GuidZP400 |
fadef31d-ca82-4f4e-aa5f-e5c18e8264ff
|
Biuletyn |
542949-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Częstochowa
|
Regon |
15139900200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Śląska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Częstochowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-217
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48343707100
|
Zamawiajacy fax |
+48343707170
|
Zamawiajacy email |
przetargiuzp@czestochowa.um.gov.pl
|
Adres strony url |
www.czestochowa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.czestochowa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.czestochowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Obsługi Interesanta, stanowisko Wydziału Nadzoru i Administracji, Urząd Miasta Częstochowy ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa licencji na moduł „Przekształcenia” w ramach posiadanego przez Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) firmy MiCOMP - wraz z wdrożeniem
|
Numer referencyjny |
IZ.271.27.2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup i dostawa licencji na moduł „Przekształcenia” w ramach posiadanego przez Zamawiającego Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) firmy MiCOMP - wraz z wdrożeniem - obejmujących następujące obszary:
- LISTA GRUNTÓW
- OPŁATY PRZEKSZTAŁCENIOWE
- SPRAWY
- WNIOSKI WŁAŚCICIELI
- RAPORTY ZARZĄDCZE i PROGNOSTYCZNE
lub dostarczenie oprogramowania równoważnego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
63
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Pozostawanie w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy, tj. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł.
W przypadku Wykonawców, którzy wykażą kwotę posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość według średniego kursu NBP z dnia wystawienia informacji potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Posiadanie zdolności technicznych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień związanych z dostarczeniem licencji wraz z wdrożeniem o wartości nie mniejszej niż 90.000,00 zł brutto każda, na systemy bądź moduły do zintegrowanych systemów finansowo-podatkowych.
W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia usług (w przypadku usług rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Spełnianie wymogów RODO określonych w art. 28 i 32 RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE), tj. udokumentowanie wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych tak, że przetwarzanie powierzonych danych spełnia wymogi niniejszego rozporządzenia i chroni prawa osób, których dane dotyczą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu wymogów RODO określonych w art. 28 i 32 RODO, zgodnie z punktem 5.5. SIWZ.
2. Wykaz usług, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ, spełniających wymagania określone w punktach 5.3. SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w wysokości określonej w punkcie 5.4. SIWZ, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – w zakresie spełniania warunków określonych w punktach 5.3. i/lub 5.4. SIWZ - musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wzór ww. zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów.
Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/-ów ubiegającego/-ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i ceny brutto umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|