GuidZP400 |
2e7aeca3-fe37-484d-8628-db0a3a714c1b
|
Biuletyn |
563790-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
|
Regon |
29052485300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gen. F. Rzewuskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Busko-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
28-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 413780919
|
Zamawiajacy fax |
+48 413780394
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpitalwojskowy.pl, marian.pasek@szpitalwojskowy.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalwojskowy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.szpitalwojskowy.pl/przetargi.php
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
sekretariat 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju, ul Rzewuskiego 8, 28-100 Busko- Zdrój, budynek AGAT, parter, pokój nr 405
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa zestawu urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
|
Numer referencyjny |
8/PN/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu urządzeń medycznych do siedziby Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu identyfikująco-cenowym – zał. nr 2 do SIWZ;
2) zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien:
a) posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej a na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających zaoferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. 2019 poz. 175 ze zm.) oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów,
b) spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w formularzu identyfikująco-cenowym – zał. nr 2 do SIWZ;
3) przedmiot zamówienia musi być nowy z datą produkcji nie starszą niż z 2019 roku;
4) przedmiot zamówienia winien być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych.
3. Gwarancja jakości i rękojmia:
1) okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Udzielona gwarancja jakości i rękojmia za wady oznaczają, że Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zaoferowany przedmiot zamówienia;
2) okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na zestaw urządzeń będących przedmiotem zamówienia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości.
4. Serwis posprzedażny:
1) Wykonawca w swojej ofercie może zadeklarować nieodpłatny serwis posprzedażny, który będzie równy okresowi udzielonej gwarancji jakości;
2) coroczne czynności serwisu posprzedażnego będą polegały na sprawowaniu opieki i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń poprzez:
a) ich przegląd techniczny,
b) wykonywanie czynności konserwacyjnych i regulacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta i uwagami użytkownika,
c) sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności;
3) termin wykonania czynności określonych w ppkt. 2) będzie każdorazowo uzgadniany przez strony przyszłej umowy.
5. Podwykonawstwo:
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy;
2) Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w oświadczeniach Wykonawcy (zał. nr 3 do SIWZ) składanym na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
a) informacji o podwykonawcy/ach poprzez podanie nazwy firmy oraz
b) założenie oświadczenia, że nie zachodzą podstawy wykluczenia podwykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez podwykonawców.
6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy – zał. nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego zestawu urządzeń medycznych z opisem przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zał. 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Umowa na podstawie złożonej oferty Wykonawcy, zostanie zawarta według załączonego projektu umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
2. Wykaz dopuszczalnych zmian zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Pzp zawiera § 6 projektu umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-07-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|