GuidZP400 |
39f82cef-6171-4c4f-8a58-7627d53c8bf4
|
Biuletyn |
570362-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu SPZPOZ
|
Regon |
63968613200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rycerska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
60-346
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
618 648 827
|
Zamawiajacy fax |
618 663 735
|
Zamawiajacy email |
robert.judek@ratownictwo.med.pl
|
Adres strony url |
www.ratownictwo.med.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ratownictwo.med.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wraz z formularzem asortymentowo cenowym. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności. i. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego i oznakować w następujący sposób: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu Samodzielny Publiczny ZOZ ul. Rycerska 10 60-346 Poznań Oferta w postępowaniu: Na sukcesywne dostawy artykułów medycznych jedno i wielorazowego użytku, opatrunków wraz z przylepcami, środków dezynfekcyjnych oraz rękawic medycznych. Pakiet nr … Nie otwierać przed 18.07.2019
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Rycerska 10 60-346 Poznań w sekretariacie Dyrektora, pok. 112
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów medycznych jedno i wielorazowego użytku, opatrunków wraz z przylepcami, środków dezynfekcyjnych oraz rękawic medycznych.
|
Numer referencyjny |
PZP/Nr 03/PN/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów medycznych jedno i wielorazowego użytku, opatrunków wraz z przylepcami, środków dezynfekcyjnych oraz rękawic medycznych.
Szczegółowy przedmiot zamówienia został ujęty w niżej podanych pakietach:
Pakiet nr 1 Sprzęt medyczny jednokrotnego użytku
Pakiet nr 2 Sprzęt medyczny wielokrotnego użytku
Pakiet nr 3 Ciśnieniomierze, akcesoria
Pakiet nr 4 Sprzęt pomocniczy
Pakiet nr 5 Ochrona osobista, prześcieradła, koce, poszwy
Pakiet nr 6 Opatrunki, przylepce
Pakiet nr 7 Środki dezynfekcyjne
Pakiet nr 8 Rękawice medyczne
Pakiet nr 9 Zestaw do konikotomii
Pakiet nr 10 Zestaw do wkłucia centralnego żylnego
Pakiet nr 11 Zestaw do drenażu opłucnej
Pakiet nr 12 Specjalistyczne opatrunki hydrożelowe
Pakiet nr 13 Kołnierze ortopedyczne
Pakiet nr 14 Uchwyt do stabilizacji rurki intubacyjnej
Pakiet nr 15 Osłonki do termometru
UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych do 15 pakietów. Każdy pakiet stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
UWAGA: Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – w tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełnienia warunków udziału
w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełnienia warunków udziału
w postępowaniu będzie dokonana za zasadzie spełnia/nie spełnia. W tym zakresie Zamawiający nie precyzuje warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; Oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego i zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; Oświadczenie o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych; W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy PZP Zamawiający będzie żądał odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony niniejszej umowy dopuszczają zmiany cen w przypadku:
- zmiany stawki VAT;
- zmiany cen urzędowych;
Zmiana umowy wymaga wskazania przez Wykonawcę okoliczności mających wpływ na wysokość wartości umowy i uzasadniających dokonanie zmian.
|
IV 4 4 data |
2019-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt medyczny jednokrotnego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt medyczny jednokrotnego użytku szczegółowo określony w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 1 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt medyczny wielokrotnego użytku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt medyczny wielokrotnego użytku szczegółowo określony w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 2 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Ciśnieniomierze, akcesoria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenie zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Ciśnieniomierze, akcesoria szczegółowo określone w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 3 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt pomocniczy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenie zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt pomocniczy szczegółowo określony w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 4 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Ochrona osobista, prześcieradła, koce, poszwy.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenie zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Ochrona osobista, prześcieradła, koce, poszwy szczegółowo określone w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 5 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki, przylepce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenie zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki, przylepce szczegółowo określone w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 6 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Środki dezynfekcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
W razie wątpliwości zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od przyszłego dostawcy przedstawienia skuteczności bójczej środków przez akredytowane laboratorium. Niespełnienie żądania zamawiającego będzie skutkować rozwiązaniem umowy.
Opisy – odpowiednie materiały informacyjne ( karty katalogowe, prospekty, ulotki) potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów dla oferowanego przedmiotu zamówienia oraz zawierających skład ilościowy, jakościowy i instrukcję użycia w języku polskim. Oświadczenie, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia odpowiednie warunki dopuszczenia go do obrotu i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych i jest zarejestrowany zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. dla wyrobu medycznego – certyfikat zgodności z odpowiednimi dyrektywami Unii Europejskiej lub dokumenty równorzędne – zgłoszenie lub wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych; dla produktu biobójczego pozwolenie na obrót produktem biobójczym; dla produktu leczniczego dopuszczenie do obrotu na terenie Polski (pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem leczniczym). Odpowiednie dokumenty zostaną okazane na każde wezwanie zamawiającego
Oświadczenie, iż przedmiot zamówienia posiada aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, które zostaną dostarczone przy pierwszej dostawie w formie papierowej i elektronicznej. Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane preparaty dezynfekcyjne posiadają badania wykonane w akredytowanych laboratoriach zgodnie z normami zebranymi w PN EN 14885:2008 dla obszaru medycznego, a w przypadku braku takich badań inne przewidziane dla obszaru medycznego, tj. metodologię zaakceptowaną przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu Unii Europejskiej, takich jak: DGHM, DVV, RKI. Na każde wezwanie zamawiającego zostaną okazane odpowiednie dokumenty potwierdzające deklarowane działanie preparatu bójczego ( w wersji papierowej)
|
Zalacznik krotki opis |
Środki dezynfekcyjne szczegółowo określone w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 7 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141420-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenie zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice medyczne szczegółowo określone w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 8 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do konikotomi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do konikotomii szczegółowo określony w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 9 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do wkłucia centralnego żylnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dla potwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do wkłucia centralnego żylnego szczegółowo określony w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 10 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Zestaw do drenażu opłucnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dla potwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Zestaw do drenażu opłucnej szczegółowo określony w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet 11 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Specjalistyczne opatrunki hydrożelowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Specjalistyczne opatrunki hydrożelowe szczegółowo określone w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 12 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Kołnierze ortopedyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141730-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Kołnierze ortopedyczne szczegółowo określone w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet 13 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Uchwyt do stabilizacji rurki intubacyjnej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dopuszcza się wyłącznie pakiet wypełniony w całości. Zamawiający dla potwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Uchwyt do stabilizacji rurki intubacyjnej szczegółowo określone w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 14 do formularza oferty.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Osłonki do termometru
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Zamawiający dla potwierdzenia zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanym sprzętem lub produktem, zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do przesłania po jednej sztuce/opakowaniu próbki oferowanego przedmiotu zamówienia.
|
Zalacznik krotki opis |
Osłonki do termometru szczegółowo określone w formularzu asortymentowo cenowym Pakiet nr 15 do formularza oferty.
|
| |