GuidZP400 |
69d84b3a-14e8-4a5b-9df4-5aee0d6060c1
|
Biuletyn |
577469-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki
|
Regon |
33038917500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Lipowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sławoborze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-314
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
943647038
|
Zamawiajacy fax |
943647038
|
Zamawiajacy email |
spslawoborze@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.spslawoborze.edupage.org
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pt. „Rozwijamy umiejętności dla przyszłej aktywności” realizowanY w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spslawoborze.edupage.org
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spslawoborze.edupage.org
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Sławoborzu, ul. Lipowa 19, 78-314 Sławoborze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów do zajęć z logopedii do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Sławoborzu
|
Numer referencyjny |
SP.SŁ-III-261/05/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do zajęć z logopedii do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Sławoborzu, w ramach projektu pt. „Rozwijamy umiejętności dla przyszłej aktywności” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
2. Zamówienie obejmuje dostawę (na własny koszt Wykonawcy, osobiście, bez udziału kuriera) wraz z
transportem, rozładunkiem i wniesieniem materiałów do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1
im. Tadeusza Kościuszki w Sławoborzu, zgodnie ze szczegółowym zestawieniem przedmiotu zamówienia.
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020.
Oś priorytetowa – RPZP.08.00.00 Edukacja,
Działanie – RPZP.08.02.00 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz
uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym,
gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym
Umowa o dofinansowanie Nr RPZP.08.02.00-32-K044/17-00
3. Dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz certyfikaty bezpieczeństwa.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość materiałów, ich specyfikacje techniczną oraz miejsce dostawy został zawarty w szczegółowym zestawieniu przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 4 do SIWZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich.
5. Przyjęte opisy i typy materiałów do zajęć z logopedii (wskazane w załączniku nr 4 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie wyposażenia równoważnego, o nie gorszych parametrach. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu, nazwy lub pochodzenia, wskazanie to (wzorzec ten) ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Wskazane w SIWZ nazwy własne, symbole, modele, typy i itp. mają jedynie charakter wzorcowy.
6. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Jednak Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na dostarczone materiały udzielił minimum 2 lat /24 miesiące/ okresu gwarancji, licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. Okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
7. Wykonawca jest odpowiedzialny za :
- jakość świadczonych dostaw,
- należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
- za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
8. Płatności za wykonane dostawy będą dokonywane w terminie 30 dni od daty otrzymania i przyjęcia
przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
9. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we
wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-09-02T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - złożenie oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - złożenie oświadczenia. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - złożenie oświadczenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców składających ofertę wspólną musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 2. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa na żądanie Zamawiającego zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 9.8.2. SIWZ dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Zgodnie z art. 22b ust. 2 Ustawy Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej na wezwanie Zamawiającego musi udowodnić, że posiada on uprawnienia do prowadzenia działalności w swoim kraju pochodzenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, 2) Oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) Oświadczenie, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wraz z załącznikiem stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ, 2) Dokumenty potwierdzające uprawnienie (pełnomocnictwo) osób podpisujących ofertę. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach na zał. nr 2 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do treści umowy istotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te mogą dotyczyć: 1 ) zakresu przedmiotu umowy w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbędne, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 2. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 3. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|