GuidZP400 |
d885cbcb-e7e0-4c36-ae0f-5422f0b79625
|
Biuletyn |
544352-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
|
Regon |
33102935500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Połczyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Świdwin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 533 509
|
Zamawiajacy fax |
261 533 509
|
Zamawiajacy email |
zam.publ.21blt@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
http://21blot.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka wojskowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http:/21blot.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem oeratora pocztowego, pocztą kurierską lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
21 Baza Lotnictwa Taktycznego, Kancelaria Jawna, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych
|
Numer referencyjny |
ZP/28/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na części, odpowiadające zakresem zadaniom wskazanym poniżej:
a) Zadanie nr 1 – przybory do pisania – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5a do SIWZ
b) Zadanie nr 2 – organizacja i archiwizacja dokumentów - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5b do SIWZ.
c) Zadanie nr 3 – artykuły papiernicze - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5c do SIWZ.
d) Zadanie nr 4 – papier - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5d do SIWZ.
e) Zadanie nr 5- akcesoria biurowe - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5e do SIWZ.
f) Zadanie nr 6 – tablice korkowe i magnetyczne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5f do SIWZ.
g) Zadanie nr 7 – papier – Służba Łączności - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5g do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w stosunku do przedmiotu zamówienia, opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ. Zaoferowany produkt równoważny musi spełniać wymagania zamawiającego, odnośnie parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje produkty równoważne, zobowiązany jest do wypełnienia „Karty produktów równoważnych” – załącznik nr 6 do SIWZ, i dołączenia do oferty kart katalogowych lub opisów produktów wystawionych przez producentów, z których jednoznacznie będzie wynikać, ze produkt równoważny posiada cechy wskazane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Uwaga! Karta produktów równoważnych i karty katalogowe/opisy stanowią część oferty i nie podlegają uzupełnieniu. Oferta wykonawcy, który zaoferował produkty równoważne, a nie dołączył kart katalogowych/opisów zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ.
W przypadku gdy wykonawca nie dołączy do oferty karty produktów równoważnych, zamawiający uzna że wykonawca oferuje produkty marki i producenta wskazane w opisie.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określają dokumenty pn. „Projekt umowy” stanowiąc zał. nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego
warunku.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, poza przesłankami wskazanymi w ustawie, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
Zmiany terminu umowy, mogą dotyczyć okoliczności wskazanych poniżej:
a) Wystąpienie siły wyższej, rozumianej jako zjawisko atmosferyczne lub inne, o charakterze nagłym, niedającym się przewidzieć, w szczególności: opady powodujące miejscowe i czasowe powodzie lub podtopienia, powodzie, tornada, gradobicie, pożar, oblodzenie lub gołoledź uniemożliwiająca czasowe poruszanie się po drogach publicznych.
Uwaga! Termin realizacji umowy może zostać wydłużony wyłącznie o czas uniemożliwiający prowadzenie prac, wykonywania usługi lub dostawy, z zastrzeżeniem, że w przypadku: dostaw – wystąpienie siły wyższej musi być potwierdzone przez służby meteo lub osoby odpowiedzialne za BHP;
b) Uchybienia terminu z wyłącznej winy zamawiającego. Przesłanka występuje wyłącznie w przypadku gdy niedotrzymanie terminu wykonania umowy nastąpiło na skutek działań przedstawiciela zmawiającego, tj.:
- Dostawa nie została przyjęta z powodu braku magazyniera;
- Termin zakończenia musi zostać przesunięty ze względu na okoliczności, których zamawiający nie mógł przewidzieć, a związanymi ze statutowymi lub organizacyjnym obowiązkami zamawiającego;
- Przedstawiciele wykonawcy nie zostali wpuszczeni na teren jednostki wojskowej pomimo dokonania wszystkich formalności przewidzianych w umowie, np. brak przygotowanych przepustek.
c) Wystąpiły opóźnienia w dostawie od poddostawców wykonawcy, co uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, co wykonawca jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
przybory do pisania
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5a do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
organizacja i archiwizacja dokumentów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
10
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5b do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
artykuły papiernicze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
15
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5c do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
papier
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
5
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5d do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
akcesoria biurowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
19
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5e do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Tablice korkowe i magnetyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5f do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
papier - Służba Łączności
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197630-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i standardy jakościowe zawiera załącznik nr 5g do SIWZ
|
| |