Dostawa sprzętu dydaktycznego i laboratoryjnego oraz wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem

Data publikacji 2019-07-19
Data zakończenia 2019-07-30 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem
Miejscowość Wysokie Mazowieckie
Województwo podlaskie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Pomoce naukowe,
  • Meble laboratoryjne,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 575237-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 391620005, 397100002, 392200000, 391800007, 391500008, 395154009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu dydaktycznego i laboratoryjnego oraz wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem (dalej także: „ZSZ”).
2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę, transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie we wskazanych pomieszczeniach ZSZ, a także ich montaż.
3) Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Jagiellońska 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie.
4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
5) Przedmiot zamówienia musi być ustawiony i zamontowany w sposób zapewniający dostęp wszystkim użytkownikom, w tym osobom niepełnosprawnym ruchowo.
6) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie przedmiotu zamówienia do czasu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia.
7) Zamawiający nabywa prawo własności do przedmiotu zamówienia z chwilą podpisania protokołu odbioru.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 024f84c5-8338-47e2-9aa2-f564a36b62f9
Biuletyn 575237-N-2019
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Wysokiem Mazowieckiem
Regon 45067254400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ludowa
Zamawiajacy miejscowosc Wysokie Mazowieckie
Zamawiajacy kod pocztowy 18-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 752 417
Zamawiajacy fax 862 753 153
Zamawiajacy email powiat@wysokomazowiecki.pl
Adres strony url https://wysokomazowiecki.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/Przetargi/przetastaro/przetastaro.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.st.wysmaz.wrotapodlasia.pl/Przetargi/przetastaro/przetastaro.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Ludowa 15A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, pokój nr 6 - kancelaria ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu dydaktycznego i laboratoryjnego oraz wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
Numer referencyjny BI.272.6.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy nie dotyczy
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem postępowania jest dostawa sprzętu dydaktycznego i laboratoryjnego oraz wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem (dalej także: „ZSZ”). 2) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostawę, transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie we wskazanych pomieszczeniach ZSZ, a także ich montaż. 3) Adres miejsca dostawy: Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Jagiellońska 4, 18-200 Wysokie Mazowieckie. 4) Oferowany przedmiot zamówienia musi być nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru. 5) Przedmiot zamówienia musi być ustawiony i zamontowany w sposób zapewniający dostęp wszystkim użytkownikom, w tym osobom niepełnosprawnym ruchowo. 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za zabezpieczenie przedmiotu zamówienia do czasu dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 7) Zamawiający nabywa prawo własności do przedmiotu zamówienia z chwilą podpisania protokołu odbioru.
Cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający, wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w danej części postępowania, do złożenia zaświadczenia „jednostki oceniającej zgodność” w rozumieniu art. 30b ust. 2 ustawy Pzp uprawnionej do kontroli jakości, które potwierdza, że proces produkcji produktów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia przebiega zgodnie z normą PN-EN ISO 14001:2015 lub równoważną, w odniesieniu do produktów w stosunku do których taki wymóg wynika z SIWZ. Zamawiający akceptuje odpowiednie środki dowodowe, inne niż zaświadczenia jednostek oceniających zgodność, takie jak dokumentacja techniczna producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma dostępu do zaświadczeń ani raportów z testów, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca tym samym dowiedzie, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymogi lub kryteria określone w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (m.in. informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu), zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty/ofert częściowe w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę lub ofertę częściową w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W stosownych sytuacjach, wykonawca składa także wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-07-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Powiat Wysokomazowiecki, adres – ul. Ludowa 15A, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie; 2) inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Wysokomazowieckim jest Pan Czesław Buczyński tel. 86 275 24 27 w. 66, e-mail: iod@wysokomazowiecki.pl 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p.t. „Dostawa sprzętu dydaktycznego i laboratoryjnego oraz wyposażenia pracowni Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem”; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) osoby, których dane osobowe zostały przekazane w toku postępowania posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 9) Zamawiający informuje, iż  w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;  skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą;  wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 10) Zamawiający informuje, iż osobom, których dane osobowe zostały przekazane w toku postępowania nie przysługuje:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PLANSZE DYDAKTYCZNE I MULTIMEDIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis W zakres wykonania Części 1 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów: 1) Laminowane obustronnie kolorowe plansze tematyczne – 20 sztuk. 2) Zestaw dużych plansz z ekonomii – 1 zestaw. 3) Zestaw filmów edukacyjnych (pakiet DVD) dotyczących podstaw przedsiębiorczości - 1 zestaw. 4) Plansze dydaktyczne z zakresu logistyki – 15 sztuk. 5) Filmy tematyczne z zakresu zagadnień realizowanych na przedmiotach zawodowych ekonomicznych – 5 sztuk. 6) Mobilny flipchart na papier – 1 sztuka. Szczegółowy opis Części 1 przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa SPRZĘT LABORATORYJNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis W zakres wykonania Części 2 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów: 1) Ph- metr wielofunkcyjny - 9 szt. 2) Refraktometry - 2 szt. 3) Biureta półautomatyczna lub automatyczna o pojemności 10 ml - 2 szt. 4) Biureta półautomatyczna lub automatyczna o pojemności 25 ml - 5 szt. 5) Kroplomierze - 6 kompletów. 6) Laktodensymetr – 6 sztuk. 7) Pipety automatyczne o zmiennym nastawie – 6 kompletów 8) Szpatułki laboratoryjne standardowe - 1 komplet 9) Termometr elektroniczny - 2szt. 10) Parownica z wylewem - 6 szt. 11) Tygiel porcelanowy z przykrywką 40ml - 6 sztuk 12) Formy serowarskie - 20 szt. 13) Kocioł serowarski - 1 szt. 14) Harfa do skrzepu - 1 szt. 15) Wirówka do mleka – 1 szt. Szczegółowy opis Części 2 przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa DROBNY SPRZĘT LABORATORYJNY, ODCZYNNIKI CHEMICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis W zakres wykonania Części 3 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów: 1) Drobny sprzęt laboratoryjny – 1 komplet. 2) Testy laboratoryjne – 3 komplety. 3) Wata bawełniana – 2 sztuki. 4) Lignina – 1 sztuka. 5) Gaza w rolce – 1 sztuk. 6) Odczynniki chemiczne – 1 komplet. 7) Szczypce – 6 sztuk. 8) Okulary ochronne z osłonami bocznymi – 12 sztuk. 9) Chwytak ochronny – 6 sztuk. 10) Ochraniacze na dłonie – 6 sztuk. Szczegółowy opis Części 3 przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa URZĄDZENIA LABORATORYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis W zakres wykonania Części 4 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów: 1) Analizator mleka – 1 sztuka. 2) Suszarka laboratoryjna – 2 sztuki. 3) Polarymetr cyfrowy – 1 sztuka. 4) Krioskop – 1 sztuka. 5) Termostat – 1 sztuka. 6) Waga gastronomiczna – 2 sztuki. 7) Waga laboratoryjna precyzyjna – 4 sztuki. 8) Wagosuszarka – 4 sztuki. Szczegółowy opis Części 4 przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa URZĄDZENIA ELEKTRYCZNE AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis W zakres wykonania Części 5 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów: 1) Blender ręczny ze zmienną prędkością – 1 sztuka. 2) Kuchenka mikrofalowa - 1 sztuka. 3) Frezer –maszyna do lodów - 1 sztuka. 4) Lodówko- zamrażarka dwudrzwiowa - 1 sztuka. 5) Zmywarka - 1 sztuka. 6) Lodówka na odczynniki chemiczne - 1 sztuka. 7) Zmywarka przemysłowa – 1 sztuka. 8) Klimatyzator - 1 sztuka. Szczegółowy opis Części 5 przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE GASTRONOMICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39220000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis W zakres wykonania Części 6 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów: 1) Drobny sprzęt obiadowy – 1 komplet 2) Ociekacz do naczyń – 1 sztuka. 3) Garnek wysoki – 1 sztuka. 4) Maselnica – 1 sztuka. 5) Mini kociołek – pasteryzator – 1 sztuka. 6) Odbieralnik ze stali kwasoodpornej do mleka z przykrywką – 4 szt. 7) Pojemnik na surowiec – 3 szt. 8) Pakowarka próżniowa do żywności wraz z kompletem worków do pakowania – 1 szt. 9) Pojemnik ze stali kwasoodpornej na masło – 1 komplet Szczegółowy opis Części 6 przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa WYPOSAŻENIE SPECJALNE PRACOWNI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis W zakres wykonania Części 7 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów: 1) Szafa na odczynniki z wyciągiem elektrycznym – 1 szt. 2) Szafa fermentacyjno – chłodnicza – 1 szt. 3) Stół ze zlewem 1-komorowym (prawa) oraz półką – 1 szt. 4) Umywalka kuchenna jednokomorowa bezdotykowa – 2 szt. Szczegółowy opis Części 7 przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa OZNACZENIA I TABLICE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis W zakres wykonania Części 8 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów: 1) Apteczka + Gaśnica proszkowa + instrukcje bhp 2) Kosz na odpady 3) Instrukcja bhp w zakładach spożywczych 4) Naklejki ostrzegawcze Szczegółowy opis Części 8 przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa ELEMENTY WYPOSAŻENIA WYKONANE NA WYMIAR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis W zakres wykonania Części 9 zamówienia wchodzi dostawa następujących produktów: 1) Rolety do okien – 26 okien po 3 połacie. 2) Rolety do okien – 6 okien po 2 połacie. 3) Szafa na sprzęt laboratoryjny na zamówienie – 1 szt. 4) Stoły laboratoryjne - zabudowa z płytą z tworzywa odpornego na odczynniki chemiczne z szafkami z wmontowanym zlewozmywakiem – wyspy 6 wysp – 6 szt. Szczegółowy opis Części 9 przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)