GuidZP400 |
9664c9c8-826d-4882-bb87-0c596143585b
|
Biuletyn |
543301-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii
|
Regon |
13010000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Uniwersytecki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-137
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3436847, 3759404
|
Zamawiajacy fax |
713 443 421
|
Zamawiajacy email |
alekw@ift.uni.wroc.pl
|
Adres strony internetowej |
bip.uni.wroc.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
bip.uni.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.uni.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna - osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. M. Borna 9 pok. 101, 50-204 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii – 6 pakietów
|
Numer referencyjny |
WFA.2410.1.2019.JK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu komputerowego, w tym notebooków, wraz z oprogramowaniem oraz usługi
gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii – 6 pakietów.
Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
Pakiet 1 – Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych (6 szt.);
Pakiet 2 - Dostawa akcesoriów komputerów i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. UPS 950VA AVR IEC (4 szt.);
2. UPS 950VA AVR (1 szt.); 3. Dysk wewnętrzny HDD 2TB (2 szt.); 4. Dysk wewnętrzny HDD 4TB (2 szt.);
5. Dysk zewnętrzny 2,5 cala, HDD 4TB, USB 3.0 (1 szt.); 6. Pendrive, pamięć USB 3.1, 256 GB (1 szt.);
7. Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.).
Pakiet 3 - Dostawa zestawu komputerowego i akcesoriów komputerowych tj.: 1. Zestaw komputerowy
(Jednostka centralna + klawiatura + myszka komputerowa) (1 szt.); 2. Monitor (1 szt.).
Pakiet 4 - Dostawa urządzeń peryferyjnych i akcesoriów komputerowych tj.: 1. Procesor (1 szt.); 2. Pamięć
operacyjna RAM (1 szt.); 3. Płyta główna (1 szt.); 4. Dysk SSD (1 szt.), 5. Myszka komputerowa (1 szt.).
Pakiet 5 – Dostawa urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Monitor (2 szt.).
Pakiet 6 - Dostawa zestawu komputerowego „all in one” 27” (1 szt.).
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 5.1 – 5.6 do SIWZ pn.: „Opis
przedmiotu zamówienia – pakiety od 1 do 6 (specyfikacja techniczna)”.
1.3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do
SIWZ.
1.4. Zamawiający wymaga aby sprzęt był fabrycznie nowy, nieużywany i nieuszkodzony.
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV dla poszczególnych pakietów:
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co
najmniej jedną należycie wykonaną dostawę (wykonaną w ramach jednej umowy) sprzętu komputerowego o
wartości dostawy nie mniejszej niż dla:
Pakietu nr 1 – 23 000,00 zł brutto,
Pakietu nr 2 – 4 800,00 zł brutto,
Pakietu nr 3 – 7 000,00 zł brutto,
Pakietu nr 4 – 2 000,00 zł brutto,
Pakietu nr 5 – 1 200,00 zł brutto,
Pakietu nr 6 – 7 500,00 zł brutto,
Jeśli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, to w celu wykazania spełnienia powyższego warunku
powinien wykazać się wykonaniem dostawy o łącznej wartości spełniającej wymagania dla danego pakietu lub
dostawy spełniającej wymagania odpowiednio dla wybranych pakietów.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty
wymienione w rozdziale VI w pkt 3 ppkt 3 niniejszej SIWZ.
Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i
oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców,
ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień
złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 6.1 o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 3 Pzp - wykazujących brak podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie
zamówienia: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 7. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6.1 ppkt 1 – składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające,
że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W zakresie wymaganych dokumentów,
zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o
udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Załącznik nr 3 - Oświadczenie na podst. art. 25a ust. 1 Pzp – dotyczące spełnienia warunków
udziału w postepowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Oferta musi zawierać następujące
oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz Oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kalkulacja cenowa – załącznik nr 7 do SIWZ; 3) Załącznik nr 2 -
Oświadczenie na podst. art. 25a ust. 1 Pzp – dotyczące przesłanek wykluczenia 4) Załącznik nr 3 -
Oświadczenie na podst. art. 25a ust. 1 Pzp – dotyczące spełnienia warunków udziału w
postepowaniu 5) Wypełniony i podpisany załącznik nr 5.1 – 5.6 do SIWZ: Opis przedmiotu
zamówienia - Specyfikacja techniczna odpowiednio dla Pakietu od nr 1 do nr 6; 6) Wypełniony i
podpisany Załącznik nr 8 do SWIZ Wykaz dostaw. 7) Pełnomocnictwo dla osoby/osób
podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę,
gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie
oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności z
zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość
dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, oraz określa warunki tych zmian: a) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany producenta i modelu dostarczanego Sprzętu na wniosek Wykonawcy pod
warunkiem, że oferowany Sprzęt będzie takiej samej lub lepszej jakości i wydajności oraz w tej samej
cenie, a Wykonawca uzasadni konieczność dokonania takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2019-05-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 – Dostawa notebooków i akcesoriów komputerowych (6 szt.);
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Dostawa akcesoriów komputerów i urządzeń peryferyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 - Dostawa akcesoriów komputerów i urządzeń peryferyjnych tj.: 1. UPS 950VA AVR IEC (4 szt.);
2. UPS 950VA AVR (1 szt.); 3. Dysk wewnętrzny HDD 2TB (2 szt.); 4. Dysk wewnętrzny HDD 4TB (2 szt.);
5. Dysk zewnętrzny 2,5 cala, HDD 4TB, USB 3.0 (1 szt.); 6. Pendrive, pamięć USB 3.1, 256 GB (1 szt.);
7. Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - Dostawa zestawu komputerowego i akcesoriów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 - Dostawa zestawu komputerowego i akcesoriów komputerowych tj.: 1. Zestaw komputerowy
(Jednostka centralna + klawiatura + myszka komputerowa) (1 szt.); 2. Monitor (1 szt.).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - Dostawa urządzeń peryferyjnych i akcesoriów komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4 - Dostawa urządzeń peryferyjnych i akcesoriów komputerowych tj.: 1. Procesor (1 szt.); 2. Pamięć
operacyjna RAM (1 szt.); 3. Płyta główna (1 szt.); 4. Dysk SSD (1 szt.), 5. Myszka komputerowa (1 szt.).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 – Dostawa urządzeń peryferyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5 – Dostawa urządzeń peryferyjnych tj.: 1. Monitor (2 szt.).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 - Dostawa zestawu komputerowego „all in one” 27”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 6 - Dostawa zestawu komputerowego „all in one” 27” (1 szt.).
|
| |