GuidZP400 |
d1b37bfd-2a41-49e2-af4a-977ca3c4e75f
|
Biuletyn |
571846-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
|
Regon |
35720766400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prądnicka
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-202
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 25 78 291
|
Zamawiajacy fax |
012 25 78 292, 2578229
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@narutowicz.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Adres strony internetowej |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.narutowicz.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ul. Prądnicka 35-37 31-202 Kraków Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa opatrunków jałowych II
|
Numer referencyjny |
ZP/22/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
20
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa opatrunków jałowych II - według załacznika nr 1 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 20 części.PAKIET 1- Obłożenia do zabiegów ortopedycznych,PAKIET 2- Elastyczna siatka opatrunkowa, rękawy dziane gipsowe,PAKIET 3 -Opatrunki i żel,PAKIET 4 -Zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego,PAKIET 5 -Preparaty do ochrony skóry,PAKIET 6 -Serwety jałowe,PAKIET 7 -Jałowe serwety z włókniny jednorazowego użycia,PAKIET 8 -Opatrunki jałowe na rany z warstwą neutralną,PAKIET 9 -Taśmy i siatki,PAKIET 10 -Plastry,PAKIET 11 -Opatrunki do kateterów i wkłuć centralnych,PAKIET 12-Kompresy gazowe jałowe z nitką rtg,PAKIET 13-Taśmy,PAKIET 14- Paski do zamykania ran,PAKIET 15- Dzierżawa urządzeń do podciśnieniowej terapii leczenia ran wraz z dostawą opatrunków jałowych ,PAKIET 16- Kompresy jałowe,PAKIET 17- Gaza opatrunkowa kopertowa,PAKIET 18- Folie chirurgiczne,PAKIET 19- Serweta do porodu,PAKIET 20- Pakiet do pierwszej toalety noworodka.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.4.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.5.1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zmieszania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Foldery (materiały producenta, ulotki firmowe, instrukcje obsługi, karty danych technicznych) dotyczące opisu przedmiotu zamówienia - potwierdzające spełnienie przez oferowane produkty parametrów wymaganych i określonych przez Zamawiającego. Muszą być w języku polskim, opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, Nr pakietu, Nr pozycji której dotyczy . Próbki (gotowe do użycia w warunkach szpitalnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ), opatrzone etykietami w języku polskim, zawierającymi wszystkie niezbędne dane. Próbki opisane zgodnie ze złożoną ofertą – nazwa Wykonawcy, nr pakietu, nr pozycji której dotyczy; próbki są bezpłatne i po ocenie traktowane są jako odpad medyczny. Ilość próbek została wyszczególniona w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie „Próbki w szt”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Załącznik 1 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (nie należy wprowadzać zmian do załącznika, jak też umieszczać kilka pakietów na jednej stronie – załącznik ten stanowi załącznik do umowy).Formularz ofertowy – załącznik 2 ,2a do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej.Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym Załącznik nr 5 do SIWZ Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SIWZ oraz wypełnia Załącznik nr 6 do SIWZ
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-08-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
pl
|
IV 4 5 data |
2019-08-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 1- Obłożenia do zabiegów ortopedycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 2- Elastyczna siatka opatrunkowa, rękawy dziane gipsowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 3 -Opatrunki i żel
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 4 -Zestaw do cewnikowania pęcherza moczowego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 5 -Preparaty do ochrony skóry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 6 -Serwety jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 7 -Jałowe serwety z włókniny jednorazowego użycia
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 8 -Opatrunki jałowe na rany z warstwą neutralną
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 9 -Taśmy i siatki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 10 -Plastry
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 11 -Opatrunki do kateterów i wkłuć centralnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 12-Kompresy gazowe jałowe z nitką rtg
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 13-Taśmy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 14- Paski do zamykania ran
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 15- Dzierżawa urządzeń do podciśnieniowej terapii leczenia ran wraz z dostawą opatrunków jałowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 16- Kompresy jałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 17- Gaza opatrunkowa kopertowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 18- Folie chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 19- Serweta do porodu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
PAKIET 20- Pakiet do pierwszej toalety noworodka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
wg załacznika nr 1 do SIWZ
|
| |