DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH I OBŁOŻEŃ NIESTERYLNYCH

Data publikacji 2019-07-10
Data zakończenia 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571696-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000, 331400000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek niesterylnych jednorazowego użytku i obłożeń niesterylnych. Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia.
Pakiet nr 1 – rękawice diagnostyczne lateksowe,
Pakiet nr 2 – rękawice nitrylowe,
Pakiet nr 3 – rękawice diagnostyczne winylowe,
Pakiet nr 4 – podkłady, serwety i odzież jednorazowa,
Pakiet nr 5 – pokrycie na kozetkę,
Pakiet nr 6 – podkłady ginekologiczne,
Pakiet nr 7 – podkład, mata.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 3.1 ÷ 3.7 do SIWZ.
3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
4. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211) i rozporządzeniem MZ z dnia 17 lutego 2016r. w sprawie sposobu dokonywania zgłoszeń i powiadomień dotyczących wyrobów medycznych (Dz.U. z 2016r., poz. 210) – w zakresie jakim dotyczy oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie.
5. Termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia będzie wynosił, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9991101a-baad-4081-b3b1-9824da1f478c
Biuletyn 571696-N-2019
Zamawiajacy nazwa Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Regon 24083705400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-219
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 41 30 111
Zamawiajacy fax 32 41 30 112
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.szpital.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny art.3 ust. 1 pkt. 3 sp. z o.o.
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.sosnowiec.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH I OBŁOŻEŃ NIESTERYLNYCH
Numer referencyjny ZP-2200-22/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek niesterylnych jednorazowego użytku i obłożeń niesterylnych. Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia. Pakiet nr 1 – rękawice diagnostyczne lateksowe, Pakiet nr 2 – rękawice nitrylowe, Pakiet nr 3 – rękawice diagnostyczne winylowe, Pakiet nr 4 – podkłady, serwety i odzież jednorazowa, Pakiet nr 5 – pokrycie na kozetkę, Pakiet nr 6 – podkłady ginekologiczne, Pakiet nr 7 – podkład, mata. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajduje się w załącznikach nr 3.1 ÷ 3.7 do SIWZ. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211) i rozporządzeniem MZ z dnia 17 lutego 2016r. w sprawie sposobu dokonywania zgłoszeń i powiadomień dotyczących wyrobów medycznych (Dz.U. z 2016r., poz. 210) – w zakresie jakim dotyczy oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 5. Termin przydatności do użycia przedmiotu zamówienia będzie wynosił, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy złożyć: a) oświadczenie według załącznika nr 2 do SIWZ o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. b) oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej Szpitala informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. poz. 1126).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 2. dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego: 2.1. oświadczenie według załącznika nr 1 do SIWZ (oświadczenie, że oferowane produkty kwalifikowane jako wyroby medyczne posiadają aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r., poz.211), deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz certyfikat jednostki notyfikowanej, która  brała udział w ocenie wyrobu medycznego). 2.2. przedłożyć opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej. 2.3. Dla celów oceny jakościowej przedłożyć próbki w zakresie: Pakiet nr 1: poz. nr 1 i 2 – rozmiar S i M, Pakiet nr 2: poz. nr 1, 2, 3 – rozmiar S i M, Pakiet nr 3: - rozmiar S i M. - min. po 1 szt. wymaganej jednostki miary, tj. po 1 opakowaniu. 2.4. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - W odniesieniu do wyrobów medycznych objętych przedmiotem zamówienia są to aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r., poz.211), tj. - deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE, - certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego o ile jest to wymagane odrębnymi przepisami. 2.5. Zaleca się opisanie przedstawionych dokumentów (katalogów i próbek) numerem Pakietu i pozycji, których dotyczą. 2.6. Wszystkie w/w dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby(ę) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Uwaga: 2.7. dokumenty wskazane w pkt. 2.2. i 2.3.Rozdz. V SIWZ (2.2. przedłożyć opis produktów, które mają być dostarczone, w postaci katalogu lub ulotki z opakowania handlowego, karty produktowej/technicznej. 2.3. Dla celów oceny jakościowej przedłożyć próbki w zakresie: Pakiet nr 1: poz. nr 1 i 2 – rozmiar S i M, Pakiet nr 2: poz. nr 1, 2, 3 – rozmiar S i M, Pakiet nr 3: - rozmiar S i M. - min. po 1 szt. wymaganej jednostki miary, tj. po 1 opakowaniu. ) wymagane w niniejszym postępowaniu są celem dokonania na ich podstawie oceny złożonej oferty w ramach kryterium jakościowego. W związku z tym, w zakresie danych elementów oferty, podlegających ocenie, stanowią treść oferty i nie będzie miał zastosowania w stosunku do nich art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. (dokumenty wskazane w pkt. 2.2 są również dokumentami przedmiotowymi mającymi potwierdzić, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom Zamawiającego).
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe 1a. Za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub osobiście, Wykonawcy są zobowiązani składać: a) ofertę (wraz z oświadczeniami) w formie pisemnej, pod rygorem nieważności; b) oświadczenia dla wykazania braku podstaw do wykluczenia (również dokumentów uzupełnianych). Zamawiający uzna te oświadczenia za złożone w wyznaczonym terminie, jeżeli dotrą do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu; c) pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Zamawiający dopuszcza elektroniczną formę dokumentu (dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną) w zakresie uzupełnień/ wyjaśnień przesyłanych na wezwanie Zamawiającego tj. dokumentów określonych w ppkt. b) i c).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności dotyczą: a) obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Wykonawcę, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu, c) zmiany oferowanego produktu w sytuacji obiektywnego braku możliwości spełnienia świadczenia dostawy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia produktu równoważnego, tj. o cechach i parametrach nie gorszych od produktu oferowanego w postępowaniu przetargowym wraz z pisemnym uzasadnieniem oraz przekazania Zamawiającemu odpowiednich, aktualnych dokumentów wymaganych w SIWZ co do przedmiotu zamówienia. d) zmiany sposobu konfekcjonowania, e) zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, formy organizacyjno prawnej), f) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, 10.1. W wyjątkowych sytuacjach opisanych w pkt. b) oraz c) ust.10 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć asortyment w cenie nie wyższej niż cena asortymentu oferowanego. 10.2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych i być niekorzystne dla Zamawiającego. 11. Zmiany określone w ust. 10 pkt. b) i c) są dopuszczalne w przypadku jeżeli towar dotychczas dostarczany zostanie wstrzymany, producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofa się z produkcji, zakup przedmiotu zamówienia na rynku będzie znacząco utrudniony lub niemożliwy albo wprowadzony zostanie nowy towar ulepszony w stosunku do pierwotnie zaoferowanego. 12. Zmiany określone w ust. 10 a) do d) wymagają uzyskania zgody Zamawiającego. 13. Zmiany określone w ust. 10 pkt d) i e) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 10 pkt a), b), c), f) wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV 6 1 sposob udostepniania 9. W sytuacji, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. 2018r., poz. 419 z późn. zm.), Wykonawca winien wraz z uzasadnieniem w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Informacje te winny być umieszczone odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie, w osobnej wewnętrznej kopercie, oznaczonej klauzulą o treści: „DOKUMENT STANOWI TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 2 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 419 z późn. zm.)”.
IV 6 1 srodki ochrony 8. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sosnowiecki Szpital Miejski sp. z o.o., 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1, tel 32/41 30 111; 2. inspektor ochrony danych osobowych w Sosnowieckim Szpitalu Miejskim sp. z o.o., 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1, kontakt: adres e-mail iodo@szpital.sosnowiec.pl , 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP-2200-22/19 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. vide Załącznik nr 1 - 4. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO1 wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.2
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 Rękawice niesterylne lateksowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółowy opis - Załącznik nr 3.1 do SIWZ
Zalacznik krotki opis 1. Rękawice niesterylne, lateksowe, pudrowane skrobią kukurydzianą, rozmiar S, M, L, minimalna długość rękawicy 240mm,teksturowana lub mikroteksturowana na końcówkach palców, równomiernie rolowany mankiet, pasujące na lewą i prawą dłoń, AQL≤1,5 ; 100szt/op op. 6900 2. Rękawice niesterylne, lateksowe, bezpudrowe rozmiar S, M, L, minimalna długość rękawicy 240mm, teksturowana lub mikroteksturowana na końcówkach palców, równomiernie rolowany mankiet, pasujące na lewą i prawą dłoń, AQL≤1,5 ; 100szt/op op. 20 szczegółowy opis - Załącznik nr 3.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 Rękawice diagnostyczne nitrylowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółwy opis - vide Załącznik nr 3.2 do SIWZ
Zalacznik krotki opis 1. Rękawice niesterylne, nitrylowe, bezpudrowe, rozmiar L, M, S, XS, minimalna długość rękawicy 240mm,teksturowana lub mikroteksturowana na końcówkach, palców równomiernie rolowany mankiet,pasujące na lewą i prawą dłoń,AQL≤1,5; powierzchnia wewnętrzna chlorowana, powierzchnia zewnętrzna polimeryzowana, 100szt/op op. 8600 2. Rękawice niesterylne , nitrylowe, bezpudrowe, rozmiar L, M, S, minimalna długość rękawicy 240mm,teksturowana lub mikroteksturowana na końcówkach, palców równomiernie rolowany mankiet,pasujące na lewą i prawą dłoń,AQL≤1,5, powierzchnia wewnętrzna chlorowana z warstwą ochronno - łagodzącą (collagen), powierzchnia zewnętrzna polimeryzowana, 100szt/op op. 144 3. Rękawice niesterylne, nitrylowe, bezpudrowe, rozmiar S, M, L, minimalna długość rękawicy 290mm,teksturowana lub mikroteksturowana na końcówkach, palców równomiernie rolowany mankiet,pasujące na lewą i prawą dłoń,AQL≤1,5; powierzchnia wewnętrzna chlorowana, powierzchnia zewnętrzna polimeryzowana, 100szt/op op. 190
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 Rękawice diagnostyczne winylowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółowe warunki - vide Załącznik nr 3.3 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Rękawice niesterylne, winylowe, bezpudrowe, rozmiar M,S , minimalna długość rękawicy 240mm, równomiernie rolowany mankiet, pasujące na lewą i prawą dłoń, AQL≤1,5; 100szt/op
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 – podkłady, serwety i odzież jednorazowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółowe wymagania - vide Załącznik nr 3.4 do SIWZ
Zalacznik krotki opis 1 Podkład z włókniny polipropylenowej o wymiarach 80-90cm x 130-140cm, min. gramatura 35 g/m2. 2 Podkład higieniczny o wymiarach 210 cm x 130-160cm, wykonany z włókniny polipropylenowej lub celulozowej, min. gramatura 25g/m2 Opakowanie zbiorcze nie większe niż 25 szt 3 Wysokochłonny podkład higieniczny o wymiarach 20-60cm x 40-60cm, wykonany z miękkiej włókniny oraz chłonnej pulpy celulozowej zabezpieczonej folią PE. 4 Wysokochłonny podkład higieniczny wykonany z włókniny celulozowej o wym. 60-70cm x 90-100cm zabezpieczonej folią. 5 Ubranie chirurgiczne(bluza+spodnie) wykonane z włókniny antystatycznej, niepylącej, oddychającej typu SMS, o gramaturze min. 35 g/m2, nieprzemakalne, o podwyższonej wytrzymałości na rozerwanie, do stosowania przez personel medyczny w środowisku bloku operacyjnego, kolor niebieski lub zielony rozmiar M,L,XL 6 Spodenki diagnostyczne jednorazowe z rozcięciem (do badań kolonoskopowych) 7 Chusta trójkątna włókninowa o gr. min. 35g, roz. 136-141cm x 96-100cm x 96-100cm 8 Serweta 45-50cm x 60-75cm z nieprzemakalnego laminatu dwuwarstwowego lub włókniny i folii
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 – pokrycie na kozetkę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółowy opis - vide Załącznik nr 3.5 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Pokrycie na kozetkę niejałowe nieprzemakalne zielone lub niebieskie rolka 40mb x 50-51cm,z perforacją ułatwiającą odrywanie co 50cm, wykonane z chłonnej bibuły oraz PE.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 – podkłady ginekologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółowy opis - vide Załącznik nr 3.6 do SIWZ
Zalacznik krotki opis Jednorazowe higieniczne podkłady ochronne stosowane w ginekologii 50cm x 51cm po 80 szt. w rolce, zawierające dwie warstwy bibuły, zapewniające dużą wchłanialność oraz dodatkową warstwę folii zabezpieczającą przed przemakaniem
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 – podkład, mata
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe szczegółowy opis - vide Załącznik nr 3.7 do SIWZ
Zalacznik krotki opis 1 Mata na podłogę o dużej chłonności od 1 do 3l płynów, w rozmiarze100-120/60-80cm, antypoślizgowa 2 Podkład na stół operacyjny umożliwiający przenoszenie chorego do 140-150kg, z warstwą chłonną zawierającą absorbent, 200-210cm x 60-80cm, pokryty włókniną PP wzmocniony
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)