GuidZP400 |
307dddbe-ff79-4b3b-aad7-4943e6bd779e
|
Biuletyn |
542773-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Lubanie
|
Regon |
91086687300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lubanie
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lubanie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-732
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
542 513 312
|
Zamawiajacy fax |
542 513 312
|
Zamawiajacy email |
lubanie1@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
lubanie@lubanie.com
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.lubanie.kpsi.pl/index.php?id=345
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Lubanie, Lubanie 28A, 87-732 Lubanie (pok. nr 1 - sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wyposażenia dla Gminnego Ośrodka Kultury w Lubaniu
|
Numer referencyjny |
GMK.271.4.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1) część I zamówienia: wyposażenie nagłośnieniowe i oświetleniowe:
2) część II zamówienia: wyposażenie do prowadzenia zajęć:
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: Załącznik nr 9
3. Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia: nie mniej niż 2 lata od dnia odbioru przedmiotu zamówienia bez wad.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu; przedmiot zamówienia ma być wolny od wad fizycznych i innych uszkodzeń, po złożeniu gotowy do eksploatacji oraz tożsamy ze wskazanym w Ofercie,
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość dostarczonego sprzętu i jego zgodność ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku Nr 9 do siwz;
3) wszystkie elementy dostarczonego sprzętu muszą być kompatybilne względem siebie, w zakresie w jakim muszą pomiędzy sobą współpracować.
4) jednorazowej dostawy przedmiotu zamówienia, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (przynajmniej na 1 dzień przed planowaną dostawą), do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Lubaniu, adres: Lubanie 17, 87-732 Lubanie;
5) wniesienia wszystkich elementów przedmiotu zamówienia w miejsce przeznaczenia,
6) udziału w protokolarnym odbiorze zrealizowanego przedmiotu zamówienia osoby upoważnionej przez Wykonawcę.
5. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
1) wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu przed odbiorem końcowym atestów dopuszczenia do obrotu i użytkowania, certyfikatów, instrukcji obsługi, rysunków materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia – w języku polskim,
2) oferowany przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi określone obowiązującym prawem, materiały zastosowane do jego realizacji zostały dopuszczone do jego stosowania, spełniają między innymi aktualne, obowiązujące normy i parametry.
3) wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu zamówionego towaru i ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia towaru, powstałe podczas transportu.
Przywołane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów wyrobów, wskazanie parametrów technicznych, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia wyrobów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych.
Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje wskazanie producenta, nazwa, norma, aprobata techniczna itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby, materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342410-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) w zakresie doświadczenia
Wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż:
o Wykonawcy składający ofertę na cz. I. zamówienia - 150.000,00 zł w ramach jednego kontraktu (dostawa systemu nagłaśniającego),
o Wykonawcy składający ofertę na cz. II. zamówienia - 25.000,00 zł w ramach jednego kontraktu (dostawa instrumentów muzycznych),
Warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie przedstawionych dokumentów – spełnia/nie spełnia,
W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem – zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
b) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp – przedkłada dokumenty wymienione w ppkt. a) – wystawione w odniesieniu do tych podmiotów (dokumenty wymienione w § 5 pkt. 4 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem – zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
|
Zakresie warunkow udzialu |
c) wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 8 (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie)- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem – zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opisy, fotografie, katalogi poszczególnych elementów wyposażenia, wchodzących w skład oferty, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem – zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Składanych wraz z ofertą –formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 - oryginał:
a) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji - oryginał,
b) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji - oryginał,
c) upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji - oryginał,
d) wykaz części zamówienia przeznaczonych do podwykonania – wzór zawarty w załączniku nr 1. Wypełnienie tabeli i załączenie jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć zamówienia podwykonawcom - oryginał,
e) w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował zasobem tych podmiotów, w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, określające w szczególności (wzór stanowi załącznik nr 6 – oryginał):
zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
2) Składane w ciągu 3 dni (bez wezwania) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp, – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 - oryginał.
3) Składanych przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie i w terminie wyznaczonym przez zamawiającego (min. 5 dni) - oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spełnienie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, brak podstaw do wykluczenia i innych:
e) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem – zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, na poniższych zasadach:
1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
2) ustawowej zmiany stawki podatku VAT po dacie otwarcia ofert,
3) wystąpi zmiana wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek),
4) odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części zamówienia i związana z tym zmiana wynagrodzenia, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł,
5) wystąpi konieczność: zmiany podwykonawcy, wprowadzenia podwykonawcy,
6) wystąpi konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia lub zakończenia dostaw, z uwagi na: konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
zmiana danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami.
|
IV 4 4 data |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|