GuidZP400 |
2a146ab1-a99a-4422-99a2-1d05211fc87e
|
Biuletyn |
570695-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
00000308318000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skarżysko-Kamienna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26-110
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 39 56 290, 516 209 290
|
Zamawiajacy fax |
41 25 32 944, 25 30 757
|
Zamawiajacy email |
zoz@zoz.com.pl, zamowieniapubliczne@zoz.com.pl
|
Adres strony url |
http://zozskarzyskobip.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zozskarzyskobip.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zozskarzyskobip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 1 , 26-110 Skarżysko-Kamienna - administracja sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania dla ZOZ w Skarżysku-Kamiennej
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
17
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 17 części (Pakiety nr 1 - 17) zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku Nr 1 do siwz oraz kodami określonymi we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
Pakiet 1
33.14.00.00-3
AKCESORIA do EMG i EEG
Pakiet 2
31.71.11.40-6
Paski INR MISSION test
Pakiet 3
31.71.11.40-6
ELEKTRODY do diatermii chirurgicznych I
Pakiet 4
31.71.11.40-6
ELEKTRODY do diatermii chirurgicznych II
Pakiet 5
31.71.11.40-6
ELEKTRODY do defibrylatora
Pakiet 6
31.71.11.40-6
ELEKTRODY i OSTRZA do artroskopii
Pakiet 7
31.71.11.40-6
ELEKTRODY do EKG
Pakiet 8
30.19.76.41-1
PAPIERY, ŻELE
Pakiet 9
33.14.12.00 -2
WORKI STOMIJNE
Pakiet 10
33.10.00.00-1
AKCESORIA do aparatu INFLANT FLOW
Pakiet 11
33.19.00.00- 8
CZUJNIK SPo2 DLA NOWORODKÓW
Pakiet 12
33.15.74.00 -9
Akcesoria do stanowiska resuscytacyjnego PANDA
Pakiet 13
33.15.74.00 -9
Areozoloterapia
Pakiet 14
33.14.00.00-3
BASENY i KACZKI, MISKI NERKOWATE do
maceratora
Pakiet 15
33.19.00.00-8
APARAT DO ĆWICZEŃ ODDECHU
Pakiet 16
33.19.00.00- 8
ASORTYMENT RÓŻNY
Pakiet 17
33.14.12.00 -2
CEWNIKI
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego należy złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
c) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie., odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
e) oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991r. o podatkach i opłatach.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2) w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
a) oświadczenie, że wykonawca zaoferował produkty, które posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.175 z pózn. zm.) - ważne deklaracje zgodności CE, bądź potwierdzenie dokonania zgłoszenia lub powiadomienia do Urzędu Rejestracji, zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz;
b) szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia np. katalogi, foldery producenta przedstawiające charakterystykę, numery katalogowe w celu potwierdzenia spełnienie wymogów stawianych przez Zamawiającego w SIWZ;
Na każdym załączonym dokumencie powinna widnieć adnotacja wskazująca zadanie i pozycję, której dany dokument dotyczy.
c) w zakresie pakietu nr 15 próbki zaoferowanych produktów - na żądanie Zamawiającego, bezpłatnie i na koszt Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (załącznik nr 2 do siwz) wraz z załącznikiem nr 1 do oferty - wymagana forma dokumentu - oryginał,
2) Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 3 i 4 do siwz) – wymagana forma dokumentu – oryginał;
3) Pełnomocnictwo, jeżeli osoba/y podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza;
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo w postępowaniu i zawarciu umowy w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia - wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do oferty złożonej przez Wykonawcę może nastąpić wyłącznie gdy:
a) nowe postanowienia są korzystne dla Zamawiającego.
b) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia. W takim przypadku dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie Wykonawcy, tj. Załączniku nr 1 do niniejszej umowy,
c) wykonanie dotychczasowych postanowień umowy jest sprzeczne z interesem publicznym,
d) zmiany postanowień niniejszej umowy domaga się organ założycielski Zamawiającego.
W takim wypadku zmiany postanowień umowy następują w zakresie wskazanym przez organ założycielski Zamawiającego w formie pisemnej.
e) nastąpi konieczność rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia.
2. Wszystkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 - AKCESORIA do EMG i EEG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 - Paski INR MISSION test
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 - ELEKTRODY do diatermii chirurgicznych I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 - ELEKTRODY do diatermii chirurgicznych II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 - ELEKTRODY do defibrylatora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 - ELEKTRODY i OSTRZA do artroskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 - ELEKTRODY do EKG
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 - PAPIERY, ŻELE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 - WORKI STOMIJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10 - AKCESORIA do aparatu INFLANT FLOW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11 - CZUJNIK SPo2 DLA NOWORODKÓW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 - Akcesoria do stanowiska resuscytacyjnego PANDA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13 - Areozoloterapia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14 - BASENY i KACZKI, MISKI NERKOWATE do maceratora
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 15 - APARAT DO ĆWICZEŃ ODDECHU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 16- ASORTYMENT RÓŻNY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 17 - CEWNIKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów medycznych ogólnego stosowania, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ.
|
| |