GuidZP400 |
498010e2-cf04-4b4e-ad81-3911e4a0003e
|
Biuletyn |
543019-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
|
Regon |
10946700000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Nowy Targ
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42377
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-141
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 7779230, 7779231
|
Zamawiajacy fax |
717 779 229
|
Zamawiajacy email |
tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
|
Adres strony url |
http://bip.um.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.um.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.um.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej, pod rygorem niewazności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 138
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/27/2019/BPM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
trzy
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania:
Zadanie nr 1 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów papierniczych i piśmiennych,
Zadanie nr 2 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów tekstylnych
Zadanie nr 3 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie upominków reklamowych
Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego przekazanych drogą elektroniczną (e-mailem).
Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany protokołami zdawczo-odbiorczymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia przedstawione zostały w: Projekcie umowy oraz załącznikach nr 1a), 1b), 1c) do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
243089,43
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1, Zadania nr 2 i Zadania nr 3 na kwotę minimum 50 000,00 PLN.
Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jednokrotnie wykazuje spełnianie warunku udziału, o którym mowa powyżej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie
zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie dla każdego z Zadań, które zostało zrealizowane i polegało na wykonaniu oznaczeń na materiałach reklamowych takich jak:
dla Zadania nr 1 - materiały papiernicze, na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 zł netto w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego
dla Zadania nr 2 - artykuły tekstylne na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł netto, w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego
dla Zadania nr 3 - upominki reklamowe na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł netto, w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego
i dostarczeniu tak oznakowanych materiałów reklamowych do Zamawiającego.
Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia, wykazuje spełnianie warunku udziału dla każdego z Zadań z osobna, o których mowa powyżej.
b) dysponuje co najmniej jednym specjalistycznym programem z licencją posiadającym co najmniej następujące funkcje: obsługa grafiki wektorowej, możliwość edycji plików graficznych wektorowych i bitmapowych oraz ich przygotowanie do druku.
Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jednokrotnie wykazuje spełnianie warunku udziału, o którym mowa powyżej.
UWAGA:
W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia
o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień publicznych.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w dziale powyżej.
UWAGA: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego w powyższym punkcie, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c) ustawy Pzp). Wykonawca przedstawiając wraz z ofertą inny dokument, o którym mowa powyżej winien wskazać uzasadnioną przyczynę braku możliwości przedstawienia dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego.
UWAGA: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców.
b) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzający spełnienie warunku opisanego w dziale powyżej. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców.
c) oświadczenie (Wykaz) Wykonawcy o dysponowaniu co najmniej jednym specjalistycznym programem z licencją, posiadającym co najmniej następujące funkcje: obsługa grafiki wektorowej, możliwość edycji plików graficznych wektorowych i bitmapowych oraz ich przygotowanie do druku .
d) W przypadku polegania na zdolności technicznej lub zawodowej innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu zdolności technicznej i zawodowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, każdy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą próbek gadżetów promujących Wrocław wykonanych zgodnie z ich opisem zamieszczonym w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a), 1b), 1c) do umowy) stosownie do wybranego zadania oraz opisem próbki, jak niżej:
Zadanie 1 - artykuły papiernicze i piśmiennicze (opis materiałów zawiera Załącznik
nr 1a) do umowy tj. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1)
- długopis metalowy lp. 2 - wykonany zgodnie z projektem nadruku, wymiarami
i kolorem;
- kredki exclusive lp. 6 – wykonane zgodnie z projektem nadruku i ilością 6 sztuk
w pudełku, kredki muszą być zatemperowane.)
Zadanie 2 – artykuły tekstylne (opis materiałów zawiera Załącznik nr 1b) do umowy
tj. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2)
- koszulka T-shirt lp. 5 - wykonane zgodnie z projektem nadruku i gramaturą, koszulka musi posiadać taśmę wzmacniająca szwy rękawów i na karku;
- torba bawełniana lp. 3 - wykonana zgodnie z projektem nadruku i wymiarami
Zadanie 3 – Upominki reklamowe (opis materiałów zawiera Załącznik nr 1c) do umowy tj. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3)
- mini parasol automatyczny lp. 8 – wykonany zgodnie z projektem nadruku
i wymiarami;
- przewód do ładowania 6w1 lp. 15 - wykonany zgodnie z projektem nadruku
i wymiarami.
Próbki powinny zostać złożone w ilości odpowiednio, po jednej sztuce dla każdej
z ww. pozycji, bądź też jednym komplecie (opakowaniu) - jeśli tak określono w opisie przedmiotu zamówienia.
Ww. gadżety reklamujące Wrocław (muszą posiadać oznaczenie wykonane techniką opisaną w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1-3 do umowy) i być zgodne
z wzorami oznaczeń stanowiącymi Załączniki nr 3a), 3b), 3c) do SIWZ. W sytuacji gdy Zamawiający zawarł w Opisie przedmiotu zamówienia więcej niż jeden kolor danego materiału promocyjnego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia próbki w jednym wybranym przez siebie kolorze zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. W celu identyfikacji i uniknięcia ewentualnych pomyłek, Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć przekazane próbki swoim znakiem. Oferta również winna być oznakowana tym samym znakiem.
UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek materiałów promocyjnych na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp w zw. z § 6 ust. 1 pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r., poz. 231). W związku z powyższym w sytuacji nie przedstawienia którejkolwiek z próbek wymaganych w wybranym przez Wykonawcę zadaniu lub przedstawienia próbki zawierającej błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jej uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Ponadto, w sytuacji gdy Wykonawca w odpowiedzi na ww. wezwanie nie uzupełni próbki lub uzupełniona próbka nie będzie potwierdzała wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający zobligowany będzie do zatrzymania wadium wraz
z odsetkami, na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp jeśli będzie to powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.wroc.pl//przetargi) informacji z otwarcia ofert,
o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości:
Zadanie nr 1 – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych i 00/100)
Zadanie nr 2 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100)
Zadanie nr 3 – 3.800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych i 00/100)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 14 |
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy, mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
2. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp,
w szczególności:
- zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami,
- zmiana danych teleadresowych.
3. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 2 nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
|
IV 4 4 data |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
pln
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art.13 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w dokumentacji przetargowej - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław - artykuły papiernicze i piśmiennicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
41700,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 1 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów papierniczych i piśmiennych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław - artykuły tekstylne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
72900,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 2 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów tekstylnych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław - upominki reklamowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
128489,43
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-12-15T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Zadanie nr 3 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie upominków reklamowych
|
| |