Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław

Data publikacji 2019-04-30
Data zakończenia 2019-05-10 00:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543019-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania:
Zadanie nr 1 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów papierniczych i piśmiennych,
Zadanie nr 2 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów tekstylnych
Zadanie nr 3 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie upominków reklamowych

Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego przekazanych drogą elektroniczną (e-mailem).
Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany protokołami zdawczo-odbiorczymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia przedstawione zostały w: Projekcie umowy oraz załącznikach nr 1a), 1b), 1c) do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 498010e2-cf04-4b4e-ad81-3911e4a0003e
Biuletyn 543019-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Regon 10946700000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Nowy Targ
Zamawiajacy adres numer domu 42377
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7779230, 7779231
Zamawiajacy fax 717 779 229
Zamawiajacy email tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony url http://bip.um.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.um.wroc.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.wroc.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie pisemnej, pod rygorem niewazności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia - Wydział Zamówień Publicznych al. Kromera 44 51-163 Wrocław pok. nr 138
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
Numer referencyjny ZP/PN/27/2019/BPM
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy trzy
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: Zadanie nr 1 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów papierniczych i piśmiennych, Zadanie nr 2 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów tekstylnych Zadanie nr 3 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie upominków reklamowych Przedmiot umowy realizowany będzie sukcesywnie na podstawie odrębnych zleceń Zamawiającego przekazanych drogą elektroniczną (e-mailem). Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany protokołami zdawczo-odbiorczymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe warunki realizacji zamówienia przedstawione zostały w: Projekcie umowy oraz załącznikach nr 1a), 1b), 1c) do umowy.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 243089,43
Waluta calosc pln
Data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dla Zadania nr 1, Zadania nr 2 i Zadania nr 3 na kwotę minimum 50 000,00 PLN. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jednokrotnie wykazuje spełnianie warunku udziału, o którym mowa powyżej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie dla każdego z Zadań, które zostało zrealizowane i polegało na wykonaniu oznaczeń na materiałach reklamowych takich jak: dla Zadania nr 1 - materiały papiernicze, na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 zł netto w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego dla Zadania nr 2 - artykuły tekstylne na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł netto, w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego dla Zadania nr 3 - upominki reklamowe na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł netto, w ciągu 12 następujących po sobie miesięcy na rzecz jednego Zamawiającego i dostarczeniu tak oznakowanych materiałów reklamowych do Zamawiającego. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia, wykazuje spełnianie warunku udziału dla każdego z Zadań z osobna, o których mowa powyżej. b) dysponuje co najmniej jednym specjalistycznym programem z licencją posiadającym co najmniej następujące funkcje: obsługa grafiki wektorowej, możliwość edycji plików graficznych wektorowych i bitmapowych oraz ich przygotowanie do druku. Uwaga: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno Zadanie Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania ww. warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jednokrotnie wykazuje spełnianie warunku udziału, o którym mowa powyżej. UWAGA: W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień publicznych.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w dziale powyżej. UWAGA: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej, wymaganych przez Zamawiającego w powyższym punkcie, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c) ustawy Pzp). Wykonawca przedstawiając wraz z ofertą inny dokument, o którym mowa powyżej winien wskazać uzasadnioną przyczynę braku możliwości przedstawienia dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego. UWAGA: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców. b) wykaz zamówień wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzający spełnienie warunku opisanego w dziale powyżej. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców. c) oświadczenie (Wykaz) Wykonawcy o dysponowaniu co najmniej jednym specjalistycznym programem z licencją, posiadającym co najmniej następujące funkcje: obsługa grafiki wektorowej, możliwość edycji plików graficznych wektorowych i bitmapowych oraz ich przygotowanie do druku . d) W przypadku polegania na zdolności technicznej lub zawodowej innego podmiotu - w szczególności pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów z zakresu zdolności technicznej i zawodowej na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia .
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, każdy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wraz z ofertą próbek gadżetów promujących Wrocław wykonanych zgodnie z ich opisem zamieszczonym w Opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a), 1b), 1c) do umowy) stosownie do wybranego zadania oraz opisem próbki, jak niżej: Zadanie 1 - artykuły papiernicze i piśmiennicze (opis materiałów zawiera Załącznik nr 1a) do umowy tj. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1) - długopis metalowy lp. 2 - wykonany zgodnie z projektem nadruku, wymiarami i kolorem; - kredki exclusive lp. 6 – wykonane zgodnie z projektem nadruku i ilością 6 sztuk w pudełku, kredki muszą być zatemperowane.) Zadanie 2 – artykuły tekstylne (opis materiałów zawiera Załącznik nr 1b) do umowy tj. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2) - koszulka T-shirt lp. 5 - wykonane zgodnie z projektem nadruku i gramaturą, koszulka musi posiadać taśmę wzmacniająca szwy rękawów i na karku; - torba bawełniana lp. 3 - wykonana zgodnie z projektem nadruku i wymiarami Zadanie 3 – Upominki reklamowe (opis materiałów zawiera Załącznik nr 1c) do umowy tj. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 3) - mini parasol automatyczny lp. 8 – wykonany zgodnie z projektem nadruku i wymiarami; - przewód do ładowania 6w1 lp. 15 - wykonany zgodnie z projektem nadruku i wymiarami. Próbki powinny zostać złożone w ilości odpowiednio, po jednej sztuce dla każdej z ww. pozycji, bądź też jednym komplecie (opakowaniu) - jeśli tak określono w opisie przedmiotu zamówienia. Ww. gadżety reklamujące Wrocław (muszą posiadać oznaczenie wykonane techniką opisaną w Opisie przedmiotu zamówienia (Załączniki nr 1-3 do umowy) i być zgodne z wzorami oznaczeń stanowiącymi Załączniki nr 3a), 3b), 3c) do SIWZ. W sytuacji gdy Zamawiający zawarł w Opisie przedmiotu zamówienia więcej niż jeden kolor danego materiału promocyjnego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia próbki w jednym wybranym przez siebie kolorze zgodnym z wymaganiami Zamawiającego. W celu identyfikacji i uniknięcia ewentualnych pomyłek, Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć przekazane próbki swoim znakiem. Oferta również winna być oznakowana tym samym znakiem. UWAGA: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą próbek materiałów promocyjnych na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp w zw. z § 6 ust. 1 pkt 1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r., poz. 231). W związku z powyższym w sytuacji nie przedstawienia którejkolwiek z próbek wymaganych w wybranym przez Wykonawcę zadaniu lub przedstawienia próbki zawierającej błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jej uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Ponadto, w sytuacji gdy Wykonawca w odpowiedzi na ww. wezwanie nie uzupełni próbki lub uzupełniona próbka nie będzie potwierdzała wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający zobligowany będzie do zatrzymania wadium wraz z odsetkami, na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp jeśli będzie to powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.wroc.pl//przetargi) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić wraz z ww. oświadczeniem dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: Zadanie nr 1 – 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych i 00/100) Zadanie nr 2 – 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100) Zadanie nr 3 – 3.800,00 zł (słownie: trzy tysiące osiemset złotych i 00/100)
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy, mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegałyby ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie. 2. Ustala się, iż nie stanowi istotnej zmiany umowy, w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp, w szczególności: - zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, - zmiana danych teleadresowych. 3. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w pkt 2 nie wymaga sporządzenia aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 4. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV 4 4 data 2019-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki pln
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula dotycząca obowiązku informacyjnego wynikającego z art.13 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE znajduje się w dokumentacji przetargowej - Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław - artykuły papiernicze i piśmiennicze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 41700,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 1 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów papierniczych i piśmiennych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław - artykuły tekstylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 72900,00
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 2 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie artykułów tekstylnych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław - upominki reklamowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 128489,43
Waluta zal pln
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 – obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie upominków reklamowych
  

Criterion

Kryteria Kryterium społeczne - zatrudnienie osób wykluczonych
Znaczenie 3,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 37,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)