GuidZP400 |
a55d4fa3-039f-4246-8c28-c2da6a0a5d83
|
Biuletyn |
543992-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii
|
Regon |
12632330000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Artwińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-734
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
(041) 3674280
|
Zamawiajacy fax |
(041) 36 74 071
|
Zamawiajacy email |
sco@onkol.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.onkol.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip2.onkol.kielce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip2.onkol.kielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c, budynek administracyjny /pok. 212-sekretariat/, 25-734 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup wraz z dostawą opatrunków i narzędzi jałowych dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
|
Numer referencyjny |
AZP 241-75/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup wraz z dostawą opatrunków i narzędzi jałowych dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach, stosownie do:
Pakiet nr 1- opatrunki: siatki opatrunkowe i opaski.
Pakiet nr 2- opatrunki: kompresy gazowe z nitką RTG.
Pakiet nr 3- opatrunki: kompresy jałowe.
Pakiet nr 4- jałowe tupfery.
Pakiet nr 5- gaziki nasączone alkoholem izopropylowym.
Pakiet nr 6- zestawy.
Pakiet nr 7- zestawy i podkłady.
Pakiet nr 8- narzędzia jałowe
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający:
- nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.
- nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
- Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne pozycje w obrębie Pakietu nr 1-8.
- Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne Pakiety nr 1-8.
- Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych (oferowany przedmiot zamówienia nie gorszy niż ten określony w SIWZ), jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia określony został poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. W ofercie należy podać swoje odpowiedniki i zamieścić opis dotyczący właściwości odpowiedników. Brak: wskazania proponowanych odpowiedników i opisu dotyczącego właściwości zastosowanych odpowiedników stanowi podstawę do odrzucenia oferty – art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę.
Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych.
Zamawiający dokona oceny ofert z zastosowaniem art. 24aa ustawy Prawo Zamówień Publicznych
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie i ceny, przekazuje zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może załączyć w/w oświadczenie wraz ze składaną ofertą
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu
i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie
z wymaganiami ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679) tj. certyfikat CE i deklarację zgodności.
W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga dokumentu w/w, należy załączyć oświadczenie.
2) Ulotki informacyjne dotyczące oferowanych produktów – dotyczy:
- Pakietu nr 1 poz. 1-6,
- Pakietu nr 5.
3) Dokumenty potwierdzające walidację procesu sterylizacji dotyczy:
- Pakietu nr 2 poz. 1-5,
- Pakietu nr 3 poz. 1-4,
- Pakietu nr 4 poz. 1-2,
- Pakietu nr 6,
- Pakietu nr 7.
4) Dokument potwierdzający że, zaoferowane tampony z gazy były zakwalifikowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia do Klasy II a Reguła 7 jako chirurgiczne inwazyjne wyroby medyczne do krótkotrwałego użytku/ dotyczy:
- Pakietu nr 4 poz. 1-2
- Pakietu nr 2 poz. 1-5
5) Karty danych technicznych dotyczy:
- Pakiet nr 8 poz. nr 1, nr 2, nr 3, nr 4.
6) Wykaz załączonych próbek i próbki.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk Oferta.
2. Formularz cenowy oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie
a) zmiany numeru katalogowego produktu,
b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy,
e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wartość podatku VAT oraz wynagrodzenie Wykonawcy w kwocie brutto, kwota wynagrodzenia netto oraz zakres przedmiotu umowy pozostaną bez zmian.
f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest
konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
j) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
k) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
l) udzielenia przez Wykonawcę rabatu na zasadach uzgodnionych przez strony w Aneksie do umowy.
m) niewykorzystania wartości umowy przez okres 24 m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1- opatrunki: siatki opatrunkowe i opaski
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 1- opatrunki: siatki opatrunkowe i opaski.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1.
Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2- opatrunki: kompresy gazowe z nitką RTG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2- opatrunki: kompresy gazowe z nitką RTG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3- opatrunki: kompresy jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3- opatrunki: kompresy jałowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4- jałowe tupfery
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 4- jałowe tupfery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1.
Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5- gaziki nasączone alkoholem izopropylowym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 5- gaziki nasączone alkoholem izopropylowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1. Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 6- zestawy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 6- zestawy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1.
Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7- zestawy i podkłady
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 7- zestawy i podkłady. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1.
Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 8- narzędzia jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 8- narzędzia jałowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w Pakiecie nr 1- 8 stanowiącym Załącznik nr 1.
Wymagania dotyczące asortymentu znajdują się pod każdym z Formularzy cenowych
|
| |