GuidZP400 |
046c97a9-37cc-46d4-a48e-4e1f15bff39e
|
Biuletyn |
573408-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Opolski
|
Regon |
13820000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11 A
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45-040
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
077 5 415977
|
Zamawiajacy fax |
775 415 930
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@uni.opole.pl
|
Adres strony url |
www.zamowienia.uni.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Nazwy i numery identyfikacyjne projektów wskazano w pkt. 3.10 SIWZ.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.uni.opole.pl/zamowienia.php?id=1362
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2-3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego
|
Numer referencyjny |
D/35/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Uniwersytetu Opolskiego – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – sukcesywnie w ciągu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt. 1.) lub w momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 1.
3. Poszczególne dostawy przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie w okresie wskazanym
w pkt. 1., jednakże Wykonawca w swojej ofercie określi „Czas realizacji zamówienia”, który będzie nie dłuższy niż trzy [ 3 ] dni robocze.
4. Czas realizacji przedmiotu zamówienia w rozumieniu niniejszej SIWZ, liczony jest od dnia przekazania Wykonawcy drogą elektroniczną Zamówienia, o którym mowa w § 2 Projektu umowy.
5. Czas realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 3. jest terminem maksymalnym. Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) może uwzględnić krótszy czas realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Dostarczanie przedmiotu umowy odbywać się będzie w dni robocze.
7. Dniem roboczym w rozumieniu SIWZ są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [ 8.00 ] do czternastej trzydzieści [ 14.30 ] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
8. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu niebędącym w rozumieniu SIWZ dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25. ust. 1. pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę Opisu przedmiotu zamówienia, sporządzonego na podstawie załącznika nr 1A do SIWZ wraz z wypełnionymi kolumnami „d”, „e”, „f”, „g”, „h” dotyczącymi informacji o nazwie własnej oferowanego produktu, nazwie producenta proponowanego towaru, cen jednostkowych netto, wartości netto i wartości brutto.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ).
2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy).
3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. W przypadku określonym w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, strony zobowiązują się do podjęcia negocjacji w celu ustalenia ewentualnej zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w tym przepisie.
2. Strony umowy, w drodze negocjacji, mogą dokonać (w formie pisemnego aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy na mocy umowy, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, to jest zmiany:
2.1. Stawki podatku od towarów i usług,
2.2. Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2.3. Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
2.4. Zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych.
3. Aneks, o którym mowa w § 8 ust. 2 umowy, wchodzić będzie każdorazowo w życie z dniem wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa w § 8 ust. 2 umowy.
4. W wypadku zmiany, o której mowa w § 8 ust. 2 pkt 2.1 umowy, wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy (tj.: bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia ulegnie odpowiedniej zmianie (tj.: obniżeniu lub podwyższeniu) i zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w § 8 ust. 2 pkt. 2.2 umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie, o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, wynikającej ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publiczno-prawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo wysokości minimalnej stawki godzinowej.
6. W przypadku zmiany, o której mowa w § 8 ust. 2 pkt. 2.3 umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie, o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
7. W przypadku zmiany, o której mowa w § 8 ust. 2 pkt. 2.4 umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie, o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
8. W przypadkach, o których mowa w ust. 2, każdej ze stron przysługuje prawo żądania od drugiej strony dokonania odpowiedniej zmiany umowy (dalej: „Żądanie zmiany”). Żądanie zmiany składa się wraz z uzasadnieniem (wskazującym wpływ zmiany na koszty wykonania umowy oraz przedstawiającym wyliczenia ww. zmian) – w formie pisemnej pod rygorem bezskuteczności wraz z aktualną kalkulacją cenową. Na pisemne żądanie drugiej strony złożone nie później niż w terminie czternastu [ 14 ] dni od daty otrzymania przez nią Żądania zmiany, Strona składająca Żądanie zmiany winna niezwłocznie udostępnić do wglądu drugiej stronie, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany umowy. Badanie wyżej wymienionych dokumentów źródłowych nie może trwać dłużej niż czternaście [ 14 ] dni od dnia otrzymania księgowych dokumentów źródłowych przez stronę.
9. Zmiany postanowień umowy, o których mowa w § 8 ust. 2 umowy, mają zastosowanie, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
10. W przypadku nieosiągnięcia porozumienia w wyniku przeprowadzonych negocjacji, o których mowa w § 8 ust. 2 umowy, uprawnia się strony do rozwiązania umowy z zachowaniem jedno [ 1 ] miesięcznego okresu wypowiedzenia.
11. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, mają charakter fakultatywny, tym samym nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i stosownej zmiany postanowień umowy.
12. Każda zmiana umowy musi być dokonana za zgodą Zamawiającego poprzez sporządzenie pisemnego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych na Uniwersytecie Opolskim jest Pan Jacek Najgebauer, tel. 77 452 7099, e-mail: najgebauer@uni.opole.pl/ .
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr D/35/2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
7. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadają Państwo:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznacie Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|