Zakup sprzętu do praktycznej nauki zawodu dla uczestników w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej przestrzenią dla aktywności osób wykluczonych” - część III

Data publikacji 2019-07-12
Data zakończenia 2019-07-22 00:00:00
Instytucja Centrum Integracji Społecznej
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572607-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz drobnego sprzętu i materiałów do praktycznej nauki zawodu dla uczestników w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej przestrzenią dla aktywności osób wykluczonych” - część III współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.3 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – OSI RPO WSL 2014-2020.

2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
1) Sprzęt do pracowni konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych
2) Sprzęt do pracowni fryzjerskiej

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e7ac2dab-fc7c-4bb2-be17-12a6a3e118cf
Biuletyn 572607-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centrum Integracji Społecznej
Regon 24351200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Karola Miarki
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 283 15 48, 887070510
Zamawiajacy email cis.bytom@interia.pl
Adres strony url www.cis..bytom.bip-gov.info.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zakup sprzętu do praktycznej nauki zawodu dla uczestników w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej przestrzenią dla aktywności osób wykluczonych” - część III
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna gminy
Dostep dokumentow zamowienia www.cis..bytom.bip-gov.info.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cis..bytom.bip-gov.info.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Integracji Społecznej ul. Karola Miarki 10, 41-902 Bytom
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu do praktycznej nauki zawodu dla uczestników w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej przestrzenią dla aktywności osób wykluczonych” - część III
Numer referencyjny CIS.261.6.7.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz drobnego sprzętu i materiałów do praktycznej nauki zawodu dla uczestników w związku z realizacją projektu pn. „Centrum Integracji Społecznej przestrzenią dla aktywności osób wykluczonych” - część III współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach poddziałania 9.1.3 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym – OSI RPO WSL 2014-2020. 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. 1) Sprzęt do pracowni konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych 2) Sprzęt do pracowni fryzjerskiej
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty dotyczącego części, na którą składana jest oferta: sprzęt do pracowni konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych – załącznik nr 1 do siwz sprzęt do pracowni fryzjerskiej – załącznik nr 2 do siwz 2) oświadczenia o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do siwz oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XII pkt 8 siwz. Wystarczające będzie poinformowanie zamawiającego o wystąpieniu ww. obowiązku w ramach formularza oferty. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie internetowej). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności. Strony przewidują możliwość: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, b) jakiekolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu lub personelowi Zamawiającego, 2) zmiany w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa, 3) wprowadzenia postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych, 4) zmiany wynagrodzenia brutto, w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT, 5) proporcjonalnej zmiany ilościowej przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia kwoty dofinansowania przez Instytucję Zarządzającą, 6) zmian dotyczących realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego Wykonawcy nieobjętych niniejszą umową, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zmienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach niniejszej umowy, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 3 ust. 1 umowy, 7) zmiany postanowień umownych, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych warunków: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości umowy określonej pierwotnie w § 3 ust. 1 umowy, 8) zmiany wykonawcy: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 9) wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych, 10) wprowadzenia zmian, których łączna wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10 % wartości umowy określonej pierwotnie w § 3 ust. 1 umowy,
IV 4 4 data 2019-07-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa 1) Sprzęt do pracowni konserwacji i pielęgnacji terenów zielonych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa do Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu obejmuje: mikrociągnik, zamiatarkę, pług śnieżny oraz drobny sprzęt i materiały 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 7 do siwz. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 6 do siwz. 4) Wymagana gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem przypadków gdy gwarant przewidział dłuższy termin.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt do pracowni fryzjerskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dostawa do Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu obejmuje: taboret fryzjerski oraz drobny sprzęt i materiały 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilością zawiera załącznik nr 8 do siwz. 3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawierają postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 6 do siwz. 4) Wymagana gwarancja i rękojmia na cały przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy licząc od daty odbioru przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem przypadków gdy gwarant przewidział dłuższy termin.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość i funkcjonalność
Znaczenie 20,00
  
Kryteria gwarancja i rękojmia
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)