GuidZP400 |
9f660a4c-7646-4b1f-bd78-55ed725cc1ca
|
Biuletyn |
571766-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
|
Regon |
00017351600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Domaniewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-672
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 5595 104; 5595 201; 5595210
|
Zamawiajacy fax |
22 5595 203
|
Zamawiajacy email |
logistyka@mazowsze.straz.pl
|
Adres strony url |
www.straz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"Usprawnienie systemu ratownictwa w transporcie kolejowym- etap I" POIS.05.02.00-00-0005/16-02
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Zamawiający prowadzi postępowanie w imieniu własnym.
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.straz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.straz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W wersji papierowej (pocztą, osobiście).
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Komenda Wojewódzka PSP w Warszawie, ul. Domaniewska 40, 02-672 Warszawa, pok. 214, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mikrobusa do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą - 2 szt.
|
Numer referencyjny |
WL.2370.5.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy określone w niniejszej Specyfikacji.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 sztuk mikrobusa do przewozu 9 osób łącznie z kierowcą zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia winien spełniać następujące wymagania:
a) odpowiadać wszystkim cechom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
b) być nowy i zgodny z obowiązującymi normami.
c) posiadać komplet dokumentacji technicznej – eksploatacyjnej.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
243902,42
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
Pełne informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zostały zawarte w SIWZ i załącznikach.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający zaleca dokładne zapoznanie się z wymaganiami SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp do złożenia następujących dokumentów tj. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
4.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby- wystawione w terminie określonym odpowiednio w ust. 3.
5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z postanowieniem art. 23 ustawy Pzp.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 2.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu zaistnienia podstaw określonych w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
6. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć:
- w ofercie odrębne oświadczenia, o których mowa w punkcie XI.1 oraz
- w terminie, o którym mowa w punkcie XI.5 oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe oraz
- na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w punkcie XI.2 oraz punkcie XI.5. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie:
1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
2) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
3) wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie (jeżeli jest wymagane).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany umowy zostały opisane w SIWZ, w tym w szczególności i w załączniku stanowiącym wzór umowy. Polegają m. in. na:
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmiany w zakresie:
a) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wymogom zawartym w załączniku nr 1 do umowy z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia pojazdu, pod warunkiem, że nowe wyposażenie będzie odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego;
b) w przypadku zaproponowania przez WYKONAWCĘ szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo wyposażenia przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań konstrukcyjnych w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zawartym w załączniku nr 1 rozwiązań konstrukcyjnych;
c) w przypadku pojawienia się na rynku części, materiałów lub urządzeń do wykonania przedmiotu zamówienia nowszej technologii/generacji, której zastosowanie będzie miało wpływ na koszty eksploatacji wykonania przedmiotu zamówienia;
d) Wystąpienia konieczności wykonania umowy pod warunkiem zastosowania innych rozwiązań technicznych, zastosowania innych technologii niż pierwotnie oferowane, w tym również dokumentacji technicznej, gdy przewidziane wcześniej rozwiązania skutkowałoby niewykonaniem lub nieprawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
e) w przypadku gdy zmiany aktualnie obowiązującego prawa wymagają zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niezbędnych do wykonania zamówienia.
f) dokonania zmian w wymaganiach technicznych i eksploatacyjnych przedmiotu zamówienia podyktowanych praktycznymi wnioskami z dotąd użytkowanego sprzętu przez ZAMAWIAJĄCEGO;
g) w przypadku konieczności zapewnienia koordynacji dostawy przedmiotu umowy oraz innych umów zawartych przez ZAMAWIAJĄCEGO – dopuszczalna jest zmiana umowy w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia miejsca odbioru przedmiotu umowy, miejsca szkolenia przedstawicieli ZAMAWIAJĄCEGO;
h) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest tak zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa;
i) w przypadku wprowadzenia zmian umowy niedopuszczalna jest zmiana umowy, której konsekwencją będzie zwiększenie ceny przedmiotu umowy;
j) w przypadku propozycji zmiany umowy pochodzącej od WYKONAWCY, ZAMAWIAJĄCY podejmie decyzje w zakresie zmiany umowy mającej na uwadze okoliczności czy zmiany proponowane przez WYKONAWCĘ odpowiadają jego potrzebom oraz wymogom dotyczącym wydatkowania środków publicznych zgodnie z przepisami prawa, w szczególności w zakresie wydatkowania ich w określonym roku budżetowym;
k) terminu realizacji przedmiotu zamówienia – gdy zaistnieje okoliczności mające wpływ na prawidłową realizację umowy (w szczególności jeżeli zmiana terminu realizacji będzie zmianą korzystną dla ZAMAWIAJĄCEGO lub zagrożone byłoby terminowe realizowanie płatności z powodu ograniczonych zasileń budżetowych otrzymanych od dysponentów nadrzędnych, lub w przypadku zaistnienia siły wyższej itp.).
Ponadto ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zmiany w zakresie:
1. Procedury odbiorowej przedmiotu zamówienia.
2. Procedury szkoleniowej przedmiotu zamówienia.
3. Serwisowania przedmiotu zamówienia.
Warunkiem wprowadzenia tych zmian jest:
a) Przekazanie przedmiotu zamówienia na stan majątkowy innej jednostki organizacyjnej Państwowej Straży Pożarnej,
b) Zmiana formy organizacyjnej lub prawnej WYKONAWCY lub jego siedziby,
c) Zmiany legislacyjne w ustawodawstwie polskim,
d) Konieczność ciągłego użytkowania przedmiotu umowy z uwagi na okoliczności faktyczne niezależne od stron i brak możliwości zapewnienia ciągłości obsługi przez wyszkolone grupy.
|
IV 4 4 data |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
1. Z Wykonawcą wybranym w drodze niniejszego postępowania, który złoży ofertę najkorzystniejszą, zostaną zawarte umowy na warunkach określonych we wzorze umowy -Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert.
3. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie określonym w art. 94 ustawy Pzp, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
4. Wykonawca, będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
|