GuidZP400 |
c0da1d2f-fe38-4306-85b3-8da48f6d6f69
|
Biuletyn |
576123-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku
|
Regon |
19123609400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Okopowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-819
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 214 817,
|
Zamawiajacy fax |
583 214 810
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl,
|
Adres strony url |
http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.pomorska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI Z PRZEZNACZENIEM DLA KOMISARIATU POLICJI W RUMI
|
Numer referencyjny |
57/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli fabrycznie nowych dla KP w Rumi, wykonanych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia -zał. nr 1 do SIWZ.
Wyłoniony wykonawca zobligowany jest do zdjęcia dokładnych pomiarów na miejscu
przeznaczenia, podane w postępowaniu wymiary mebli płytowych mogą ulec zmianie.
Gwarancja min. 24 miesiące.
Wysoka estetyka wykonania i jakości.
Termin realizacji - 40 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ i OPZ oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Art. 93
1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w:
1) ogłoszeniu o zamówieniu – w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo
2) zaproszeniu do negocjacji – w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo
3) zaproszeniu do składania ofert – w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
81300,81
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
40
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia terminu realizacji o 20 dni roboczych, o czym poinformuje pisemnie Wykonawcę.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Wykonawca musi wykazać się przynajmniej 1 dostawą wraz z montażem mebli
o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty- ( wypełnić zał. Nr 4a).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
A. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
B. oświadczenia ( ZAŁ. Nr 3/1 i 3/2 );
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i ust 5 pkt 1 i art. 25a ust.1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie z art. 25a ust. 1 Ustawy – prawo zamówień publicznych
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. Formularz Oferty (zał. nr 2); Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela
zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach, oraz załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego.
Powyższe dokumenty nie podlegają uzupełnieniu i niezłożenie któregokolwiek z nich spowoduje odrzucenie oferty.
DO ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ:
B. Do pozycji nr 6,7,12,13,18 z OPZ, atest wytrzymałościowy oferowanych krzeseł i foteli
w zakresie bezpieczeństwa użytkowania, udokumentowany badaniem uprawnionego
do tego podmiotu, norma EN 1335, EN 1022.
C. Do pozycji nr 7,12,13 z OPZ, atest potwierdzający parametry tkaniny tapicerskiej
na trudnopalność i ścieralność tkanin użytych jako pokrycia tapicerskie dla krzeseł
150 000 cykli Martindala, dla foteli min. 400 000 cykli Martindala, udokumentowany
badaniem uprawnionego do tego podmiotu, norma EN 1021-1, EN1021-2.
D. Do pozycji nr 7 OPZ, certyfikat potwierdzający możliwość stosowania foteli do pracy
dwudziestoczterogodzinnej.
E. Kartę produktu na proponowane krzesła i fotele.
F. Oświadczenie wykonawcy , iż proponowany przez niego asortyment będzie spełniał
polskie i europejskie normy wymagane dla wyposażenia obiektów użyteczności
publicznej.
G. Dowód wpłaty wadium.
W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna – oryginał
podpisanego dokumentu należy złożyć wraz z ofertą.
H. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 U-pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykonawca składa to oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art.86 ust. 5./zał.3/2/.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca winien złożyć wadium.
Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy PZP.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
• poręczenie lub gwarancje o których mowa wyżej powinny być ważne przez okres związania Ofertą;
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany
przez zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesienie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89, ust. 1, pkt 7b u-Pzp.
2. Wysokość wadium
Oferta obejmująca całość Przedmiotu Zamówienia o którym mowa w Rozdziale 2 Specyfikacji powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 PLN zł za całość.
3. Miejsce złożenia wadium
Wadium należy wnieść do dnia 29.07.2019 r. do godz. 09:00
na konto KWP 98101011400068391391200000 z oznaczeniem:
" przetarg na dostawę i montaż mebli dla KP w Rumi - 57/2019”.
W przypadku wniesienia wadium na konto bankowe KWP/ decyduje data wpływu na konto.
Dokument potwierdzający dokonanie wpłaty w formie oryginału należy złożyć w formie pisemnej
wraz z ofertą.
W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu wniesienia wadium należy złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą.
Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Zwrot wadium nastąpi wg zasad określonych w art. 46 PZP:
1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.
1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy , które mogą dotyczyć kwestii:
1) zmiany stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy,
2) zmian formy prawnej Wykonawcy,
3) stawki podatku VAT, zgodnie w powszechnie obowiązującymi przepisami prawa
z uwzględnieniem zmiany w całościowym wynagrodzeniu Wykonawcy (zmiana dokonana zostanie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie rozliczeń podatkowych i obowiązujących stawek VAT mających związek z niniejszym przedmiotem zamówienia),
4) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku braku zgody nadzoru budowlanego
na wejście na obiekt, jednak nie dłużej niż o 20 dni roboczych.
5) w przypadku wystąpienia siły wyższej.
1. Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający lub Wykonawca dojdzie do wniosku,
że w celu właściwej realizacji zamówienia istnieje potrzeba dokonania przewidzianej przez Zamawiającego w ust.1 zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, to każda ze stron może się zwrócić do drugiej na piśmie z wnioskiem
o dokonanie takiej zmiany.
2. Propozycja każdej zmiany musi być zgodna z prawem zamówień publicznych i zgłoszona nie później niż 10 dni roboczych przed jej planowanym wprowadzeniem. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie strony.
3. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień następujące zmiany:
1) danych teleadresowych,
2) osób określonych w § 6,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:50
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|