Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie – dostawa Cyfrowego Aparatu RTG śródoperacyjnego z ruchomym Ramieniem C.

Data publikacji 2019-06-26
Data zakończenia 2019-07-04 00:00:00
Instytucja Powiat Pszczyński
Miejscowość Pszczyna
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 565358-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie – dostawa Cyfrowego Aparatu RTG śródoperacyjnego z ruchomym Ramieniem C.
2. Szczegółowy zakres dostawy, wymagania techniczne, minimalne parametry jakie winien spełniać sprzęt medyczny podano w załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3. Wymagania ogólne: a. dostarczany w ramach niniejszego postępowania sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, rok produkcji nie starszy niż z 2019 roku, niedemonstracyjny. b. oferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.). 4. Zakres zamówienia obejmuje: a. Dostawę sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, do siedziby Użytkownika: Szpitala Powiatowego w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, ul. Antesa 11. Wykonawca zapewnia transport na własny koszt i ryzyko, zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu medycznego do siedziby Szpitala Powiatowego w Pszczynie, 43-200 Pszczyna ul. Antesa 11, rozładunku sprzętu, zainstalowania (wniesienia) sprzętu w miejsce (Blok Operacyjny) wskazane przez przedstawiciela Szpitala (użytkownika). b. Przekazanie Zamawiającemu w języku polskim szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji właściwych dla każdej jednostki dostarczanego sprzętu. c. Uruchomienie sprzętu medycznego a także sprawdzenie jego prawidłowego działania zgodnie z instrukcją obsługi, d. Instruktaż stanowiskowy pracowników Szpitala w Szpitalu Powiatowym w Pszczynie przy ul. Antesa 11 w zakresie obsługi i użytkowania przedmiotowego sprzętu medycznego.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.2018.1986 ze zm.)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a2349324-5ded-42a5-bacb-385e229e61ec
Biuletyn 565358-N-2019
Zamawiajacy nazwa Powiat Pszczyński
Regon ---00000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Pszczyna
Zamawiajacy kod pocztowy 43-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 4492300, 032 4492399
Zamawiajacy fax 324 492 345
Zamawiajacy email zamowienia@powiat.pszczyna.pl
Adres strony url www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Adres strony internetowej www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.powiat.pszczyna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty nalezy złozyc pisemnie, osobiście lub przesyłką pocztową.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 43-200 Pszczyna, ul. 3 Maja 10, I piętro Sekretariat, pokój 35
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie – dostawa Cyfrowego Aparatu RTG śródoperacyjnego z ruchomym Ramieniem C.
Numer referencyjny IZ.272.8.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu medycznego dla Szpitala Powiatowego w Pszczynie – dostawa Cyfrowego Aparatu RTG śródoperacyjnego z ruchomym Ramieniem C. 2. Szczegółowy zakres dostawy, wymagania techniczne, minimalne parametry jakie winien spełniać sprzęt medyczny podano w załączniku nr 1 do SIWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3. Wymagania ogólne: a. dostarczany w ramach niniejszego postępowania sprzęt medyczny musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, rok produkcji nie starszy niż z 2019 roku, niedemonstracyjny. b. oferowany przez Wykonawcę sprzęt medyczny musi spełniać narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadać wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne zgodnie z Ustawą z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 175 z późn. zm.). 4. Zakres zamówienia obejmuje: a. Dostawę sprzętu medycznego określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, do siedziby Użytkownika: Szpitala Powiatowego w Pszczynie, ul. 3 Maja 10, 43-200 Pszczyna, ul. Antesa 11. Wykonawca zapewnia transport na własny koszt i ryzyko, zobowiązany będzie do dostarczenia sprzętu medycznego do siedziby Szpitala Powiatowego w Pszczynie, 43-200 Pszczyna ul. Antesa 11, rozładunku sprzętu, zainstalowania (wniesienia) sprzętu w miejsce (Blok Operacyjny) wskazane przez przedstawiciela Szpitala (użytkownika). b. Przekazanie Zamawiającemu w języku polskim szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji właściwych dla każdej jednostki dostarczanego sprzętu. c. Uruchomienie sprzętu medycznego a także sprawdzenie jego prawidłowego działania zgodnie z instrukcją obsługi, d. Instruktaż stanowiskowy pracowników Szpitala w Szpitalu Powiatowym w Pszczynie przy ul. Antesa 11 w zakresie obsługi i użytkowania przedmiotowego sprzętu medycznego.Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U.2018.1986 ze zm.)
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 56
Informacje na temat katalogow UWAGA! Zamawiający w ramach kryterium Termin realizacji dostawy będzie przyznawał dodatkowe punkty za skrócenie terminu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie dostawę Cyfrowego Aparatu RTG śródoperacyjnego z ruchomym Ramieniem C o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca zostanie wezwany do złożenia: a. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp)nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1785).
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz). Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz, o którym mowa powyżej musi potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 3.1siwz.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Aktualne dokumenty uprawniające do stosowania oferowanego wyrobu medycznego w Polsce – zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 175 ze zm.)- kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem; b. Certyfikaty/Deklaracje zgodności, dokument musi zawierać stwierdzenie, że proponowany asortyment jest wykonany zgodnie z Dyrektywą UE nr 93/42 z 14.06.1993. Deklarację należy przedstawić w postaci potwierdzonej kserokopii oryginału oraz przetłumaczoną na język polski;
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga załączenia do oferty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ. Karty katalogowe producenta wyrobu lub inne dokumenty materiały firmowe – np. foldery, prospekty oferowanego przedmiotu zamówienia, karty charakterystyki, instrukcje lub wyciąg z instrukcji, dokumentacje techniczne, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta, oświadczenie złożone przez Wykonawcę (dostawcę) itp – potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych zgodnie z opisem w SIWZ. Zamawiający informuje, że wymienione dokumenty są dokumentami przykładowymi. Zamawiający zaleca, zwraca się z prośbą o zaznaczenie w złożonych materiałach zapisów potwierdzających spełnienie wymaganych parametrów, z dopisaniem punktu z załącznika nr 2 do siwz (Formularz ofertowy) - dotyczy pozycji Formularza Ofertowego w zakresie kryterium Parametry techniczne „JAKOŚĆ”.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 04 lipca 2019 do godz. 10 00. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 z późn zm.). 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmiany w umowie, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, ze zm.). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy dotyczących wykonania jej przedmiotu w przypadku: wystąpienia zmian przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub wartość wynagrodzenia b. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; c. zmiany numeru konta bankowego; d. zastąpienia sprzętu, który ma być dostarczony w ramach realizacji niniejszej umowy, sprzętem o parametrach nie niższych niż oferowany przez Wykonawcę, wyłącznie, w przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego sprzętu nie ulegnie zwiększeniu.
IV 4 4 data 2019-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Parametry Techniczne Jakość
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)