GuidZP400 |
fd7f7a1b-9c5f-4d9d-8332-de82c2c196eb
|
Biuletyn |
543174-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
|
Regon |
87112129000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Teatralny
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48566218281
|
Zamawiajacy fax |
+48566218455
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
|
Adres strony url |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 w ramach dwóch realizowanych projektów pn. „Kujawy+Pomorze – promocja potencjału gospodarczego regionu” oraz „Kujawsko-Pomorskie – rozwój poprzez kulturę 2018”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://umwkp.rbip.mojregion.info/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta składana pisemnie. Osobiście lub za pomocą operatora pocztowego/kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego, pokój 337
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Opracowanie projektów graficznych, wykonanie oraz dostarczenie materiałów promocyjnych w ramach promocji projektu pn. „Kujawy+Pomorze – promocja potencjału gospodarczego regionu” oraz „Kujawsko-Pomorskie – rozwój poprzez kulturę 2018”
|
Numer referencyjny |
WZP.272.26.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów graficznych, wykonanie oraz dostarczenie materiałów promocyjnych w ramach promocji projektu pn. „Kujawy+Pomorze – promocja potencjału gospodarczego regionu” oraz „Kujawsko-Pomorskie – rozwój poprzez kulturę 2018”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki wykonania zabudowy stanowi załącznik nr 3 do Siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
okres w którym realizowane będzie zamówienie może ulec skróceniu
jeżeli Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym załącznik nr 2 SIWZ inną ilość dni
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. wykonali w
okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności
jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi wykonania i dostarczenia materiałów
promocyjnych, o wartości co najmniej 50 tys. zł brutto każda wraz z potwierdzeniem, że dostawy te
zostały wykonane należycie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy P
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (załącznik 5 do Siwz), oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione
przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym
charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w
przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w
szczególności cenę ofertową oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa. 2. W sytuacji gdy
wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.
22a ustawy, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów
wymienionych w pkt 3.2. SIWZ. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów
dołącza zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli dotyczy (zobowiązanie tych podmiotów winno
być złożone w oryginale). 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim
powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych
podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w rozdz. V pkt 1 ppkt 1.1 SIWZ; 5. Wykonawca, w
terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5
(informacja z sesji otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy
Pzp tj: (załącznik nr 1C do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem
kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym)
Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być
przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
7. Do oferty należy dołączyć poglądowe zdjęcie zaoferowanych przedmiotów
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 2.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany albo rezygnacji z
podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach
określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których
mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż
proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym
niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli
wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w
chwili składania oferty. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku
wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem
wprowadzonych warunków ich wystąpienia, tj.: 1) odnośnie do zmian osobowych – zmiana osób, przy
pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego
doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem
spełniającym wymóg Zamawiającego; 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień
niniejszej umowy jeżeli wystąpią następujące przesłanki: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie
przedmiotu umowy zgodnie z wymogami Zamawiającego, działanie siły wyższej rozumiane jest jako
wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak
katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem
strajku u Wykonawcy, działania wojenne, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po
stronie Zamawiającego, w szczególności: – wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, –
rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, – konieczność wprowadzenia
zmian w dokumentacji projektowej – wówczas termin wykonania może ulec odpowiedniemu
przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. c) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na
zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, d) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany
umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w
realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego. W
przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do
zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w
oparciu o ww. okoliczności, e) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia
niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem, f) opóźnień związanych z
wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy; g)
Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany
obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie
Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany
wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne. h)
Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy. 6. Wykonawca w żadnym wypadku, nawet
w razie zaistnienia ww. okoliczności, nie jest uprawniony do wstrzymania prac lub odmowy ich
wykonania bez zgody Zamawiającego. 7. Fakt zaistnienia takich okoliczności podlegać będzie
każdorazowo ocenie Zamawiającego. 8. Wszelkie zmiany umowy wymagają obopólnej zgody stron
umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|