawy artykułów biurowych, każde o wartości min. 50.000,00 zł brutto oraz przedstawi dowody potwierdzające należyte ich wykonanie lub wykonywanie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 3 pkt 1 Części V SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 6 do SIWZ wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a w przypadku świadczeń okresowych bądź ciągłych czy są należycie wykonywane.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego formularz nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia obowiązują następujące zasady składania dokumentów: a)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi wraz z ofertą złożyć oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (formularz Nr 3 do SIWZ); oświadczenie dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu (formularz Nr 4 do SIWZ) może być złożone przez pełnomocnika lub przez każdego wykonawcę z osobna w zakresie, w jakim spełnia on warunki udziału w postępowaniu. b)każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w ust. 2 oraz ust. 3 pkt 1 Części V SIWZ. 3.Wypełniony formularz cenowy - podpisany jak oferta (formularz nr 2 do SIWZ). 4.Oświadczenia wymienione w Części V ust. 1 SIWZ. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku podpisywania oferty przez pełnomocnika. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7.Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich (lub inne odpowiednie dokumenty) do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, wraz z informacją o tych podmiotach zawartą w oświadczeniach, o których mowa w Części V ust. 1 SIWZ - jeżeli dotyczy.
IV IstotnePostanowienia Zamawiający wymaga od Wykonawcy zawarcia umowy na warunkach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: a) gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że bez odpowiedniej zmiany umowy strony nie będą mogły w sposób należyty wywiązać się z postanowień umowy, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b) w przypadku zmiany asortymentu artykułów biurowych w stosunku do oferty, albo w przypadku wycofania z produkcji, pod warunkiem wykazania parametrów nie gorszych niż wskazane w ofercie - za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie; c) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zmian w przepisach prawa dotyczących: -stawki podatku od towarów i usług, -wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, -zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, -zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2.Zmiana wysokości wynagrodzenia, dokonywana na podstawie ust. 1 lit. c obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa wyżej. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od wejścia w życie tych zmian złoży oświadczenie, o którym mowa w ust. 6. 3.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. c tiret 1 wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. c tiret 2 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającej ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 5.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. c tiret 3-4 wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. 6.Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 lit. c wymaga uprzedniego złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysokości. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. c tiret 2-4 Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego oświadczenia oraz wzrost kosztów.
IV 4 4 data 2019-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)