GuidZP400 |
1368b659-efb0-40d7-9b24-8533a8da6c4a
|
Biuletyn |
566145-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku
|
Regon |
19059495700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Polanki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
117
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-305
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
585 526 407
|
Zamawiajacy email |
przetargi@7szmw.pl
|
Adres strony url |
www.7szmw.pl
|
Adres strony internetowej |
www.7szmw.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.7szmw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.7szmw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Kancelarii jawnej 7 Szpitala Marynarki Wojennej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Polanki 117, 80-305 GDAŃSK
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu medycznego w 4 pakietach: pakiet 1 - Aparat USG, pakiet 2 - Podnośnik pacjentów leżących, pakiet 3 - Polisomnograf do pełnej polisomnografii z oprogramowaniem, pakiet 4 - Zestaw do artrskopii
|
Numer referencyjny |
22/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w 4 pakietach: pakiet 1 - Aparat USG, pakiet 2 - Podnośnik pacjentów leżących, pakiet 3 - Polisomnograf do pełnej polisomnografii z oprogramowaniem, pakiet 4 - Zestaw do artrskopii, (22/2019). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
529200,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
56
|
Okreslenie warunkow |
Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Złożone oświadczenie (zał. nr 2b do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
|
Zakresie warunkow udzialu |
Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający sprecyzował inne dokumenty niż wymienione w pkt III.3 i III.6 SIWZ, konieczne do złożenia ważnej oferty informacje znajdują się w: pkt 3, pkt 5 oraz pkt 6 SIWZ 22/2019.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Ofertę należy złożyć w Kancelarii jawnej 7 Szpitala Marynarki Wojennej Adres: ul. Polanki 117, 80-305 GDAŃSK
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający wymaga od Wykonawcy aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia, na warunkach określonych w 'Projekcie umowy', który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Dopuszczalne zmiany zgodnie z § 10 wzoru umowy
|
IV 4 4 data |
2019-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 1 - Aparat USG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w 4 pakietach: pakiet 1 - Aparat USG. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 2 - Podnośnik pacjentów leżących
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w 4 pakietach: pakiet 2 - Podnośnik pacjentów leżących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 3 - Polisomnograf do pełnej polisomnografii z oprogramowaniem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w 4 pakietach: pakiet 3 - Polisomnograf do pełnej polisomnografii z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 4 - Zestaw do artrskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
56
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego w 4 pakietach: pakiet 4 - Zestaw do artrskopii, (22/2019). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości wyszczególnione zostały w załączniku nr 3 do SIWZ.
|
| |