GuidZP400 |
38bb696a-e9ee-4a09-9718-dfe609589a86
|
Biuletyn |
576070-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA
|
Regon |
10158710000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bolesława Prusa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42372
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Otwock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 794 671
|
Zamawiajacy fax |
227 794 671
|
Zamawiajacy email |
zp@zozmswia.pl
|
Adres strony url |
www.zozmswia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPMA.02.01.01-14-1953/15 „Elektroniczna platforma usług medycznych Otwarty Otwock” dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków EFRR w ramach RPO WM 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka ochrony zdrowia
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozmswia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozmswia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prusa 1/3, 05-400 Otwock, w sekretariacie. Dopuszczalne jest składanie ofert drogą pocztową/kurierską z zastrzeżeniem, że decyduje data i godzina dostarczenia przesyłki na wskazany w pkt 1 adres Zamawiającego, a nie data stempla pocztowego (nadania)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Otwocku, ul. Bolesława Prusa 1/3, 05-400 Otwock, Sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z wykonaniem prac instalacyjnych
|
Numer referencyjny |
ZP 12-2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych wraz z wykonaniem prac instalacyjnych. Zamówienie w ramach projektu pn. „Elektroniczna platforma usług medycznych Otwarty Otwock”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
Na zamówienie składa się m.in.: DOSTAWA: 1) Przełącznik sieciowy zarządzalny, 2) Moduł 10G SFP+ LC LR 10km SMF XCVR, 3) Moduł 1000BASE-LX Single-mode Fiber SFP, 4) Przełącznik sieciowy zarządzalny, 5) Przełącznik sieciowy zarządzalny, 6) Konwerter światłowodowy, 7) Patch Cord SM LC-LC simplex, 8) Patch Cord RJ-45 1m, 9) Patch Cord RJ-45 2m kat 6,
10) Wisząca szafa RACK, 11) Listwa zasilająca 19” do szafy rack 19”, 12) Organizer kabli poziomy 1 U do szafy rack 19”, 13) Kabel sieciowy kat. 6, 14) Wtyki RJ45, 15) Tester kabli, 16) Zaciskarka do wtyków m.in. RJ45, 17) Adapter, przelotka RJ45/RJ45, 18) Listwa zasilająca z wyłącznikiem AC 230 V, 19) Śruba montażowa M6 do szaf rack, 20) Listwa zasilająca do szafy RACK, 21) Projektor, 22) Wieszak do projektora. MONTAŻ oraz PRACE INSTALACYJNE, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla poszczególnych zadań.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
7. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz złożeniem oferty ponosi Wykonawca, niezależnie od wyników postępowania z wyjątkiem unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego na postawie art. 93 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy to Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu, przysługuje roszczenie o zwrot uzasadnionych kosztów uczestnictwa w postępowaniu, w szczególności kosztów przygotowania oferty.
8. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6-7, w wysokości nieprzekraczającej równowartości 4,50 % wartości szacunkowej. Powyższe prace dotyczą dostawy i montażu sprzętu informatycznego oraz materiałów instalacyjnych wraz z wykonaniem prac instalacyjnych.
9. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które obejmują aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem, które związane będą z warunkami udziału w postępowaniu lub/i oceną ofert w przyjętych kryteriach.
10. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019, poz. 1040 z późn. zm.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca wykonywania przyszłych prac przed terminem składania ofert na wniosek Wykonawcy.
13. Tryb udzielania wyjaśnień został określony w Rozdziale VII SIWZ. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela wyjaśnień dotyczących treści SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
72710000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6-7, w wysokości nieprzekraczającej równowartości 4,50 % wartości szacunkowej. Powyższe prace dotyczą dostawy i montażu sprzętu informatycznego oraz materiałów instalacyjnych wraz z wykonaniem prac instalacyjnych.
|
Okres w dniach |
42
|
Informacje na temat katalogow |
Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody instytucji finansującej projekt.
Miejsce realizacji dostawy: siedziba Zamawiającego w Otwocku mieszcząca się przy ul. Bolesława Prusa 1/3.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczególnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie oraz nie wymaga od Wykonawców złożenia innych środków dowodowych niż oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI. Pkt. 2 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł,
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Zamawiający oceni Wykonawcę oraz czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki przetargowe będą zsumowane w celu łącznej oceny. Potencjał podmiotów występujących wspólnie powinien odpowiadać zdolności wykonania zamówienia pojedynczego Wykonawcy, co oznacza, że warunki określone w rozdział V, ust. 1 pkt 2 i 3 ppkt a) powinien spełniać co najmniej jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składana ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ): Co najmniej jedną dostawę o wartości min. 150 000,00 zł brutto każda, polegającą na dostawie i montażu sprzętu informatycznego i materiałów instalacyjnych wraz z wykonaniem prac instalacyjnych wraz z podaniem rodzaju, dat i miejsca wykonania dostawy oraz załączeniem dowodów określających, iż dostawa została wykonana należycie
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Ocena spełniania powyższych warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia – nie spełnia.
2. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Zamawiający oceni Wykonawcę oraz czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolności innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 3, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki przetargowe będą zsumowane w celu łącznej oceny. Potencjał podmiotów występujących wspólnie powinien odpowiadać zdolności wykonania zamówienia pojedynczego Wykonawcy, co oznacza, że warunki określone w rozdział V, ust. 1 pkt 2 i 3 ppkt a) powinien spełniać co najmniej jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 3 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
5. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 3 niniejszej SIWZ.
6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 2 i 3 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów.
7. W przypadku, gdy Wykonawca polega na sytuacji finansowej, zdolnościach technicznych lub zawodowych, innych podmiotów, Wykonawca składa wraz z ofertą dowód, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienie oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dowód określa w szczególności: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
9. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
10. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
11. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 2 i 3 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 2 i 3 niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów.
7. W przypadku, gdy Wykonawca polega na sytuacji finansowej, zdolnościach technicznych lub zawodowych, innych podmiotów, Wykonawca składa wraz z ofertą dowód, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienie oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dowód określa w szczególności: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
8. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) polisę OC na prowadzenie działalności gospodarczej na kwotę minimum 100 000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie polisy,
b) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, czy wykonywane były w obiekcie czynnym oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ.
10. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
11. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 2 i 3 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia formularza ofertowego, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualny na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7. W przypadku, gdy Wykonawca polega na sytuacji finansowej,
zdolnościach technicznych lub zawodowych, innych podmiotów, Wykonawca składa wraz z ofertą dowód, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienie oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Dowód określa w szczególności: (1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, (4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dowodem takim jest w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 9. Potwierdzenie wniesienia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w BGK Bank Gospodarstwa Krajowego nr: 65 1130 1017 0020 1464 0920 0004, z dopiskiem na przelewie: „Dostawa i montaż sprzętu informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych wraz
z wykonaniem prac instalacyjnych”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadku, gdy:
1) wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
2) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia Umowy,
3) zmiany obowiązujących przepisów prawa lub zaistnienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z umową lub powodujących nieracjonalność lub niecelowość dalszej realizacji przedmiotu umowy w całości lub części,
4) jeżeli wykonanie umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
5) gdyby zachowanie dotychczasowej formy lub zakresu było niemożliwe lub niecelowe ze względów technicznych, technologicznych lub z innych przyczyn niezasadne albo niemożliwe lub, gdyby zaistniała korzystna dla Zamawiającego możliwość zastosowania nowych rozwiązań technicznych, technologicznych lub innych rozwiązań informatycznych albo sprzętowych – w zakresie formy lub zakresu wykonania przedmiotu umowy,
6) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
7) wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego modelu sprzętu komputerowego, pod warunkiem, że Wykonawca dostarczy sprzęt o parametrach technicznych, nie gorszych niż te, które zostały wyspecyfikowane w pierwotnej ofercie oraz pod warunkiem, że cena sprzętu o nowych parametrach technicznych nie ulegnie zwiększeniu,
8) pojawienia się na rynku urządzeń (oprogramowania) nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy albo kosztów eksploatacji przedmiotu Umowy lub pojawienia się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej,
9) uzasadnionej przyczynami technicznymi konieczności zmiany sposobu wykonania Umowy, jeżeli przyczyny te zostały ujawnione przez Zamawiającego lub Wykonawcę na etapie realizacji umowy,
10) wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych).
2. Postanowienia ww. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, lecz nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego do ich wprowadzenia.
3. Wykonawca zobowiązuje się powiadomić zamawiającego o każdej zmianie danych i stanu faktycznego mających wpływ na realizację umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody instytucji finansującej projekt.
|
IV 4 4 data |
2019-07-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|